Ik zette vroeger nog wel eens de wekker op zondag om 17:00u. Dat ik niet nog lag te slapen als moeders het eten klaar had.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En inderdaad, laatst kwam ik er rond 14 uur, kwam mn nichtje net uit bed. Ik hou dr wel van, ik slaap nog steeds graag zo lang uit, maar mn zus begint in het weekend meestal om 9 uur s ochtends aan het huishouden, dus die vindt het allemaal wat moeilijker
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://thewoksoflife.com/dan-dan-noodles/
bedrijfs app is er wel voor praktische zaken in feite, maargoed wordt nog aleens misbruikt voor onderlinge persoonlijke dingen terloops.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?
Over mijn kater?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar je posts morgenochtend
Geen mannen overnacht in mijn huis, dus ook geen katerquote:
Op je privéfoon? Dat zou ik echt niet niet trekken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meerdere, het algemene team en nog wat andere groepjes rondom projecten
maar wel flessie hemawijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen mannen overnacht in mijn huis, dus ook geen kater
nee ik hou het gescheidenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op je privéfoon? Dat zou ik echt niet niet trekken.
als ik over de balustrade mag hopen samen met @Grrrrrrrrquote:
En zo hebben ze er nog veel meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, deze kende ik nog niet, grappige clip
Deze?quote:
Synchroon hopen moet een Olympische discipline worden zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik over de balustrade mag hopen samen met @:Grrrrrrrr
Moet ik altijd hieraan bij denken:quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Synchroon hopen moet een Olympische discipline worden zeg ik altijd.
Verschrikkelijk nummer is datquote:
Lekker toch, zo'n avondhoop.quote:
tijdens een kerkdienstquote:
Ook te herkennen inquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die reclame met die cabrio en de toupet!
Als ik die foto zie denk ik aanquote:
Discovery Channel.....in de jaren '90 ging het nog om leuke wetenschappelijke dingen.quote:
Oh die had ik er nog niet in herkendquote:
wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had ff geen duit om in 't zakje te doen na een avontuurtje met Malle Babbe.
Ze had het nummer geschreven en gemaakt en voor de release kwamen ze erachter dat het iets te veel op elkaar leek. Dus heeft ze de songwriters van dat nummer toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die had ik er nog niet in herkend
weer zo'n referentie van jou met een liedje voor mijn tijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Mokerhard in het collectezakje bouten!
Uitgebracht 1973...... Is ToT al zo oud?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weer zo'n referentie van jou met een liedje voor mijn tijd
Bevalt die warmtepaneel trouwens een beetje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weer zo'n referentie van jou met een liedje voor mijn tijd
zegt me heel vaag wel watquote:
Neuh, maar het liedje is daarna wel vaker gedraaid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uitgebracht 1973...... Is ToT al zo oud?
moet nog uttestenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Bevalt die warmtepaneel trouwens een beetje?
in een doos?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
zit nog in doos, vd weekend proberen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
I'll be the actress starring in your bad dreams
Ik heb hem bij mijn voeten, maar staat nu niet aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen naar een goede coverband van The Sound ook deprimerendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Was echt zwaar deprimerend, maar ook weer gaaf!
ah okquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is op dit moment aan het neuken.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef kree het volgende:
weet niet voor jullie, maar wat in mijn jeugd op tv kon en mag is nu wel ff anders.
LOL
Ook wel lekker kroegnummer om 2u in de nacht welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar het liedje is daarna wel vaker gedraaid.
LOL zo slecht ook, niet dat ik er warm of koud van wordt aan figuur zo ofzo of sexy. Zo niet mijn typequote:
Gisteren nog bij je zusje in de doos geze..... Lama.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
De bolk is positief ontvangenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, ik plaats even een bolk
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog bij je zusje in de doos geze..... Lama.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook wel lekker kroegnummer om 2u in de nacht wel
Eh ....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik vorig weekend nog
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook wel lekker kroegnummer om 2u in de nacht wel
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:49 schreef sp3c het volgende:
het kan nog wel maar iedereen is er te preuts voor geworden
Van die types die met een lange bermuda en onderbroek naar het zwembad gaan....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.
het is een behoorlijke groepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.
Klinkt wel goed, wat voor iets is dat dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn voeten, maar staat nu niet aan.
Wel regelmatig gebruikt en het is errug fijn!
Ik heb ook een mega grote muismat die warmte afgeeft, op zich ook wel okee, maar toch duidelijk wel minder.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, wat voor iets is dat dan?
Rob de Nijs 1x live gezien, was geen fan. Nog steeds niet maar was in de 90's en early 00's wel held op podium.quote:
wazdezequote:
Spuugemmertje naast het bed en zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan het 3e glas. Ik ga even wat voorbereidingen treffen
Ik vond hem echt wel tof, maar nooit echt als een gillende keukenmeid naar zitten luisteren of zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rob de Nijs 1x live gezien, was geen fan. Nog steeds niet maar was in de 90's en early 00's wel held op podium.
en die zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Een lege emmer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.quote:
Gordijnen slaapkamer dichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spuugemmertje naast het bed en zo.
bij Katwijk speciaal stuk gereserveerd ervoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.
Ja zij met telefoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |