weer 4 weken vakantiequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan heeft hij over drie weken een gridstraf
Nee 3 weken dus. 2 weken geen GP die week erop weer.quote:
Die man durft gewoon alles te zeggen. Heldquote:
Er zat ongeveer 40 seconden tussen die driver swap van Lando en Oscar en de VSC. Dus die link is vrij onwaarschijnlijkquote:
Hoe lang zat er tussen? 3 minuten?quote:
Dat is het ook, in tegenstelling tot jouw reactie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan dat natuurlijk ook normaal.
Ieder daar zijn eigen mening over hequote:Op zondag 3 november 2024 00:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is het ook, in tegenstelling tot jouw reactie.
Niet als het aan de FIA ligt (voor Max in elk geval)quote:
Nou, dat weet ik niet. De kans dat er een volledige race gereden gaat worden, lijkt op dit moment juist nihil. Als het zaterdag al te nat was, is het dat zondag helemaal, want die voorspellingen zijn nog veel slechter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, als het niet doorgaat ja, maar die kans is nihil.
De tijden die hierboven allemaal genoemd worden kloppenquote:Op zondag 3 november 2024 06:22 schreef RAVW het volgende:
Hoe laat begint die quali en de race nu in NL tijd omdat het weer veranderd is
Ik ga als ik uit bed ben wel tijden topic aanmakenquote:Op zondag 3 november 2024 06:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan is het op de site ook al aan gepast
https://nl.motorsport.com/
F1 / Aangepaste tijden GP van Sao Paoloquote:Op zondag 3 november 2024 06:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga als ik uit bed ben wel tijden topic aanmaken
ik zet het op de frontpagequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay zeggen ze dat als het stopt met regenen het nog kan gaan gebeuren!
#SCOOP! @:paul
mooien avatar heb jijquote:Op zondag 3 november 2024 08:18 schreef OmniRocket het volgende:
Als het niet door gaat heeft Verstappen aan een 4e plek in elke race genoeg (incl sprintrace). Mits Norris niet elke race ook de snelste ronde pakt.
Dat laatste zou in principe niet moeten kunnen gebeuren zolang Perez elke race gewoon finishtquote:Op zondag 3 november 2024 08:18 schreef OmniRocket het volgende:
Als het niet door gaat heeft Verstappen aan een 4e plek in elke race genoeg (incl sprintrace). Mits Norris niet elke race ook de snelste ronde pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |