De bezemwagen erover en doorrrrquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Rianne84 het volgende:
Op de regenradar lijkt het rond 11:30 droog te zijn. Baan is natuurlijk wel zeiknat.
Niet altijd. Soms moet een auto zelfs terug naar de fabriek voor reparatie.quote:Op zondag 3 november 2024 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet te doen zijn om de auto te repareren.
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je zou denken dat ze toch beter meteen kunnen racen zodra het weer het toe laat. Straks heb je wel een quali maar geen race.
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt niet racen zonder kwalificatie..
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De race eindigt straks gewoon net zo laat als dat die oorspronkelijk zou eindigen met goed weerquote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je zou denken dat ze toch beter meteen kunnen racen zodra het weer het toe laat. Straks heb je wel een quali maar geen race.
Jawel, zie paar posts eerder om de startopstelling te bepalen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.quote:
quote:
Had ik het tegen jullie?quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jawel, zie paar posts eerder om de startopstelling te bepalen.
Geen regels voor dit jaar, dus stewards mogen kiezen:quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.
Met een beetje pech en veel regen wordt het nog veel triester.quote:Op zondag 3 november 2024 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe lang zat er tussen? 3 minuten?
Minimaal 2x er langs.
En net nadat ze geswopt waren, de vsc.
Klopt geen hout van.
En dan precies wanneer Norris de bocht om is na de drs zone groen geven.
Triest. Heel erg triest.
Ik gok dat ze voor de VT uitslag gaanquote:Op zondag 3 november 2024 10:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Geen regels voor dit jaar, dus stewards mogen kiezen:
Vt1
Sprint quali
Sprint uitslag
Wk stand
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief voor een Q.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een beetje pech en veel regen wordt het nog veel triester.
Als de Q niet gereden kan worden, of men beslist dat dat niet kan, dan mogen ze de uitslag van P1 gebruiken of die van SQ1.
3x raden welke ze dan gebruiken; die met Max op P15 if die met Max op P4?
Dan mogen ze zichzelf weggooien, maar zie het idd nog gebeuren ookquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gok dat ze voor de VT uitslag gaan
*BNW* : Ja, maar Herbert is steward dit weekendquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief
Vanaf volgend jaar nemen ze de WK stand, mogen ze van mij ook nu al mee beginnenquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
SQ1 als dat echt een keuze is, want meest representatief voor een Q.
Elke andere keuze zou niet morgen kunnen
Ik gok dat ook en ik gok ook dat Herbert er alles aan gaat doen om de anderen te overtuigen dat er echt niet gekwalificeerd kan worden.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie ik ze nog best voor aanquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards en logica is niet zo beste combinatiequote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik ze nog best voor aanMaar sprint uitslag lijkt me de meest logische optie
Maar volgens de huidige regels mag en kan dat dus wel. Ze mogen en kunnen P1 gebruiken. Waar Norris op 1 stond en Max op 15.quote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke andere keuze zou niet morgen kunnen
Johnny gaat daar niet over.quote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok dat ook en ik gok ook dat Herbert er alles aan gaar doen om de anderen te overtuigen dat er echt niet gekwalificeerd kan worden.
Die steekt het niet meer onder stoelen of banken.
Plus 100% dat Max wederom een straf krijgt. Waarom weet ik niet, maar ze (lees: Herbert) vindt wel iets.
Die pakken gewoon de kwalificatie van vorig jaar erbij (of stond Max toen op pole?)quote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards en logica is niet zo beste combinatie
Hopelijk regelen iets voor volgend seizoen dat bij een sprintweekend de uitslag van een sessie wordt gepakt in sprint weekend en de gewone kwalificatie kan niet gereden worden.quote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Mar volgens de huidige regels mag en kan dat dus wel. Ze mogen en kunnen P1 gebruiken. Waar Norris op 1 stond en Max op 15.
Lekker vaag weer en ook totaal niet gevoelig voor persoonlijke voorkeurenquote:Op zondag 3 november 2024 10:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vt1
Sprint quali
Sprint uitslag
Wk stand
quote:Op zondag 3 november 2024 10:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vt1
Sprint quali
Sprint uitslag
Wk stand
Volgens mij vergeet je china waar er ook flink werd door geraced toen Bottas langs de baan stond…quote:
Niet of er wel gekwalificeerd wordt. Dat is voor de race directorsquote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens motorsport.com wel
https://www.motorsport.co(...)not-happen/10669915/
Dat is allemaal vastgelegd in de reglementen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bepaal maar eens een startopstelling.
Het schijnt dat Herbert heeft gezien dat Max iets wat leek op een regendans deed.quote:Op zondag 3 november 2024 10:04 schreef vosss het volgende:
Plus 100% dat Max wederom een straf krijgt. Waarom weet ik niet, maar ze (lees: Herbert) vindt wel iets.
11:30 uurquote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe laat gaan we niet kwafiliceren?
14 uurquote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe laat gaan we niet kwafiliceren?
Of Baku 2021 waar Verstappen einde rechte stuk met 300 km p/u gecrasht was door een lekke band. Het duurt wel vaker ellenlangequote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je china waar er ook flink werd door geraced toen Bottas langs de baan stond…
Als ik het goed heb is er alleen een regel voor sprintweekends toen er maar 1 kwalificatie sessie was. Als die niet door kon gaan zou FP1 gebruikt worden. Nu is er voor de sprint en voor de race een aparte kwalificatie, maar er zijn nooit nieuwe regels voor gemaakt.quote:
Wat een kneuzen partij is het ook voor zo'n grote organistie.quote:Op zondag 3 november 2024 10:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is er alleen een regel voor sprintweekends toen er maar 1 kwalificatie sessie was. Als die niet door kon gaan zou FP1 gebruikt worden. Nu is er voor de sprint en voor de race een aparte kwalificatie, maar er zijn nooit nieuwe regels voor gemaakt.
Ze gaan echt wel die met Max op p15 pakken dan. Het blijven britten he, biased AF.quote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke andere keuze zou niet mogen kunnen
Die VSC kwam er omdat er een kraan om de baan zou komen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:18 schreef Evenstar het volgende:
Fijn dat de enige niet Brit bij F1TV het hardop durft te zeggen dat VSC gebeuren wel erg raar was getimed.
Die had er moeten komen omdat een coureur naast de auto stond.quote:Op zondag 3 november 2024 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die VSC kwam er omdat er een kraan om de baan zou komen.
Rip T4.quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Rianne84 het volgende:
De radar laat inmiddels andere beelden zien
https://www.weerplaza.nl/(...)lie/sao-paulo/17184/
Wordt niks vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |