Die VSC kwam er omdat er een kraan om de baan zou komen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:18 schreef Evenstar het volgende:
Fijn dat de enige niet Brit bij F1TV het hardop durft te zeggen dat VSC gebeuren wel erg raar was getimed.
Die had er moeten komen omdat een coureur naast de auto stond.quote:Op zondag 3 november 2024 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die VSC kwam er omdat er een kraan om de baan zou komen.
Rip T4.quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
De radar laat inmiddels andere beelden zien
https://www.weerplaza.nl/(...)lie/sao-paulo/17184/
Wordt niks vandaag
Daarvoor hadden ze dubbel geel uitgezet in dat gebied. Dus dat zou ook genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Die had er moeten komen omdat een coureur naast de auto stond.
Nadat het gele gebied over is gewaaid kunnen we toch best racen in een opstelling naar keuzequote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
Wordt niks vandaag
Ik zag rond 18 uur lokale tijd een streepje groen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
Wordt niks vandaag
Ben jij altijd zo negatief op zondag?quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
Wordt niks vandaag
Denk niet dat dertig jaar oude banden door de keuring komen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nadat het gele gebied over is gewaaid kunnen we toch best racen in een opstelling naar keuze
Laten we om 0730 Hamilton even rijden in de auto van Senna incl historische regenbanden uit 1994.
Ik wilde hier eigenlijk de jeu de boule gif neerzetten.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat een zware regenrace vandaag de dag niet meer kan, dat waren toch wel de leukste om te kijken
Die banden zijn niet 30 jaar oud.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk niet dat dertig jaar oude banden door de keuring komen.
Wie was ook alweer de oudste? Alonso!quote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke coureur gaat zich verslapen vandaag?
Hamilton?quote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke coureur gaat zich verslapen vandaag?
20 jaar geleden was het ook afgelast als een hele bocht verdronken wasquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat een zware regenrace vandaag de dag niet meer kan, dat waren toch wel de leukste om te kijken
Snorkel erop en gaan!quote:Op zondag 3 november 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het ook afgelast als een hele bocht verdronken was
Welke bocht is op dit moment een vijver dan? Gisteren vond ik het wel wat meevallen allemaal.quote:Op zondag 3 november 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 jaar geleden was het ook afgelast als een hele bocht verdronken was
T4 was gisteren een vijver.quote:Op zondag 3 november 2024 10:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welke bocht is op dit moment een vijver dan? Gisteren vond ik het wel wat meevallen allemaal.
Denk dat bowlen meer van toepassing is.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk de jeu de boule gif neerzetten.
Italianen kunnen nu eenmaal niets.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan Pirelli trouwens (blijkbaar) geen regenbanden maken waarmee je fatsoenlijk kan racen in dit soort omstandigheden?
Het is misschien beter dat we van Pirelli afstappen, ze leveren niet wat ze horen te leveren.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan Pirelli trouwens (blijkbaar) geen regenbanden maken waarmee je fatsoenlijk kan racen in dit soort omstandigheden?
Ik kan me alleen op Interlagos al verschillende zware klappers en heroïsche races herinneren door de regen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
quote:Pirelli reageert op klachten van Hamilton over regenbanden
Volgens Isola had de beslissing van wedstrijdleider Niels Wittich om de kwalificatie niet op zaterdag door te laten gaan niet direct met de banden te maken. “Ik weet niet waarom Niels besloot om de sessie geen groen licht te geven”, wordt hij geciteerd door Autosport.com. Volgens Isola kan het komen door slecht zicht, stilstaand water, het risico op aquaplaning of een ander element.
“Als het alleen om de prestaties zijn op de regenbanden, betekent dat alleen maar dat ze langzamer gaan. Dat is alles. Dus de snelste van de langzame auto's zet de beste tijd neer”, voegt hij eraan toe. “We zijn ons er volledig van bewust dat we de prestaties van de regenband moeten verbeteren. Maar je kunt op deze regenbanden rijden, het is niet zo dat je niet kunt rijden.”
Isola geeft toe dat de prestaties van de regenbanden verbeterd moeten worden en wijst erop dat er volgend jaar een nieuw type regenband aankomt. De Pirelli-baas benadrukt echter ook dat er geen mogelijkheid is geweest om een goede test uit te voeren met de nieuwe regenbanden op een circuit dat veel van de banden eist.
https://www.gpblog.com/nl(...)-gereden-worden.html
Hier wordt je ook niet veel wijzer van. Ze zijn goed genoeg om er in die omstandigheden mee te racen, maar we weten dat we de regenbanden inderdaad moeten verbeteren. Wat is het nou?quote:
Zeepkisten racequote:
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.quote:
Perez?quote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.
Uitstelgenot.quote:
2003 beldequote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan me alleen op Interlagos al verschillende zware klappers en heroïsche races herinneren door de regen.
Jammer dat die tijd volledig achter ons ligt.
Ik heb een pittige mening over mensen die het woord "normaliter" gebruiken.quote:
Spray was toch het grootste probleem in de regen en niet zozeer de banden?quote:
Die mensen staan al 2 uur in de rij schijnbaar en nog is het nog niet eens zeker of ze op tijd binnen zijn. Gisteren hebben velen de start van de sprint nog net gehaald.quote:
Ik kan een paar namen noemen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.
Landoquote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met een SBS-logo.quote:Op zondag 3 november 2024 10:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgend jaar dus een Gruwelijk Wet band
Als ie hem nog even goed in de banden zet, kan ie niet eens starten. Dus race ook afgelast.quote:
Hotels, vluchten, personeelszaken, voedsel, inhuurcontracten, vergunningen, televisie contracten.quote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Rnie het volgende:
Misschien logistiek onmogelijk (althans, niets is onmogelijk), maar kunnen ze niet gewoon het hele zooitje verplaatsen naar bijvoorbeeld Dinsdag of Woensdag? Waarom dat krampachtig vasthouden als de volgende race pas op 24 november gepland staat.
veel echtscheidingenquote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Rnie het volgende:
Misschien logistiek onmogelijk (althans, niets is onmogelijk), maar kunnen ze niet gewoon het hele zooitje verplaatsen naar bijvoorbeeld Dinsdag of Woensdag? Waarom dat krampachtig vasthouden als de volgende race pas op 24 november gepland staat? Het lijkt mij dat de agenda van Interlagos niet zo vol zit om dat niet aan te kunnen. Daarnaast zijn 2 extra hotelovernachten ook niet de kosten.
Zeker bij Interlagos, daar wil je niet een dag langer blijven dan noodzakelijkquote:Op zondag 3 november 2024 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hotels, vluchten, personeelszaken, voedsel, inhuurcontracten, vergunningen, televisie contracten.
Andere verplichtingen.
Klinkt misschien raar, behalve de coureurs wilt iedereen gewoon naar huis.
Tuurlijk, maar dat zijn toch geen onmogelijke opgaven joh. Geldtechnische zaken zijn het probleem niet en je kan mij niet vertellen dat er grote verplichtingen een dag, of twee dagen, na de GP op de agenda staan.quote:Op zondag 3 november 2024 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hotels, vluchten, personeelszaken, voedsel, inhuurcontracten, vergunningen, televisie contracten.
Andere verplichtingen.
Veiligheid is in het geval van Sao Paulo zeker een factor die mee zou spelen. Je wil teams niet halsoverkop in een ander hotel in een ander deel van stad terugvinden omdat het oorspronkelijke hotel volgeboekt is. Of een team noodgedwongen verdeeld hebben zitten over twee hotels.quote:Op zondag 3 november 2024 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker bij Interlagos, daar wil je niet een dag langer blijven dan noodzakelijk
Er werken pak hem beet 5000 mensen zo weekend, de politieagenten zijn ook gewoon weer nodig in de favela's, de kok van Alpine gaat misschien wel trouwen, de gehuurde camera's moeten naar de verkiezingen in Amerika.quote:Op zondag 3 november 2024 10:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zijn toch geen onmogelijke opgaven joh. Geldtechnische zaken zijn het probleem niet en je kan mij niet vertellen dat er grote verplichtingen een dag, of twee dagen, na de GP op de agenda staan.
Die hebben we gisteren gehadquote:
Die mensen zijn gewoon te lui om hun bed uit te komen. Werken zullen ze!quote:Op zondag 3 november 2024 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren gehad![]()
Het kan niet elke dag feest zijn.
Is logistiek gezien allemaal niet zo makkelijk, vluchten zijn gereserveerd, vrachtvliegtuigen staan klaar etc.quote:Op zondag 3 november 2024 10:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zijn toch geen onmogelijke opgaven joh. Geldtechnische zaken zijn het probleem niet en je kan mij niet vertellen dat er grote verplichtingen een dag, of twee dagen, na de GP op de agenda staan.
Will Buxton moet nog even poederen.quote:Op zondag 3 november 2024 11:03 schreef Zorro het volgende:
Waarom heeft F1TV nog geen prequalifying show zodat ik het weer kan bekijken
Net als wij als blauwen hier.quote:Op zondag 3 november 2024 11:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon te lui om hun bed uit te komen. Werken zullen ze!
Dit zit in opnames van DTSquote:Op zondag 3 november 2024 11:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Will Buxton moet nog even poederen.
Toch is het vergeleken met Rio wel een stuk veiliger maar je hebt wel een punt, het is vooral in het verkeer van en naar het circuit waar crew kwetsbaar is.quote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Veiligheid is in het geval van Sao Paulo zeker een factor die mee zou spelen. Je wil teams niet halsoverkop in een ander hotel in een ander deel van stad terugvinden omdat het oorspronkelijke hotel volgeboekt is. Of een team noodgedwongen verdeeld hebben zitten over twee hotels.
Die pirelli knaker heeft gezegd dat het niet aan de regenbanden ligt.quote:Op zondag 3 november 2024 11:07 schreef Droopie het volgende:
Het zicht lijkt goed, ik zie nog geen staand water, maar het is wel kletsnat.
Als ze niet kunnen racen ligt dat aan de banden.
Allicht zegt ie datquote:Op zondag 3 november 2024 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die pirelli knaker heeft gezegd dat het niet aan de regenbanden ligt.
Daar heeft ie ook gelijk in. Je MOET niet overal vol gas he.quote:Op zondag 3 november 2024 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die pirelli knaker heeft gezegd dat het niet aan de regenbanden ligt.
Gelijk een TR zettenquote:
Gebeurd bij de NASCAR ook wel eens. Die rijden al niet met 3 druppels regen. Volgende dag herkansingquote:Op zondag 3 november 2024 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Andere verplichtingen.
Ik zou in mijn auto gewoon op de baan blijven.quote:Op zondag 3 november 2024 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook gelijk in. Je MOET niet overal vol gas he.
Ik ben er niet mee eensquote:
quote:
Verkeerde account!quote:
Geen enkele andere bandenleverancier wil zich er meer aan wagen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is misschien beter dat we van Pirelli afstappen, ze leveren niet wat ze horen te leveren.
Die doen denk ik de maandag meenemen in hun berekening qua kosten en planning.quote:Op zondag 3 november 2024 11:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gebeurd bij de NASCAR ook wel eens. Die rijden al niet met 3 druppels regen. Volgende dag herkansing
Ze voeren onvoldoende water af.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef pmponer het volgende:
Wat is er dan zo erg aan de wets dat men zogenaamd niet kan rijden? Dit is het materiaal, succes allemaal
Nee. Prutsers.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laadt Viaplay bij jullie ook niet?
neequote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
correctquote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Niets. In Zandvoort vorig jaar werden ze niet gebruikt omdat teams een rode vlag verwachtten. Het gevolg was dat er een rode vlag kwam.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef pmponer het volgende:
Wat is er dan zo erg aan de wets dat men zogenaamd niet kan rijden? Dit is het materiaal, succes allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |