Ik zette vroeger nog wel eens de wekker op zondag om 17:00u. Dat ik niet nog lag te slapen als moeders het eten klaar had.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En inderdaad, laatst kwam ik er rond 14 uur, kwam mn nichtje net uit bed. Ik hou dr wel van, ik slaap nog steeds graag zo lang uit, maar mn zus begint in het weekend meestal om 9 uur s ochtends aan het huishouden, dus die vindt het allemaal wat moeilijker
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://thewoksoflife.com/dan-dan-noodles/
bedrijfs app is er wel voor praktische zaken in feite, maargoed wordt nog aleens misbruikt voor onderlinge persoonlijke dingen terloops.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?
Over mijn kater?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar je posts morgenochtend
Geen mannen overnacht in mijn huis, dus ook geen katerquote:
Op je privéfoon? Dat zou ik echt niet niet trekken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meerdere, het algemene team en nog wat andere groepjes rondom projecten
maar wel flessie hemawijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen mannen overnacht in mijn huis, dus ook geen kater
nee ik hou het gescheidenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op je privéfoon? Dat zou ik echt niet niet trekken.
als ik over de balustrade mag hopen samen met @Grrrrrrrrquote:
En zo hebben ze er nog veel meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, deze kende ik nog niet, grappige clip
Deze?quote:
Synchroon hopen moet een Olympische discipline worden zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik over de balustrade mag hopen samen met @:Grrrrrrrr
Moet ik altijd hieraan bij denken:quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Synchroon hopen moet een Olympische discipline worden zeg ik altijd.
Verschrikkelijk nummer is datquote:
Lekker toch, zo'n avondhoop.quote:
tijdens een kerkdienstquote:
Ook te herkennen inquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die reclame met die cabrio en de toupet!
Als ik die foto zie denk ik aanquote:
Discovery Channel.....in de jaren '90 ging het nog om leuke wetenschappelijke dingen.quote:
Oh die had ik er nog niet in herkendquote:
wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had ff geen duit om in 't zakje te doen na een avontuurtje met Malle Babbe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |