De enige goede snackbar hier heeft echt goede frikandellen, heel stevige goed gekruid, die kan ik elke dag wel etenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar verschilt ook wel per snackbar. Hier zijn ze echt goed bij de snackbar om de hoek. Komen ze uit dat kutdorp waar ik werk waardeloos. Maar zelfde met de frikandellen, hier gewoon normale frikandel, op andere plekken verschrompelde korte niet horeca waardige meuk.
Ehm.. ok?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga je morgen gewoon mentionen hoor
ja ik toch nietquote:
Er zit zoveel verschil in, en dan denk ik.... Je bent een snackbar, je vraagt 2 euro per frikandel. Gooi dan verdomme een goeie in die pan en niet dat goedkoopste van goedkoopste spul. Je hebt maar 1 taak, goed frituren, lastig voor sommige tenten wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De enige goede snackbar hier heeft echt goede frikandellen, heel stevige goed gekruid, die kan ik elke dag wel eten
Lijkt mij ook, maar zal wel met inkoopkosten te maken hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit zoveel verschil in, en dan denk ik.... Je bent een snackbar, je vraagt 2 euro per frikandel. Gooi dan verdomme een goeie in die pan en niet dat goedkoopste van goedkoopste spul. Je hebt maar 1 taak, goed frituren, lastig voor sommige tenten wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |