regenquote:Op zondag 3 november 2024 09:04 schreef D. het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, maar waarom is de race naar voren gehaald?
Naar alle eerlijkheid: het dominante tijdperk in de f1 wel. Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 08:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij is het Verstappentijdperk voorbij.
Voor ademen zelfs.quote:Op zondag 3 november 2024 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Herbert gaat Verstappen straf geven voor het veroorzaken van die regen.
"Naar aanleiding van de omstandigheden in São Paulo vandaag is besloten om de kwalificatie niet door te laten gaan vanwege slecht zicht, stilstaand water op het circuit en afnemend licht. Veiligheid staat altijd voorop in dergelijke omstandigheden en hoewel we zoveel mogelijk tijd hebben genomen om de omstandigheden de mogelijkheid tot verbetering te geven, is dat helaas niet gebeurd. We hebben grote waardering voor alle fans die op het circuit zijn gebleven in de hoop vandaag auto's op de baan te zien," aldus de FIA en de Formule 1 in een verklaring.quote:Op zondag 3 november 2024 09:04 schreef D. het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, maar waarom is de race naar voren gehaald?
Wordt ons gewoon door de neus geboordquote:Op zondag 3 november 2024 09:11 schreef D. het volgende:
Dan hoop ik dat het eerder gaat regenen
Geen bord op schoot dus
Ah ok.quote:Op zondag 3 november 2024 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naar alle eerlijkheid: het dominante tijdperk in de f1 wel. Dat is wel duidelijk.
Daarom is deze kans ook zo belangrijk voor een eventuele 4de titel. Want hierna zie ik het niet meer gebeuren. Rbr is uit elkaar gevallen, de auto is niet meer zo goed. Volgend jaar zijn de mclaren en ferrari beter, dus gaat de titel naar 1 van hun en in 2026 hebben we nieuwe regels waarbij de motor die rbr gaat krijgen achter loopt op de rest. En daarna gaat Max wat anders doen.
Dus voor de f1 is het nu of nooit.
Maar dan is het 'Verstappen tijdperk' nog niet over he. Hij gaat andere klasses racen. Dan gaat het tijdperk gewoon verder.
Volgend seizoen de race ook om 16:30 uur?quote:Op zondag 3 november 2024 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt ons gewoon door de neus geboord
Moet te doen zijn om de auto te repareren.quote:Op zondag 3 november 2024 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Uit de muur blijven. Er is maar 3 tot 4 uur tijd tussen kwali en de race.
Scheelt wel wachten.quote:Op zondag 3 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend seizoen de race ook om 16:30 uur?
14:00 uur kan ookquote:
Isola lacht het weg maar wordt hier gewoon voor lul gezet.quote:
Norris hoeft dat niet te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Uit de muur blijven. Er is maar 3 tot 4 uur tijd tussen kwali en de race.
Bergen aannames en voorspellingen hier. Je weet helemaal niet waar Verstappen in 2026 rijdt. En als hij bij Rbr rijdt kan het zomaar zijn dat ze wel een winnende auto hebben gemaakt.quote:Op zondag 3 november 2024 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naar alle eerlijkheid: het dominante tijdperk in de f1 wel. Dat is wel duidelijk.
Daarom is deze kans ook zo belangrijk voor een eventuele 4de titel. Want hierna zie ik het niet meer gebeuren. Rbr is uit elkaar gevallen, de auto is niet meer zo goed. Volgend jaar zijn de mclaren en ferrari beter, dus gaat de titel naar 1 van hun en in 2026 hebben we nieuwe regels waarbij de motor die rbr gaat krijgen achter loopt op de rest. En daarna gaat Max wat anders doen.
Dus voor de f1 is het nu of nooit.
Ik, ik vind het leuk dat een goede rijder een Nederlander is. Zo kijk ik ook liever naar de Moto3 als naar de MotoGP.quote:Op zondag 3 november 2024 09:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Who cares of Verstappen meedoet.
De bezemwagen erover en doorrrrquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
Op de regenradar lijkt het rond 11:30 droog te zijn. Baan is natuurlijk wel zeiknat.
Niet altijd. Soms moet een auto zelfs terug naar de fabriek voor reparatie.quote:Op zondag 3 november 2024 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet te doen zijn om de auto te repareren.
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je zou denken dat ze toch beter meteen kunnen racen zodra het weer het toe laat. Straks heb je wel een quali maar geen race.
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |