Gebeurd bij de NASCAR ook wel eens. Die rijden al niet met 3 druppels regen. Volgende dag herkansingquote:Op zondag 3 november 2024 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hotels, vluchten, personeelszaken, voedsel, inhuurcontracten, vergunningen, televisie contracten.
Andere verplichtingen.
Klinkt misschien raar, behalve de coureurs wilt iedereen gewoon naar huis.
Ik zou in mijn auto gewoon op de baan blijven.quote:Op zondag 3 november 2024 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook gelijk in. Je MOET niet overal vol gas he.
Ik ben er niet mee eensquote:
quote:
Verkeerde account!quote:
Geen enkele andere bandenleverancier wil zich er meer aan wagen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is misschien beter dat we van Pirelli afstappen, ze leveren niet wat ze horen te leveren.
Die doen denk ik de maandag meenemen in hun berekening qua kosten en planning.quote:Op zondag 3 november 2024 11:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gebeurd bij de NASCAR ook wel eens. Die rijden al niet met 3 druppels regen. Volgende dag herkansing
Ze voeren onvoldoende water af.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef pmponer het volgende:
Wat is er dan zo erg aan de wets dat men zogenaamd niet kan rijden? Dit is het materiaal, succes allemaal
Nee. Prutsers.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laadt Viaplay bij jullie ook niet?
neequote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
correctquote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Niets. In Zandvoort vorig jaar werden ze niet gebruikt omdat teams een rode vlag verwachtten. Het gevolg was dat er een rode vlag kwam.quote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef pmponer het volgende:
Wat is er dan zo erg aan de wets dat men zogenaamd niet kan rijden? Dit is het materiaal, succes allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |