quote:
Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.quote:
1 koffie een flesje spa roodquote:
aaawquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪quote:
ToT hier en niet verder!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT doet de hele avond al vervelend tegen mij 😪
Alleen vanavond?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik je niet aan het hart gaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Solly, sommige mensen gaan me aan het hart dus kwam even op voor iemand. Zal nooit meer doen, pinky promise.
Moet ik hem ff op zijn nummer zetten? Zo niet dan hou me tegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karl Max heldquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een blikje met Karl Marx erop
Haha dat niet meegemaakt, wel verhalen van gelezen. Wel gehad dat ik in mn eentje op het naaktstrand lag op een rustige dag en dat er van een paar meter afstand een volledig geklede man me uitgebreid stond te bekijken, voelde ook wel ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Zijn er echt dat soort lui?
terecht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zij ontvangt, zij geeft nietquote:
En dan ga jij tegen mij jankenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, altijd al maar vanavond is het wel heullll ergquote:
Ow had je me gezien?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat niet meegemaakt, wel verhalen van gelezen. Wel gehad dat ik in mn eentje op het naaktstrand lag op een rustige dag en dat er van een paar meter afstand een volledig geklede man me uitgebreid stond te bekijken, voelde ook wel ongemakkelijk.
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem ff op zijn nummer zetten? Zo niet dan hou me tegen
Je weet zijn nummer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem ff op zijn nummer zetten? Zo niet dan hou me tegen
Wordt dat onderhand niet een beetje saai voor haar? Misschien onderhand een keertje next level gaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zij ontvangt, zij geeft niet
Nope.quote:
Ja en dan snel weglopen als ik terugkijk, tssskquote:
was zijn wol op?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat niet meegemaakt, wel verhalen van gelezen. Wel gehad dat ik in mn eentje op het naaktstrand lag op een rustige dag en dat er van een paar meter afstand een volledig geklede man me uitgebreid stond te bekijken, voelde ook wel ongemakkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje welquote:
Ja. Dacht steun te vinden maar Oeps verkeerd gedachtquote:
Dat moet niet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, altijd al maar vanavond is het wel heullll erg
Joh hee, zie je me niet los gaan op alle andere users hier?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, altijd al maar vanavond is het wel heullll erg
Valt wel tegen zeker ....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Dacht steun te vinden maar Oeps verkeerd gedacht
Topsite. Bijna mijn complete interieur komt daar vandaan, op mijn kabinet na.quote:
Al jaren, maar niet op de manier die jij denkt. Het is algemeen bekend dat ik mijn keutels afvoer naar Venco.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:homijn dropshipper was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |