beste tt in de geschiedenis van dts ooitquote:
En soms ben je live fapmateriaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar naaktstrand of topless? Haha no way. Voor je het weet sta je op het internet en ben je eindeloos fapmateriaal
kan gewoonquote:
Serieus? Zijn er echt dat soort lui?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En soms ben je live fapmateriaal
"Wollah, ik zweer! Als de popo met de pipa pang pang komt doen. gaan mijn niffo en ik hen met de niffa djoeken!"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En met GTST leren ze meteen ook hoe onze cultuur werktWin/win.
En dat past dus precies in die trent van verpreutsingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien wil een gemiddelde actrice niet meer met bloot op de buis?
En als ik er niet tevreden ben ga ik full Kees kk kachelquote:
hij vraagt het aan @Dottekequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je gaat etteren op sp3c dan krijg je ook ruzie met mij hoor
Ik had het tegen Dot!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je gaat etteren op sp3c dan krijg je ook ruzie met mij hoor
beetje mario ditquote:
Toen ik in de jaren '90 op de middelbare school had, zat de leraar Nederlands al af te geven op de verpreutsing van de maatschappij!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat past dus precies in die trent van verpreutsing
quote:
Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.quote:
1 koffie een flesje spa roodquote:
aaawquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪quote:
ToT hier en niet verder!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |