Ik typte dat hol.com gisteren bewust, nu toch eens checken of het bestaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef tegenwoordig altijd een cadeaubon van hol.com als ik verder geen goed idee heb. Valt altijd in de smaak.
Die zakjes Venco die ik in een snoeppakket voor een maat had gedaan waren om de eoa reden dan weer geen succes?
Mooi dat je die van jouw identificeert als worstje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht* Vooruit dan maar.....
* ToT frunnikt aan z'n gulp.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
was zijn wol op?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
da's geen worstjequote:
@Zucht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht* Vooruit dan maar.....
* ToT frunnikt aan z'n gulp.
op mijn verjaardag doe ik altijd afhaalchinees maar het wordt steeds moeilijker om er 1 te vindenquote:
Steeds minder wel. Hier in het dorp hebben we er geen meer, toch wel tot mijn verdriet.quote:
Deed ik eerder ook tot er steeds meer blaadjes van vermiste katten aan de lantaarnpalen hingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestel altijd van het geheime menu bij de chinees
Oh tja dat kan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed ik eerder ook tot er steeds meer blaadjes van vermiste katten aan de lantaarnpalen hingen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
op mijn verjaardag doe ik altijd afhaalchinees maar het wordt steeds moeilijker om er 1 te vinden
Inderdaad, hier zijn ze niet meer te vinden in de buurt, alleen een veredelde Japanner die nu dienst doet als een soort van afhaal Chinees.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steeds minder wel. Hier in het dorp hebben we er geen meer, toch wel tot mijn verdriet.
Als die langskomen, en tegelijk rukwinden sta ik altijd met de broek naar benee in het weiland.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef Homijn het volgende:
Hebben trekvogels eigenlijk ook honger dan?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, hier zijn ze niet meer te vinden in de buurt, alleen een veredelde Japanner die nu dienst doet als een soort van afhaal Chinees.
Ik mis de tijden dat je bij die afhaalchinees een gratis glaasje bier kreeg als je moest wachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik laat de afhaalchinees meestal bezorgen
Mooie herinneringen en tradities, man!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:22 schreef sp3c het volgende:
ik kwam ooit eens met pa terug van een verre, verre uitwedstrijd (volgens mij Nijmegen) en toen was het twaalf uur en was ik jarig
om het te vieren deden we afhaalchinees, dat doe ik nog steeds 30 jaar later
Nog nooit zo genoten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
@:Justink
Ik heb stiekem met je gedanst
Ik hoop dat je het leuk vond
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:23 schreef sp3c het volgende:
al ga je nu na 12 geen afhaalchinees meer vinden
Is het alweer 7 januari?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef sp3c het volgende:
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.
Dat is pas top!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat je bij die afhaalchinees een gratis glaasje bier kreeg als je moest wachten.
Welkom op het plattelandgenotquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.
Ik heb getwijfeld over Belgiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef sp3c het volgende:
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.
Tijd voor bedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlij kmet een mes of toetsenbrod om gaan
ik wil alleen babi pangang met kroepoek en een kalender bruurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar waar jij zit ook nog andere keuzes, hier is alles wel redelijk kut. 1 Chinees op 20.000 inwoners ongeveer. Hele bende snackbars en shoarmatenten. Verder niks in een straal van 10km en echt alles voor 12u dicht.
Dat eerste is wat gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlij kmet een mes of toetsenbrod om gaan
De dochter van deze Chinees is van mijn leeftijd, ze is geëmigreerd naar de US en is daar een Chinees begonnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas top!![]()
Bij die van ons kreeg je altijd een miniblikje frisdrank. Ook leuk, maar tis geen bier![]()
Maar al weer jaren dicht, mama Chinees wilde toch wel eens met pensioen (haar man was al lang overleden) en de kinderen wilden de boel toch echt niet overnemen. Maar die stonden ook gewoon 20+ uur in de zaak naast hun gewone baan.
Dat is zelfs 6km van hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil alleen babi pangang met kroepoek en een kalender bruur
Misschien is het wel beter van niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien kom ik je morgen tegen
Ik vind het heerlijk, je moet alleen af en toe iets meer moeite doen voor bepaalde dingen maar heb het er zeker voor over.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]De rust, het landschap... het leven
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag je alleen op die datum stiekem met iemand dansen?
nee heb je niet, doet niemandquote:
Hadden ze daar nog geen chinezen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De dochter van deze Chinees is van mijn leeftijd, ze is geëmigreerd naar de US en is daar een Chinees begonnen
Vroeger kon je hier in de dorpen bijna op stap in sommige friettenten, die hadden dan een cafégedeelte achter de snackbar.quote:
https://www.dumpert.nl/item/17704_53e572cequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]De rust, het landschap... het leven
Natuurlijk wel, maar het restaurant wat hier jaren geleden is gesloten is daar dus heropend, vind ik gewoon mooi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hadden ze daar nog geen chinezen?
De kalender van de Chinees!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef sp3c het volgende:
kalender krijg je al niet eens meer en sambal bij moet je om vragen
Patat met Belgische mayoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, Belgische frieten met zure Belse mayo.... Nomnomnomnom
Ow dacht ze was eerst chinees persoon daarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het restaurant wat hier jaren geleden is gesloten is daar dus heropend, vind ik gewoon mooi.
jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar hij zegt 7 januari 3 uur 's nachts. Is dat 7 januari of eigenlijk 8 januari?
Op een dorp van 6000 inwoners hier hadden we 8 snackbars (toeristisch)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger kon je hier in de dorpen bijna op stap in sommige friettenten, die hadden dan een cafégedeelte achter de snackbar.
En er was er niet een die voor 12 uur dicht ging. Nu zijn vrijwel alle snackbars om 20:00u dicht.
sk8er boyquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
He was a boy, she was a girl
Can I make it any more obvious?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, Belgische frieten met zure Belse mayo.... Nomnomnomnom
Patatquote:
Schaatsjongen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
He was a boy, she was a girl
Can I make it any more obvious?
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:27 schreef maily het volgende:
And I know exactly how this ends
I let you cut me open just to watch me bleed
gave up who I am for who you wanted me to be
![]()
Ik vind het volgende nummer iets minder, maar dit .... heerlijk!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk nummer
Ben wel benieuwd of ze wat festivals gaan aandoen komend seizoen.
schaatsen en skaten is niet hetzelfde!quote:
muisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt geen patat met belgische mayo bestellen, wel friet
kan welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt geen patat met belgische mayo bestellen, wel friet
Crewbash incumming....quote:
Oh, ik ken alleen the emptiness machine. Straks eens op Spotify kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het volgende nummer iets minder, maar dit .... heerlijk!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |