Jazeker! Is best makkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?
meerdere, het algemene team en nog wat andere groepjes rondom projectenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ja misschien volgende week als ik op kantoor benquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, mijn collega's zijn me ook al 2 keer vergeten, maar dit jaar stroomde de groepsapp over met felicitaties. Dus er is nog hoop!
En wij zij je niet vergeten!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sex met je ex is niet aan te raden
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn manager feliciteerde me eerder als me familiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
M'n leidinggevende heeft in zijn agenda staan "Hemarookworst jarig" maar heeft geen felicitatie in groepsapp gegooid zoals gewoonlijk?
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar
danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
mijn manager feliciteerde me eerder als me familie
mijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Hij kent je waarschijnlijk minder goed dan je familie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
quote:
Om 22 uur nog licht is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat het om 6 uur 's avond nog stééds licht is!
nou nee hoor zo is het niet, het ging uit met haar beetje voor we op het punt waren van nooit meer praten we met elkaar?quote:
Maar wat als je ex Fred heet?quote:
En ketsen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee hoor zo is het niet, het ging uit met haar beetje voor we op het punt waren van nooit meer praten we met elkaar?
we kletsen nog steeds wel eens
ik heb nooit seks met haar gehad enzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis met seks met je ex
Maar nee eigenlijk spreek ik niet echt vriendschappelijk af met exen. Alleen in groepsverband zie ik ze wel eens en dan is het contact prima, maar meer dan dat hoeft niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |