Ik sta nooit voor 8u op door de weeksquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en jooooooh!!!!!!!111!!!!11111
ik had door de week weekend
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan naarmate ik ouder word minder goed asociaal bunkerenVroeger hadden ze echt een slechte aan mij bij all you can eats. Nu is het 3, hooguit 4 gangen en dan ben ik helemaal klaar
Ik dacht dat ik dit alleen had....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, veel meer dan dat kan ik ook niet op hoor, ik ga er altijd groots in maar het eindresultaat valt altijd wel een klein beetje tegen
redelijk terechtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik sta nooit voor 8u op door de weeks
50 centjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo verleidelijk
Ik neem je mee naar de snoepwinkel
Ik laat je de lolly likken
Keuzen wel he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo verleidelijk
Ik neem je mee naar de snoepwinkel
Ik laat je de lolly likken
6u per dag werken met uur pauze zou de norm moeten zijn eigenlijk wel. Zeker voor beroepen waar je fysiek bezig bent de hele dag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
redelijk terecht
niemand zou dat ooit moeten doen
Je laat mijn hersens wel even werken zegquote:
zes is weinigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
6u per dag werken met uur pauze zou de norm moeten zijn eigenlijk wel. Zeker voor beroepen waar je fysiek bezig bent de hele dag.
Deze week 4 dagen 8,5 uur per dag gemaakt in een hoogwerker met een kettingzaag, half uur pauze die dagen ivm huur hoogwerker, ik ben helemaal kapot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
6u per dag werken met uur pauze zou de norm moeten zijn eigenlijk wel. Zeker voor beroepen waar je fysiek bezig bent de hele dag.
hopelijk geen splintersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze week 4 dagen 8,5 uur per dag gemaakt in een hoogwerker met een kettingzaag, half uur pauze die dagen ivm huur hoogwerker, ik ben helemaal kapot.
ooooeeh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |