Italianen kunnen nu eenmaal niets.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan Pirelli trouwens (blijkbaar) geen regenbanden maken waarmee je fatsoenlijk kan racen in dit soort omstandigheden?
Het is misschien beter dat we van Pirelli afstappen, ze leveren niet wat ze horen te leveren.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kan Pirelli trouwens (blijkbaar) geen regenbanden maken waarmee je fatsoenlijk kan racen in dit soort omstandigheden?
Ik kan me alleen op Interlagos al verschillende zware klappers en heroïsche races herinneren door de regen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat een zware regenrace vandaag de dag niet meer kan, dat waren toch wel de leukste om te kijken
quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Breekfast het volgende:
quote:Pirelli reageert op klachten van Hamilton over regenbanden
Volgens Isola had de beslissing van wedstrijdleider Niels Wittich om de kwalificatie niet op zaterdag door te laten gaan niet direct met de banden te maken. “Ik weet niet waarom Niels besloot om de sessie geen groen licht te geven”, wordt hij geciteerd door Autosport.com. Volgens Isola kan het komen door slecht zicht, stilstaand water, het risico op aquaplaning of een ander element.
“Als het alleen om de prestaties zijn op de regenbanden, betekent dat alleen maar dat ze langzamer gaan. Dat is alles. Dus de snelste van de langzame auto's zet de beste tijd neer”, voegt hij eraan toe. “We zijn ons er volledig van bewust dat we de prestaties van de regenband moeten verbeteren. Maar je kunt op deze regenbanden rijden, het is niet zo dat je niet kunt rijden.”
Isola geeft toe dat de prestaties van de regenbanden verbeterd moeten worden en wijst erop dat er volgend jaar een nieuw type regenband aankomt. De Pirelli-baas benadrukt echter ook dat er geen mogelijkheid is geweest om een goede test uit te voeren met de nieuwe regenbanden op een circuit dat veel van de banden eist.
https://www.gpblog.com/nl(...)-gereden-worden.html
Hier wordt je ook niet veel wijzer van. Ze zijn goed genoeg om er in die omstandigheden mee te racen, maar we weten dat we de regenbanden inderdaad moeten verbeteren. Wat is het nou?quote:
Zeepkisten racequote:
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.quote:
Perez?quote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.
Uitstelgenot.quote:
2003 beldequote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan me alleen op Interlagos al verschillende zware klappers en heroïsche races herinneren door de regen.
Jammer dat die tijd volledig achter ons ligt.
Ik heb een pittige mening over mensen die het woord "normaliter" gebruiken.quote:
Spray was toch het grootste probleem in de regen en niet zozeer de banden?quote:
Die mensen staan al 2 uur in de rij schijnbaar en nog is het nog niet eens zeker of ze op tijd binnen zijn. Gisteren hebben velen de start van de sprint nog net gehaald.quote:
Ik kan een paar namen noemen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder Sargeant erbij is het wel een polletje waard wie 'm als eerste de muur in duwt onder deze omstandigheden.
Landoquote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met een SBS-logo.quote:Op zondag 3 november 2024 10:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgend jaar dus een Gruwelijk Wet band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |