Beetje jammer welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
M'n leidinggevende heeft in zijn agenda staan "Hemarookworst jarig" maar heeft geen felicitatie in groepsapp gegooid zoals gewoonlijk?
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar
En de tandarts kon weer nieuwe banden voor z'n Jaguar kopen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
"Suiker" zegt ze, en ze lacht haar tanden bloot.
#Evelientje
Ahw, mijn collega's zijn me ook al 2 keer vergeten, maar dit jaar stroomde de groepsapp over met felicitaties. Dus er is nog hoop!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
M'n leidinggevende heeft in zijn agenda staan "Hemarookworst jarig" maar heeft geen felicitatie in groepsapp gegooid zoals gewoonlijk?
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En de tandarts kon weer nieuwe banden voor z'n Jaguar kopen!
Jazeker! Is best makkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?
meerdere, het algemene team en nog wat andere groepjes rondom projectenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ja misschien volgende week als ik op kantoor benquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, mijn collega's zijn me ook al 2 keer vergeten, maar dit jaar stroomde de groepsapp over met felicitaties. Dus er is nog hoop!
En wij zij je niet vergeten!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sex met je ex is niet aan te raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |