Hahaha ik weet nog dat ik met mn neefje en 2 van zn vriendjes in een squad zat met Fortnite, toen waren ze even vergeten dat ik ook mee kon luisterenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die zal ook genoeg meemaken![]()
Ze slapen gelukkig wel uit.
Ik vind het gezellig en moet vaak lachen om wat ze allemaal vertellen en doen![]()
leuke leeftijd dit
Die belt vannacht terug, wedden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:17 schreef kree het volgende:
voicemail. naja hoor het morgen wel, ze belt me wel terug wss
Zo goed is contact wel met elkaar.
Ah ja je moet mijn leuke avond weer even verpesten omdat je het over politiek wil hebben?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog dat ik met mn neefje en 2 van zn vriendjes in een squad zat met Fortnite, toen waren ze even vergeten dat ik ook mee kon luisteren
ja en dan heeft ze dus pechquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die belt vannacht terug, wedden?
Als je net een half uurtje onder zeil bent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja je moet mijn leuke avond weer even verpesten omdat je het over politiek wil hebben?
En dan op willekeurige momenten: "Hmhm, jaja, 't is wat, meid! Nee echt! Jeetje toch! Ja wat ik zou doen.....nee, ECHT? MEEN je! Ja okee....groot gelijk!"quote:
Gewoon bolken als een moederneuker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef kree het volgende:
hebben jullie dat nooit dan met relaties oude ofzo die er weer komen?
Neem aan als je relatie hebt negeer je ze. maar wat als je vrijgezel ben?
Dan is er niks mis mee om er op te reageren en is het nog anders van hoe of wat je ze kon?>
Maar nooit meer contact dan?
En inderdaad, laatst kwam ik er rond 14 uur, kwam mn nichtje net uit bed. Ik hou dr wel van, ik slaap nog steeds graag zo lang uit, maar mn zus begint in het weekend meestal om 9 uur s ochtends aan het huishouden, dus die vindt het allemaal wat moeilijkerquote:
Max kan er over meepraten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sex met je ex is niet aan te raden
Geen contact meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef kree het volgende:
Dan is er niks mis mee om er op te reageren en is het nog anders van hoe of wat je ze kon?>
Niets mis met seks met je exquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En inderdaad, laatst kwam ik er rond 14 uur, kwam mn nichtje net uit bed. Ik hou dr wel van, ik slaap nog steeds graag zo lang uit, maar mn zus begint in het weekend meestal om 9 uur s ochtends aan het huishouden, dus die vindt het allemaal wat moeilijker
Beetje jammer welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
M'n leidinggevende heeft in zijn agenda staan "Hemarookworst jarig" maar heeft geen felicitatie in groepsapp gegooid zoals gewoonlijk?
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar
En de tandarts kon weer nieuwe banden voor z'n Jaguar kopen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
"Suiker" zegt ze, en ze lacht haar tanden bloot.
#Evelientje
Ahw, mijn collega's zijn me ook al 2 keer vergeten, maar dit jaar stroomde de groepsapp over met felicitaties. Dus er is nog hoop!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
M'n leidinggevende heeft in zijn agenda staan "Hemarookworst jarig" maar heeft geen felicitatie in groepsapp gegooid zoals gewoonlijk?
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En de tandarts kon weer nieuwe banden voor z'n Jaguar kopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |