Van die types die met een lange bermuda en onderbroek naar het zwembad gaan....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.
het is een behoorlijke groepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.
Klinkt wel goed, wat voor iets is dat dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn voeten, maar staat nu niet aan.
Wel regelmatig gebruikt en het is errug fijn!
Ik heb ook een mega grote muismat die warmte afgeeft, op zich ook wel okee, maar toch duidelijk wel minder.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, wat voor iets is dat dan?
Rob de Nijs 1x live gezien, was geen fan. Nog steeds niet maar was in de 90's en early 00's wel held op podium.quote:
wazdezequote:
Spuugemmertje naast het bed en zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan het 3e glas. Ik ga even wat voorbereidingen treffen
Ik vond hem echt wel tof, maar nooit echt als een gillende keukenmeid naar zitten luisteren of zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rob de Nijs 1x live gezien, was geen fan. Nog steeds niet maar was in de 90's en early 00's wel held op podium.
en die zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Een lege emmer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.quote:
Gordijnen slaapkamer dichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spuugemmertje naast het bed en zo.
bij Katwijk speciaal stuk gereserveerd ervoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.
Ja zij met telefoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.
dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |