quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:31 schreef sp3c het volgende:
pa is naar het platteland in Frankrijk verhuist, die is al dagen niet bereikbaar door het onweer daar
soms is Nederland gewoon BeterlandNiet bereikbaar zijn af en toe vind ik toch ook wel wat hebben. Handig hoor die smartphone, maar ik zou ook best zonder kunnen. Alleen is dat niet echt meer sociaal acceptabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik heb zelden zoveel domheid in drie zinnen gelezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Crewbash incumming....
Onwetende lul van een viool. Als je later groot bent dan zul je terugdenken wat voor simpele ziel je ooit was. En met spijt terugdenken op je onwetende bestaan door "patat" te bestellen bij een friettent.
en bitterballenquote:
*schuift een frietje met richting lyltquote:
Hier kan ik geen chocola van maken.quote:
Merci man met verstandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*schuift een frietje met richting lylt
Van de snackbar vind ik ze vaak matig, die ambachtelijke zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker, met mosterd. En ook met mayo.
ja mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bereikbaar zijn af en toe vind ik toch ook wel wat hebben. Handig hoor die smartphone, maar ik zou ook best zonder kunnen. Alleen is dat niet echt meer sociaal acceptabel
In de meeste goede bierkroegen hebben ze doorgaans fantastische bitterballen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van de snackbar vind ik ze vaak matig, die ambachtelijke zijn wel lekker.
Klopt ook wel, maar verschilt ook wel per snackbar. Hier zijn ze echt goed bij de snackbar om de hoek. Komen ze uit dat kutdorp waar ik werk waardeloos. Maar zelfde met de frikandellen, hier gewoon normale frikandel, op andere plekken verschrompelde korte niet horeca waardige meuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van de snackbar vind ik ze vaak matig, die ambachtelijke zijn wel lekker.
tik? hihiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef sp3c het volgende:
ik ga het morgen zoeken onthou ff dat ik dit gezegd heb wan tik kom er op terug
Ja, die zijn hier dus bijna niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de meeste goede bierkroegen hebben ze doorgaans fantastische bitterballen.![]()
Je betaalt wel meer dan een euro per bal maar hee, ze zijn wel lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |