SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB
[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 18-10-2024 22:03:16 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar op tv zie je ook gewoon geen blote tiet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje..
In de jaren 80 zat iedereen met het gezin Flodder (de film) te kijken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar buurman, wat doet u nu?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar op tv zie je ook gewoon geen blote tiet meer.
In de jaren 80 zat iedereen met het gezin Flodder (de film) te kijken.
Schatjes ging nog weer een stapje verder!En Danny heeft die film nog op DVD!
![]()
![]()
Ik zeg het je tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij niet! @:AardappelSchotel denk ik wel.![]()
![]()
![]()
Keek je ook met het hele gezin. En dan zat ik nog wel op een nette katholieke basisschool in een net dorp, maar iedereen had 'm gezien als zoiets op tv kwam bleek de volgende dagquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar buurman, wat doet u nu?
Schatjes ging nog weer een stapje verder!En Danny heeft die film nog op DVD!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik geloof je niet altijd, meestal wel hoor. Je bent gewoon heel integer, maar soms. Heel erg soms probeer je wel eens een klein onschuldig loopje met dat soort dingen te nemenquote:
Lach met een schone bips![]()
ik heb de ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien wil een gemiddelde actrice niet meer met bloot op de buis?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar op tv zie je ook gewoon geen blote tiet meer.
In de jaren 80 zat iedereen met het gezin Flodder (de film) te kijken.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zou toch niet durvenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof je niet altijd, meestal wel hoor. Je bent gewoon heel integer, maar soms. Heel erg soms probeer je wel eens een klein onschuldig loopje met dat soort dingen te nemen![]()
![]()
Ik had ooit Tanzaniaanse buren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Keek je ook met het hele gezin. En dan zat ik nog wel op een nette katholieke basisschool in een net dorp, maar iedereen had 'm gezien als zoiets op tv kwam bleek de volgende dag
Als er een koppeltje zat te kussen op tv, deed de moeder altijd meteen de hand voor de ogen van haar 12-jarig zoontje.
Toen die een keer bij mij was, liet ik hem Game Of Thrones zien!
Het jong stond echt te springen op mijn bank: "WAAROM KIJKEN WE BIJ MIJ THUIS IN GODSNAAM GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN?!?"![]()
Moet wel zeggen chapeau, ik probeer het al niet eens meer tenzij bijna niemand online.quote:Lach met een schone bips![]()
Maar naaktstrand of topless? Haha no way. Voor je het weet sta je op het internet en ben je eindeloos fapmateriaalTrotste mama van Ambar
Ik betwijfel dat dit de reden is!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien wil een gemiddelde actrice niet meer met bloot op de buis?![]()
![]()
Om Nederlands te lerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
"WAAROM KIJKEN WE BIJ MIJ THUIS IN GODSNAAM GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN?!?"
Alseer een die een eigen naamtt maakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
beste tt in de geschiedenis van dts ooitquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En soms ben je live fapmateriaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar naaktstrand of topless? Haha no way. Voor je het weet sta je op het internet en ben je eindeloos fapmateriaal
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
kan gewoonquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Serieus? Zijn er echt dat soort lui?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En soms ben je live fapmateriaalLach met een schone bips![]()
"Wollah, ik zweer! Als de popo met de pipa pang pang komt doen. gaan mijn niffo en ik hen met de niffa djoeken!"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En met GTST leren ze meteen ook hoe onze cultuur werktWin/win.
![]()
En dat past dus precies in die trent van verpreutsingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien wil een gemiddelde actrice niet meer met bloot op de buis?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En als ik er niet tevreden ben ga ik full Kees kk kachelquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hij vraagt het aan @Dottekequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je gaat etteren op sp3c dan krijg je ook ruzie met mij hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het tegen Dot!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je gaat etteren op sp3c dan krijg je ook ruzie met mij hoor![]()
![]()
beetje mario ditquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Toen ik in de jaren '90 op de middelbare school had, zat de leraar Nederlands al af te geven op de verpreutsing van de maatschappij!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat past dus precies in die trent van verpreutsing![]()
![]()
quote:Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.quote:Lach met een schone bips![]()
1 koffie een flesje spa roodquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aaawquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToT hier en niet verder!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪![]()
Alleen vanavond?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Duidelijk dat ik je niet aan het hart gaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.
Moet ik hem ff op zijn nummer zetten? Zo niet dan hou me tegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪
Karl Max heldquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een blikje met Karl Marx erop
Trotste mama van Ambar
Haha dat niet meegemaakt, wel verhalen van gelezen. Wel gehad dat ik in mn eentje op het naaktstrand lag op een rustige dag en dat er van een paar meter afstand een volledig geklede man me uitgebreid stond te bekijken, voelde ook wel ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Zijn er echt dat soort lui?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
terecht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan ga jij tegen mij jankenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
want dat kan gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, altijd al maar vanavond is het wel heullll ergquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow had je me gezien?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat niet meegemaakt, wel verhalen van gelezen. Wel gehad dat ik in mn eentje op het naaktstrand lag op een rustige dag en dat er van een paar meter afstand een volledig geklede man me uitgebreid stond te bekijken, voelde ook wel ongemakkelijk.![]()
![]()
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem ff op zijn nummer zetten? Zo niet dan hou me tegen
I want you in my room
On the bed
on the floorTrotste mama van Ambar
Je weet zijn nummer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem ff op zijn nummer zetten? Zo niet dan hou me tegen
Oke, succes!!![]()
Wordt dat onderhand niet een beetje saai voor haar? Misschien onderhand een keertje next level gaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zij ontvangt, zij geeft niet
![]()
Nope.quote:
was zijn wol op?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat niet meegemaakt, wel verhalen van gelezen. Wel gehad dat ik in mn eentje op het naaktstrand lag op een rustige dag en dat er van een paar meter afstand een volledig geklede man me uitgebreid stond te bekijken, voelde ook wel ongemakkelijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beetje welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja. Dacht steun te vinden maar Oeps verkeerd gedachtquote:
Dat moet niet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, altijd al maar vanavond is het wel heullll erg
@ToT belhamel dat je er rondloopt, zou je Dot wel eens met rust willen laten. Anders volgen er consequenties waar ik nog geen idee van heb. Wees gewaarschuwd. De kieteldood is ook niet fijn.Lach met een schone bips![]()
Joh hee, zie je me niet los gaan op alle andere users hier?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, altijd al maar vanavond is het wel heullll erg![]()
![]()
Valt wel tegen zeker ....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Dacht steun te vinden maar Oeps verkeerd gedacht![]()
Topsite. Bijna mijn complete interieur komt daar vandaan, op mijn kabinet na.quote:Al jaren, maar niet op de manier die jij denkt. Het is algemeen bekend dat ik mijn keutels afvoer naar Venco.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:homijn dropshipper wasquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Voelde me betraptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en dan snel weglopen als ik terugkijk, tsssk![]()
![]()
Toen ik in de eerste klas van de middelbare zat hadden we altijd de dag nadat de pin-up-club op tv was geweest gymles. De leraar (die ook nog eens conrector van de onderbouw was) vroeg altijd wie er gekeken had. Again, dat was dus bijna iedereen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in de jaren '90 op de middelbare school had, zat de leraar Nederlands al af te geven op de verpreutsing van de maatschappij!
En dat was op de middelbare school waar iedereen van goede komaf naar toe ging![]()
De man zou nu een rechtszaak of 20 aan zijn broek hebben hangen.
Jeukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat moet niet!
@:ToT belhamel dat je er rondloopt, zou je Dot wel eens met rust willen laten. Anders volgen er consequenties waar ik nog geen idee van heb. Wees gewaarschuwd. De kieteldood is ook niet fijn.
En te korte armen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat moet niet!
@:ToT belhamel dat je er rondloopt, zou je Dot wel eens met rust willen laten. Anders volgen er consequenties waar ik nog geen idee van heb. Wees gewaarschuwd. De kieteldood is ook niet fijn.![]()
Okee ik kan haar wel op de foe lijst zetten nu ik een abo heb?Dan kan ik alleen de rest nog maar plagen.
![]()
![]()
Iets Wilders is daar dan ook niet te vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Topsite. Bijna mijn complete interieur komt daar vandaan, op mijn kabinet na.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
was zijn wol op?![]()
Misschien had hij er sokken van gebreid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat mag dan wel 🤣quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, zie je me niet los gaan op alle andere users hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omg daar gaat mijn slokjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien had hij er sokken van gebreid?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat foe gedoe werkt niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik in de eerste klas van de middelbare zat hadden we altijd de dag nadat de pin-up-club op tv was geweest gymles. De leraar (die ook nog eens conrector van de onderbouw was) vroeg altijd wie er gekeken had. Again, dat was dus bijna iedereen.
En dat was op de middelbare school waar iedereen van goede komaf naar toe ging![]()
De man zou nu een rechtszaak of 20 aan zijn broek hebben hangen.Echt wel!
In de tijd van Veronica's Pin-Up Club (We cheer you up) had je op RTL+ en Sat1 ook erg leuke dingen op tv aan het begin van het weekend!![]()
![]()
altijd
met ku lu yukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Negeren is regeren. Adem in adem uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Okee ik kan haar wel op de foe lijst zetten nu ik een abo heb?Dan kan ik alleen de rest nog maar plagen.
Ik geef tegenwoordig altijd een cadeaubon van hol.com als ik verder geen goed idee heb. Valt altijd in de smaak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Topsite. Bijna mijn complete interieur komt daar vandaan, op mijn kabinet na.
[..]
Al jaren, maar niet op de manier die jij denkt. Het is algemeen bekend dat ik mijn keutels afvoer naar Venco.
[..]
Die zakjes Venco die ik in een snoeppakket voor een maat had gedaan waren om de eoa reden dan weer geen succes?
Ik typte dat hol.com gisteren bewust, nu toch eens checken of het bestaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef tegenwoordig altijd een cadeaubon van hol.com als ik verder geen goed idee heb. Valt altijd in de smaak.
Die zakjes Venco die ik in een snoeppakket voor een maat had gedaan waren om de eoa reden dan weer geen succes?
Mooi dat je die van jouw identificeert als worstje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht* Vooruit dan maar.....
* ToT frunnikt aan z'n gulp.Lach met een schone bips![]()
ook wel trek
ik wil eigenlijk chineesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan bedoel ik een echte worst. Niet die cocktailworstjes die jullie hebbenTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
was zijn wol op?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
afhaalchineesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@Zucht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht* Vooruit dan maar.....
* ToT frunnikt aan z'n gulp.![]()
Owner of a lonely heart
much better than a broken heartTrotste mama van Ambar
op mijn verjaardag doe ik altijd afhaalchinees maar het wordt steeds moeilijker om er 1 te vindenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Steeds minder wel. Hier in het dorp hebben we er geen meer, toch wel tot mijn verdriet.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik bestel altijd van het geheime menu bij de chineesTrotste mama van Ambar
vooralsnog zijn ze er nog welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hebben trekvogels eigenlijk ook honger dan?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Deed ik eerder ook tot er steeds meer blaadjes van vermiste katten aan de lantaarnpalen hingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestel altijd van het geheime menu bij de chinees
Oh tja dat kan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed ik eerder ook tot er steeds meer blaadjes van vermiste katten aan de lantaarnpalen hingenTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
op mijn verjaardag doe ik altijd afhaalchinees maar het wordt steeds moeilijker om er 1 te vindenInderdaad, hier zijn ze niet meer te vinden in de buurt, alleen een veredelde Japanner die nu dienst doet als een soort van afhaal Chinees.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steeds minder wel. Hier in het dorp hebben we er geen meer, toch wel tot mijn verdriet.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Als die langskomen, en tegelijk rukwinden sta ik altijd met de broek naar benee in het weiland.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef Homijn het volgende:
Hebben trekvogels eigenlijk ook honger dan?Lach met een schone bips![]()
ik kwam ooit eens met pa terug van een verre, verre uitwedstrijd (volgens mij Nijmegen) en toen was het twaalf uur en was ik jarig
om het te vieren deden we afhaalchinees, dat doe ik nog steeds 30 jaar later
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, hier zijn ze niet meer te vinden in de buurt, alleen een veredelde Japanner die nu dienst doet als een soort van afhaal Chinees.ola
Ik mis de tijden dat je bij die afhaalchinees een gratis glaasje bier kreeg als je moest wachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik laat de afhaalchinees meestal bezorgen~FEYENOORD~
al ga je nu na 12 geen afhaalchinees meer vindenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tijden waren dat jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooie herinneringen en tradities, man!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:22 schreef sp3c het volgende:
ik kwam ooit eens met pa terug van een verre, verre uitwedstrijd (volgens mij Nijmegen) en toen was het twaalf uur en was ik jarig
om het te vieren deden we afhaalchinees, dat doe ik nog steeds 30 jaar later![]()
![]()
Nog nooit zo genoten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
@:Justink
Ik heb stiekem met je gedanst
Ik hoop dat je het leuk vond![]()
![]()
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:23 schreef sp3c het volgende:
al ga je nu na 12 geen afhaalchinees meer vindenLach met een schone bips![]()
Ik kan niet eens meer fatsoenlij kmet een mes of toetsenbrod om gaan
Trotste mama van Ambar
Is het alweer 7 januari?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef sp3c het volgende:
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.![]()
Ben in mijn studententijd met klasgenoten naar de chinees gegaan.
We bestelden allemaal een erg pittige maaltijd en sommigen zaten op een gegeven moment te gillen om bier!
Na afloop vroegen ze of de kok kon komen, en er werd massaal tegelijkertijd geboerd naar hem.
Hij boog dankbaar voor het compliment en liep terug naar de keuken.![]()
![]()
Dat is pas top!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat je bij die afhaalchinees een gratis glaasje bier kreeg als je moest wachten.![]()
Bij die van ons kreeg je altijd een miniblikje frisdrank. Ook leuk, maar tis geen bier![]()
Maar al weer jaren dicht, mama Chinees wilde toch wel eens met pensioen (haar man was al lang overleden) en de kinderen wilden de boel toch echt niet overnemen. Maar die stonden ook gewoon 20+ uur in de zaak naast hun gewone baan.
Welkom op het plattelandgenotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.~FEYENOORD~
Ik heb getwijfeld over Belgiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef sp3c het volgende:
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.![]()
Tijd voor bedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlij kmet een mes of toetsenbrod om gaan![]()
![]()
ik wil alleen babi pangang met kroepoek en een kalender bruurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat eerste is wat gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlij kmet een mes of toetsenbrod om gaan
kalender krijg je al niet eens meer en sambal bij moet je om vragenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De dochter van deze Chinees is van mijn leeftijd, ze is geëmigreerd naar de US en is daar een Chinees begonnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas top!![]()
Bij die van ons kreeg je altijd een miniblikje frisdrank. Ook leuk, maar tis geen bier![]()
Maar al weer jaren dicht, mama Chinees wilde toch wel eens met pensioen (haar man was al lang overleden) en de kinderen wilden de boel toch echt niet overnemen. Maar die stonden ook gewoon 20+ uur in de zaak naast hun gewone baan.
~FEYENOORD~
And I know exactly how this ends
I let you cut me open just to watch me bleed
gave up who I am for who you wanted me to be
![]()
![]()
![]()
Dat is zelfs 6km van hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil alleen babi pangang met kroepoek en een kalender bruur
Misschien is het wel beter van niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien kom ik je morgen tegen![]()
Ik vind het heerlijk, je moet alleen af en toe iets meer moeite doen voor bepaalde dingen maar heb het er zeker voor over.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]De rust, het landschap... het leven
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag je alleen op die datum stiekem met iemand dansen?![]()
![]()
nee heb je niet, doet niemandquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hadden ze daar nog geen chinezen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De dochter van deze Chinees is van mijn leeftijd, ze is geëmigreerd naar de US en is daar een Chinees begonnen
Vroeger kon je hier in de dorpen bijna op stap in sommige friettenten, die hadden dan een cafégedeelte achter de snackbar.quote:
En er was er niet een die voor 12 uur dicht ging. Nu zijn vrijwel alle snackbars om 20:00u dicht."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
https://www.dumpert.nl/item/17704_53e572cequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]De rust, het landschap... het leven
![]()
Natuurlijk wel, maar het restaurant wat hier jaren geleden is gesloten is daar dus heropend, vind ik gewoon mooi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hadden ze daar nog geen chinezen?~FEYENOORD~
De kalender van de Chinees!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
kalender krijg je al niet eens meer en sambal bij moet je om vragen![]()
![]()
Patat met Belgische mayoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, Belgische frieten met zure Belse mayo.... Nomnomnomnom![]()
![]()
Maar hij zegt 7 januari 3 uur 's nachts. Is dat 7 januari of eigenlijk 8 januari?Trotste mama van Ambar
Ow dacht ze was eerst chinees persoon daarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het restaurant wat hier jaren geleden is gesloten is daar dus heropend, vind ik gewoon mooi.
jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar hij zegt 7 januari 3 uur 's nachts. Is dat 7 januari of eigenlijk 8 januari?![]()
He was a boy, she was a girl
Can I make it any more obvious?Trotste mama van Ambar
Op een dorp van 6000 inwoners hier hadden we 8 snackbars (toeristisch)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger kon je hier in de dorpen bijna op stap in sommige friettenten, die hadden dan een cafégedeelte achter de snackbar.
En er was er niet een die voor 12 uur dicht ging. Nu zijn vrijwel alle snackbars om 20:00u dicht.
Daar zijn er nu 2 van over waarvan 1 bij een café waar je na 12 uur terecht kan, eerder waren dat er 4.~FEYENOORD~
sk8er boyquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Can I make it any more obvious?![]()
![]()
Volgens mij kan ik hier tot 2 of 3 uur 's nachts nog naar de turkTrotste mama van Ambar
pa is naar het platteland in Frankrijk verhuist, die is al dagen niet bereikbaar door het onweer daar
soms is Nederland gewoon BeterlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, Belgische frieten met zure Belse mayo.... NomnomnomnomPatatquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Schaatsjongen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Can I make it any more obvious?![]()
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef maily het volgende:
And I know exactly how this ends
I let you cut me open just to watch me bleed
gave up who I am for who you wanted me to be
![]()
Ben wel benieuwd of ze wat festivals gaan aandoen komend seizoen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je kunt geen patat met belgische mayo bestellen, wel frietTrotste mama van Ambar
Ik vind het volgende nummer iets minder, maar dit .... heerlijk!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk nummer
Ben wel benieuwd of ze wat festivals gaan aandoen komend seizoen.![]()
schaatsen en skaten is niet hetzelfde!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
muisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt geen patat met belgische mayo bestellen, wel friet![]()
![]()
kan welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt geen patat met belgische mayo bestellen, wel frietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Crewbash incumming....quote:
Onwetende lul van een viool. Als je later groot bent dan zul je terugdenken wat voor simpele ziel je ooit was. En met spijt terugdenken op je onwetende bestaan door "patat" te bestellen bij een friettent.Lach met een schone bips![]()
Oh, ik ken alleen the emptiness machine. Straks eens op Spotify kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het volgende nummer iets minder, maar dit .... heerlijk!!!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:31 schreef sp3c het volgende:
pa is naar het platteland in Frankrijk verhuist, die is al dagen niet bereikbaar door het onweer daar
soms is Nederland gewoon BeterlandNiet bereikbaar zijn af en toe vind ik toch ook wel wat hebben. Handig hoor die smartphone, maar ik zou ook best zonder kunnen. Alleen is dat niet echt meer sociaal acceptabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelden zoveel domheid in drie zinnen gelezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Crewbash incumming....
Onwetende lul van een viool. Als je later groot bent dan zul je terugdenken wat voor simpele ziel je ooit was. En met spijt terugdenken op je onwetende bestaan door "patat" te bestellen bij een friettent.![]()
en bitterballenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De Turk heeft zelfs een heel vegan assortiment
Trotste mama van Ambar
tenminste als je nog weet half dronken dat je eigenlijk vegan bentTrotste mama van Ambar
*schuift een frietje met richting lyltquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hier kan ik geen chocola van maken.quote:~FEYENOORD~
Merci man met verstandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*schuift een frietje met richting lylt
Van de snackbar vind ik ze vaak matig, die ambachtelijke zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker, met mosterd. En ook met mayo.~FEYENOORD~
ja mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bereikbaar zijn af en toe vind ik toch ook wel wat hebben. Handig hoor die smartphone, maar ik zou ook best zonder kunnen. Alleen is dat niet echt meer sociaal acceptabel
je had zo'n reclame van t-mobile ofzo dat zo'n gozer zijn leuke vrienden de deur in kwamen trappen omdat hij niet reageerde omdat zijn telefoon achter de bank lag ofzo
niet eens een appje?
die reclame is de oorzaak van alles mis in de wereld nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ga het morgen zoeken onthou ff dat ik dit gezegd heb wan tik kom er op terugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In de meeste goede bierkroegen hebben ze doorgaans fantastische bitterballen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van de snackbar vind ik ze vaak matig, die ambachtelijke zijn wel lekker.![]()
Je betaalt wel meer dan een euro per bal maar hee, ze zijn wel lekker!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt ook wel, maar verschilt ook wel per snackbar. Hier zijn ze echt goed bij de snackbar om de hoek. Komen ze uit dat kutdorp waar ik werk waardeloos. Maar zelfde met de frikandellen, hier gewoon normale frikandel, op andere plekken verschrompelde korte niet horeca waardige meuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van de snackbar vind ik ze vaak matig, die ambachtelijke zijn wel lekker.Lach met een schone bips![]()
tik? hihiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef sp3c het volgende:
ik ga het morgen zoeken onthou ff dat ik dit gezegd heb wan tik kom er op terug![]()
Ja, die zijn hier dus bijna niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de meeste goede bierkroegen hebben ze doorgaans fantastische bitterballen.![]()
Je betaalt wel meer dan een euro per bal maar hee, ze zijn wel lekker!
~FEYENOORD~
De enige goede snackbar hier heeft echt goede frikandellen, heel stevige goed gekruid, die kan ik elke dag wel etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar verschilt ook wel per snackbar. Hier zijn ze echt goed bij de snackbar om de hoek. Komen ze uit dat kutdorp waar ik werk waardeloos. Maar zelfde met de frikandellen, hier gewoon normale frikandel, op andere plekken verschrompelde korte niet horeca waardige meuk.
~FEYENOORD~
Ehm.. ok?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga je morgen gewoon mentionen hoor
Snapputnie♡♡♡♡![]()
ja ik toch nietquote:
morgen werken enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ff gamen hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
kanjervroegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo even de dijk met mag het licht uit opzoeken, want volgens mij gaat het licht hier zo automatisch uitTrotste mama van Ambar
Er zit zoveel verschil in, en dan denk ik.... Je bent een snackbar, je vraagt 2 euro per frikandel. Gooi dan verdomme een goeie in die pan en niet dat goedkoopste van goedkoopste spul. Je hebt maar 1 taak, goed frituren, lastig voor sommige tenten wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De enige goede snackbar hier heeft echt goede frikandellen, heel stevige goed gekruid, die kan ik elke dag wel etenLach met een schone bips![]()
kaassoufle, frikandel, loempia. Ik heb het allemaal niet
Trotste mama van Ambar
ik heb zo'n honger nu heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook, maar zal wel met inkoopkosten te maken hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit zoveel verschil in, en dan denk ik.... Je bent een snackbar, je vraagt 2 euro per frikandel. Gooi dan verdomme een goeie in die pan en niet dat goedkoopste van goedkoopste spul. Je hebt maar 1 taak, goed frituren, lastig voor sommige tenten wel.
~FEYENOORD~
ik heb kipvleugeltjes voor de frituurOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
supermatig maar kan gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee dat is gewoon je klanten keihard zonder tuf in de anjer nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar zal wel met inkoopkosten te maken hebben
5 uur, ben geen barbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
4u? Dan draai ik me nog 16x om voor ik wakker ga worden denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I trew your shit in to a bag and down the stairsTrotste mama van Ambar
Don't be afraid
I've taken my beating
I've shared what I've made
I'm strong on the surface
Not all the way through
I've never been perfect
But neither have you
So, if you're asking me, I want you to know
When my time comes
Forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
And don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory
Leave out all the rest
Leave out all the rest
![]()
![]()
Ik ga morgen naar een all you can eat restaurant, daar ga ik mij gruwelijk misdragen als het om eten gaat, zeker na vanavond hier in dit topic.~FEYENOORD~
nou en jooooooh!!!!!!!111!!!!11111quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dan draai ik me nog 13 keer om
ik had door de week weekendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
you want me up on air
but i'm up in spaceTrotste mama van Ambar
ik heb het inmiddels wel besteld, denk op tijd nogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
you're from the 70's but I'm a 90's bitchTrotste mama van Ambar
ach, dat arme neefje .....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:44 schreef sp3c het volgende:
nee geen kut gedaan, geen cadeautje besteld @:dotteke
is wat het is![]()
denk of hoop is hetzelfdeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I don't want your number
I don't give you mineTrotste mama van Ambar
Ik kan naarmate ik ouder word minder goed asociaal bunkerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen naar een all you can eat restaurant, daar ga ik mij gruwelijk misdragen als het om eten gaat, zeker na vanavond hier in dit topic.Vroeger hadden ze echt een slechte aan mij bij all you can eats. Nu is het 3, hooguit 4 gangen en dan ben ik helemaal klaar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
you're from the 70's but I'm a 90's bitchWe zijn een Nederlands forumquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
I don't want your number
I don't give you mine~FEYENOORD~
I love itquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
you're from the 70's but I'm a 90's bitch![]()
![]()
laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, veel meer dan dat kan ik ook niet op hoor, ik ga er altijd groots in maar het eindresultaat valt altijd wel een klein beetje tegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan naarmate ik ouder word minder goed asociaal bunkerenVroeger hadden ze echt een slechte aan mij bij all you can eats. Nu is het 3, hooguit 4 gangen en dan ben ik helemaal klaar
~FEYENOORD~
Ik wil geen hardnekkige schoonmaakbeurt
een hardnekkige schoonmaakbeurt is een vent dat geen liefde van mij kan krijgenTrotste mama van Ambar
het geeft niet of je rentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sta nooit voor 8u op door de weeksquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en jooooooh!!!!!!!111!!!!11111
ik had door de week weekend
Hij hangt aan de passagiers kant van zijn beste vriend zijn autoTrotste mama van Ambar
Ze is een manneneter, laat je auto's kopenTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan naarmate ik ouder word minder goed asociaal bunkerenVroeger hadden ze echt een slechte aan mij bij all you can eats. Nu is het 3, hooguit 4 gangen en dan ben ik helemaal klaar
Ik dacht dat ik dit alleen had....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, veel meer dan dat kan ik ook niet op hoor, ik ga er altijd groots in maar het eindresultaat valt altijd wel een klein beetje tegen
Vies oud....Lach met een schone bips![]()
Zo verleidelijk
Ik neem je mee naar de snoepwinkel
Ik laat je de lolly likkenTrotste mama van Ambar
redelijk terechtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik sta nooit voor 8u op door de weeks
niemand zou dat ooit moeten doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
50 centjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo verleidelijk
Ik laat je de lolly likken
pak ik ook eens puntenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Keuzen wel he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo verleidelijk
Ik laat je de lolly likkenDo what you love, love what you do!![]()
6u per dag werken met uur pauze zou de norm moeten zijn eigenlijk wel. Zeker voor beroepen waar je fysiek bezig bent de hele dag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
redelijk terecht
niemand zou dat ooit moeten doenLach met een schone bips![]()
Je laat mijn hersens wel even werken zegquote:Trotste mama van Ambar
zes is weinigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
6u per dag werken met uur pauze zou de norm moeten zijn eigenlijk wel. Zeker voor beroepen waar je fysiek bezig bent de hele dag.
4 dagen per week zou de norm moeten zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maxOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze week 4 dagen 8,5 uur per dag gemaakt in een hoogwerker met een kettingzaag, half uur pauze die dagen ivm huur hoogwerker, ik ben helemaal kapot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
6u per dag werken met uur pauze zou de norm moeten zijn eigenlijk wel. Zeker voor beroepen waar je fysiek bezig bent de hele dag.~FEYENOORD~
ik heb ook dingen te doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hopelijk geen splintersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze week 4 dagen 8,5 uur per dag gemaakt in een hoogwerker met een kettingzaag, half uur pauze die dagen ivm huur hoogwerker, ik ben helemaal kapot.![]()
![]()
ooooeeh?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zal mijn lichaam geven, maar ik weet niet zeker of je mij wiltTrotste mama van Ambar
ik heb nog vuile vaatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: