Voelde me betraptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en dan snel weglopen als ik terugkijk, tsssk
Toen ik in de eerste klas van de middelbare zat hadden we altijd de dag nadat de pin-up-club op tv was geweest gymles. De leraar (die ook nog eens conrector van de onderbouw was) vroeg altijd wie er gekeken had. Again, dat was dus bijna iedereen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in de jaren '90 op de middelbare school had, zat de leraar Nederlands al af te geven op de verpreutsing van de maatschappij!
Jeukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat moet niet!
@:ToT belhamel dat je er rondloopt, zou je Dot wel eens met rust willen laten. Anders volgen er consequenties waar ik nog geen idee van heb. Wees gewaarschuwd. De kieteldood is ook niet fijn.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat moet niet!
@:ToT belhamel dat je er rondloopt, zou je Dot wel eens met rust willen laten. Anders volgen er consequenties waar ik nog geen idee van heb. Wees gewaarschuwd. De kieteldood is ook niet fijn.
Iets Wilders is daar dan ook niet te vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Topsite. Bijna mijn complete interieur komt daar vandaan, op mijn kabinet na.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
was zijn wol op?![]()
Misschien had hij er sokken van gebreid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶
Dat mag dan wel 🤣quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, zie je me niet los gaan op alle andere users hier?
Ja echt welquote:
omg daar gaat mijn slokjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien had hij er sokken van gebreid?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik in de eerste klas van de middelbare zat hadden we altijd de dag nadat de pin-up-club op tv was geweest gymles. De leraar (die ook nog eens conrector van de onderbouw was) vroeg altijd wie er gekeken had. Again, dat was dus bijna iedereen.
En dat was op de middelbare school waar iedereen van goede komaf naar toe ging![]()
De man zou nu een rechtszaak of 20 aan zijn broek hebben hangen.
Negeren is regeren. Adem in adem uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Okee ik kan haar wel op de foe lijst zetten nu ik een abo heb?Dan kan ik alleen de rest nog maar plagen.
Ik geef tegenwoordig altijd een cadeaubon van hol.com als ik verder geen goed idee heb. Valt altijd in de smaak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Topsite. Bijna mijn complete interieur komt daar vandaan, op mijn kabinet na.
[..]
Al jaren, maar niet op de manier die jij denkt. Het is algemeen bekend dat ik mijn keutels afvoer naar Venco.
[..]
Ik typte dat hol.com gisteren bewust, nu toch eens checken of het bestaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef tegenwoordig altijd een cadeaubon van hol.com als ik verder geen goed idee heb. Valt altijd in de smaak.
Die zakjes Venco die ik in een snoeppakket voor een maat had gedaan waren om de eoa reden dan weer geen succes?
Mooi dat je die van jouw identificeert als worstje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht* Vooruit dan maar.....
* ToT frunnikt aan z'n gulp.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
was zijn wol op?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
da's geen worstjequote:
@Zucht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht* Vooruit dan maar.....
* ToT frunnikt aan z'n gulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |