Welkom op het plattelandgenotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.
Ik heb getwijfeld over Belgiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef sp3c het volgende:
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.
Tijd voor bedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlij kmet een mes of toetsenbrod om gaan
ik wil alleen babi pangang met kroepoek en een kalender bruurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.
Dat eerste is wat gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlij kmet een mes of toetsenbrod om gaan
De dochter van deze Chinees is van mijn leeftijd, ze is geëmigreerd naar de US en is daar een Chinees begonnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas top!![]()
Bij die van ons kreeg je altijd een miniblikje frisdrank. Ook leuk, maar tis geen bier![]()
Maar al weer jaren dicht, mama Chinees wilde toch wel eens met pensioen (haar man was al lang overleden) en de kinderen wilden de boel toch echt niet overnemen. Maar die stonden ook gewoon 20+ uur in de zaak naast hun gewone baan.
Dat is zelfs 6km van hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil alleen babi pangang met kroepoek en een kalender bruur
Misschien is het wel beter van niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien kom ik je morgen tegen
Ik vind het heerlijk, je moet alleen af en toe iets meer moeite doen voor bepaalde dingen maar heb het er zeker voor over.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]De rust, het landschap... het leven
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag je alleen op die datum stiekem met iemand dansen?
nee heb je niet, doet niemandquote:
Hadden ze daar nog geen chinezen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De dochter van deze Chinees is van mijn leeftijd, ze is geëmigreerd naar de US en is daar een Chinees begonnen
Vroeger kon je hier in de dorpen bijna op stap in sommige friettenten, die hadden dan een cafégedeelte achter de snackbar.quote:
https://www.dumpert.nl/item/17704_53e572cequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]De rust, het landschap... het leven
Natuurlijk wel, maar het restaurant wat hier jaren geleden is gesloten is daar dus heropend, vind ik gewoon mooi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hadden ze daar nog geen chinezen?
De kalender van de Chinees!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
kalender krijg je al niet eens meer en sambal bij moet je om vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |