Als het helemaal niet doorgaat en Norris dus ook geen punten kan halen, is het gunstig dat de voorsprong van Max niet kleiner wordt.quote:
Vraag is alleen nog: hoe laat. Nog altijd geen officieel bericht is er uit gegaan... En er moet volgens mij 4 uur tussen einde kwali en begin race zitten, en rond tussen 17.00u en 18.00u wordt het donker daar...quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vraag is alleen nog: hoe laat. Nog altijd geen officieel bericht is er uit gegaan... En er moet volgens mij 4 uur tussen einde kwali en begin race zitten, en rond tussen 17.00u en 18.00u wordt het donker daar...
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
11.30 uur NL-tijd kwali en dan om 16.30 uur de race
Dan is de strijd in het kampioenschap klaar los van rare wendingen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het helemaal niet doorgaat en Norris dus ook geen punten kan halen, is het gunstig dat de voorsprong van Max niet kleiner wordt.
Vroegquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:39 schreef Droopie het volgende:
Bevestigd , ze gaan om 0730 kwalificeren en om 1230 racen
Ah, als het niet doorgaat ja, maar die kans is nihil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het helemaal niet doorgaat en Norris dus ook geen punten kan halen, is het gunstig dat de voorsprong van Max niet kleiner wordt.
Een Spa kan niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Gunstig voor Max? Hoe dan?
Enige wat gunstig is voor Max is de kwalificatie doen en een regenrace rijden. Al het andere is niet gunstig, integendeel. Als ze FP1 als uitgangspunt zouden pakken en morgen nauwelijks gaan racen een een Spa gaan doen dan loopt Norris 25/26 punten in.
Klopt, niet precies dat, maar close enough. Ze verzinnen of verprutsen wel iets.quote:
Ik zou voorstander zijn. Niet dat het toen niet regende overigens..quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:46 schreef Nober het volgende:
Stelling: GP in Brazilië maar weer terug naar maart verplaatsen
wel leuk als het nat blijftquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hele dag kijken naar uitgestelde sessies
Eerstvolgende race, dus ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:20 schreef opgebaarde het volgende:
Starflyer zal het wel weer weten. Als er morgen geen centimeter gereden wordt, geen kwalificatie en geen race (dan wordt het maandag?), wat gebeurt er met de 5 plaatsen gridpenalty van Verstappen? Gaat die mee naar de volgende race?
blah, daar heb ik morgen geen tijd voor, moet mijn olijfgaard maaien.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hele dag kijken naar uitgestelde sessies
Dan ook. Die motor zat er op zeker vandaag al in.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat als hij die motor niet gebruikt in de volgende race?
Hij heeft de straf al gehad, dus dat denk ik wel. En net als @Whiskers2009 denk ik dat die er al in zat vandaag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat als hij die motor niet gebruikt in de volgende race?
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
de Race is niet de sprintRace als je daar op duidt
Aight einde ochtend ff een uurtje tijd maken en de race dus 1,5 uur vroeger. Mooi, zin in een regenrace. Maar geen zin om de hele dag naar een verregend circuit te gaan kijken waar niks gebeurt, want ik vrees toch dat alles (letterlijk) in het water valt. We'll see.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:50 schreef ZaZoe het volgende:
De kwalificatie dus om 11:30 Nederlandse tijd, en de race om 16:30 Nederlandse tijd
Okay check!...Trusten
Omdat Robert geen F1 regular is. Die mag als hij ooit een F1 race gaat rijden dus de straf incasseren. Doet hij dat niet, dan dus niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de straf van Shwartzman stond dit
[ afbeelding ]
En bij de straf van Max staat dit
[ afbeelding ]
Dus misschien heeft Max geluk
Bedankt voor je toevoeging!quote:
Blijft staan dus die straf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:24 schreef Starflyer het volgende:
In de Sporting Regulations staat voor die gridstraf "the first event during which each additional element is used", dus de eerste race waarin die gebruikt wordt.
Kun je even normaal reageren?quote:
Nou, volgens mij weten we allemaal hier wel dat Max wel vaker meedoet aan F1.quote:
Ze legt je iets uit dat jij blijkbaar niet begrepen had.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, volgens mij weten we allemaal hier wel dat Max wel vaker meedoet aan F1.
Fédération Internationale de l'Automobilequote:
Dan kan dat natuurlijk ook normaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze legt je iets uit dat jij blijkbaar niet begrepen had.
No raindrops, no snowflakes, no hailstonequote:
Ja triest ...quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
No raindrops, no snowflakes, no hailstone
will prevent FIA to take the championship back home
Maar lucht kan ook vocht bevatten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind punt a toch vrij duidelijk. En anders is daar punt c nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |