SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh KW
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja hey, dat zei je gisteren ook. Werken krengquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha, plaatje 150 ben ik nu geloof ik.
Even een kopje koffie en dan zo weer verder.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja ik slaap ook nog somsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey, dat zei je gisteren ook. Werken kreng![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zware tegenstand. Hoe dan als niemand voor de punten gaat deze maandquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ondanks zware tegenstand sta ik toch 2e
Door mijn zelfbolksquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zware tegenstand. Hoe dan als niemand voor de punten gaat deze maand![]()
![]()
Nog steeds zo fanatiek met je lego bezig. Zag dat je weer wat besteld hebtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds zo fanatiek met je lego bezig. Zag dat je weer wat besteld hebt
Gisteren is de Back to the Future auto binnen gekomen en heb Rivindell van Lord of the Rings besteld![]()
![]()
quote:
quote:
Die Back to the Future had je toch niet zo lang geleden besteld?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup!
Gisteren is de Back to the Future auto binnen gekomen en heb Rivindell van Lord of the Rings besteld![]()
Toe maar,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup!
Gisteren is de Back to the Future auto binnen gekomen en heb Rivindell van Lord of the Rings besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt die is mega snel binnen gekomen. Een klein weekje denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die Back to the Future had je toch niet zo lang geleden besteld?![]()
Ik wil ook wat gaan bestellen maar ik moet van mezelf eerst die Saturn lego-set makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt die is mega snel binnen gekomen. Een klein weekje denk ik.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toe maar,Ja thanks voor de zorgen maar het komt goed. Heb dit besteld van mijn vakantiegeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds ik buiten rook rook ik de helft minder. Dus ik red me wel.![]()
![]()
Misschien moet je buigen Lego bouwenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja thanks voor de zorgen maar het komt goed. Heb dit besteld van mijn vakantiegeld
En sinds ik buiten rook rook ik de helft minder. Dus ik red me wel.![]()
![]()
Wat ga je bestellen? De Star Destroyer?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook wat gaan bestellen maar ik moet van mezelf eerst die Saturn lego-set maken![]()
![]()
Haha dan ga ik weer zoveel roken. Liever niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien moet je buigen Lego bouwen![]()
![]()
Nee, ik ga eerst klein beginnen, ik zat ook aan die Back to the Future te denken. Ik zag ook zo'n Japanse stijl-boomhut ding, ff kijken of ik die kan vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ga je bestellen? De Star Destroyer?![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst klein beginnen, ik zat ook aan die Back to the Future te denken. Ik zag ook zo'n Japanse stijl-boomhut ding, ff kijken of ik die kan vindenHeb je ook goed inderdaad!
![]()
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
¤62,10 | Oude Tuin 3d Driedimensionale Assemblage Bouwsteen Ornamenten, Taohuatan Architectonisch Modelspeelgoed
https://a.aliexpress.com/_EG0s6ep
Deze![]()
Ah ja die zag ik ook wel eens langskomen. Weet alleen niet of die blokken compatibel zijn met LEGO blokken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
¤62,10 | Oude Tuin 3d Driedimensionale Assemblage Bouwsteen Ornamenten, Taohuatan Architectonisch Modelspeelgoed
https://a.aliexpress.com/_EG0s6ep
Deze
Daarom neem ik eigenlijk alleen bestaande sets van LEGO. Want heb geen zin om straks met allemaal verschillende soorten blokken te zitten. (Je hebt ook nog iets van nano bricks en zo)
Maar weet het niet hoor, kan zijn dat het gewoon LEGO is maar pas daar een beetje mee op als je dat ook belangrijk vindt.
edit:
Heb even bij de specificaties gekeken:
Block Size
Micro building block
Dit zijn dus die nano bricks. Dan heb je straks twee verschillende soorten bricks. Maar gewoon doen als je dat niet erg vind.
[ Bericht 9% gewijzigd door KoningWouter op 10-10-2024 08:11:36 ]![]()
Dat kun je vaak wel redelijk al zien aan de afbeeldingen. Maar als je verder toch alleen maar de sets maakt zou er niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja die zag ik ook wel eens langskomen. Weet alleen niet of die blokken compatibel zijn met LEGO blokken.
Daarom neem ik eigenlijk alleen bestaande sets van LEGO. Want heb geen zin om straks met allemaal verschillende soorten blokken te zitten. (Je hebt ook nog iets van nano bricks en zo)
Maar weet het niet hoor, kan zijn dat het gewoon LEGO is maar pas daar een beetje mee op als je dat ook belangrijk vindt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Klopt. Dat is wel een beetje oppassen bij Ali.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kun je vaak wel redelijk al zien aan de afbeeldingen. Maar als je verder toch alleen maar de sets maakt zou er niet zo'n probleem moeten zijn.![]()
Tja dat is wel het risico van het nep spul.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt. Dat is wel een beetje oppassen bij Ali.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Yup. En ze hebben nog een trucje waar ik al ingetuind ben:quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja dat is wel het risico van het nep spul.
Ze adverteren met een hele mooie lego set zodat je denkt: "Dat is goedkoop". En dan klik je er op en dan hebben ze bij het artikel ineens weer meerdere subartikellen waarbij die mooie dus een stuk duurder is en de goedkope versie een stuk kariger.
Dat vind ik nog het moeilijkst. Ik vergeet telkens te checken naar meerdere versies.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja thanks voor de zorgen maar het komt goed. Heb dit besteld van mijn vakantiegeld
En sinds ik buiten rook rook ik de helft minder. Dus ik red me wel.Mooi zo
Lol ja dat had ik gezien, met doos, zonder doos en nog een paar versies.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. En ze hebben nog een trucje waar ik al ingetuind ben:
Ze adverteren met een hele mooie lego set zodat je denkt: "Dat is goedkoop". En dan klik je er op en dan hebben ze bij het artikel ineens weer meerdere subartikellen waarbij die mooie dus een stuk duurder is en de goedkope versie een stuk kariger.
Dat vind ik nog het moeilijkst. Ik vergeet telkens te checken naar meerdere versies.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Morguh Mutske
Moet dat nu weer
Ik had de ultieme hack voor mezelf bedacht.
Ik laat wat meubels voor de hobbykamer komen over 2 weken. Dan heb ik een mooie deadline dat het schilderwerk en de vloer erin moet liggen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morguh ieni
Morguhquote:Hey Moonquote:
Morguh Birdiequote:
Gmorguh Dott!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hey Moon
[..]
Morguh Birdie
Smile, it's free therapy.![]()
Hoi Dotquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hey Moon
[..]
Morguh Birdie![]()
![]()
![]()
Is het een vliegtuig? Is het superman? Nee het is Kissingbird
Trotste mama van Ambar
Muis ik lees je oplossing om die kamer klaar te krijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het een vliegtuig? Is het superman? Nee het is Kissingbird
Maar hoop dat je niet zoals ik bendat je het dan alsnog ergens neer stalt
2 jaar geleden leuke lampen gekocht voor boven de eettafel die staan nu nog ingepakt![]()
volgende week komt iemand ze ophangen. (Plafond is gestuct toen, stroompunt is verlegd.). komt alleen een draadje uit het plafond nu met een geweldig retro peertje.
En de lampen moeten aan elkaar geknutseld worden aan een ijzeren plaat die nog op het plafond moet.
Ben bang om het stucwerk te beschadigen en geen idee hoe ik die stroomkabel vind/ hoe het loopt.
voor 100 euries mag een ander het maken.Smile, it's free therapy.![]()
Er zal altijd wel iets blijven liggen, maar ik heb vorig weekend al best al wat klusjes opgepakt. Dus komt wel goed. Ga mij vanzelf ergeren aan dingen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Muis ik lees je oplossing om die kamer klaar te krijgen.
Maar hoop dat je niet zoals ik bendat je het dan alsnog ergens neer stalt
2 jaar geleden leuke lampen gekocht voor boven de eettafel die staan nu nog ingepakt![]()
volgende week komt iemand ze ophangen. (Plafond is gestuct toen, stroompunt is verlegd.). komt alleen een draadje uit het plafond nu met een geweldig retro peertje.
En de lampen moeten aan elkaar geknutseld worden aan een ijzeren plaat die nog op het plafond moet.
Ben bang om het stucwerk te beschadigen en geen idee hoe ik die stroomkabel vind/ hoe het loopt.
voor 100 euries mag een ander het maken.Trotste mama van Ambar
https://www.nu.nl/adverto(...)ij-zo-bijzonder.html
'wij van wc eend'...
Bolletje kruidnoten komen als beste uit de test ....
en dan onderaan:
Dit artikel is geschreven door de commerciële afdeling van DPG Media in opdracht van Bolletje.
Smile, it's free therapy.![]()
De lekkerste kruidnoten kon je kopen bij het kruidenierswinkeltje 1 straat van mijn oma vandaan. Waar ze uit een grote ton je zakje vulde. Dat waren de lekkerste.Trotste mama van Ambar
ja er blijft ook altijd wel iets liggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zal altijd wel iets blijven liggen, maar ik heb vorig weekend al best al wat klusjes opgepakt. Dus komt wel goed. Ga mij vanzelf ergeren aan dingen.
Wat ga je bestellen voor je hobbykamer?Smile, it's free therapy.![]()
Er moet daar sowieso een kledingkast komen voor mijn hangkleding en wat overige kleding. En een kast voor de stofjes. En de rest was ik nog aan het bedenken. Ik heb sowieso ook nog een tafel nodig om aan te kunnen naaienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja er blijft ook altijd wel iets liggen.
Wat ga je bestellen voor je hobbykamer?Trotste mama van Ambar
Nieuwe zoektocht naar meubeltjes. Kledingkasten vind ik vaak nog duur.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet daar sowieso een kledingkast komen voor mijn hangkleding en wat overige kleding. En een kast voor de stofjes. En de rest was ik nog aan het bedenken. Ik heb sowieso ook nog een tafel nodig om aan te kunnen naaien
Tafel vind je wellicht nog bij de kringloop. Heb je die leukert van laatst nog kunnen kopen?Smile, it's free therapy.![]()
Nee, want ik had geen plek om hem tijdelijk te stallen, maar het is niet echt een fijne tafel om aan te naaienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nieuwe zoektocht naar meubeltjes. Kledingkasten vind ik vaak nog duur.
Tafel vind je wellicht nog bij de kringloop. Heb je die leukert van laatst nog kunnen kopen?Trotste mama van Ambar
![]()
Ikheb hem vaak op, vooral als de lucht fel isquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die heb je vandaag niet nodig DottWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het idee van een leuke tafel en dan in een andere kleur een leuk motiefje er op stempelen, kan natuurlijk nog steeds. Mijn eettafel heeft ook nog een nieuw blad en update nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
Hmm jammer want dat was wel een leuke tafel.Trotste mama van Ambar
![]()
Nog een projectje op de lijst.
Had het idee bij die andere tafel dat het erop gestempeld was en een stukje was ingelegd. Zag er in ieder geval mooi uit.Smile, it's free therapy.![]()
Het was gewoon een hele mooie oude tafel van hout, die ze ook mooi versierd hadden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
Nog een projectje op de lijst.
Had het idee bij die andere tafel dat het erop gestempeld was en een stukje was ingelegd. Zag er in ieder geval mooi uit.Trotste mama van Ambar
Succesquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
eerste ding op de to do lijst doen![]()
Trotste mama van Ambar
Veel los plezierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Morguh alleenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt een enorme knoflookgeur uit mijn tas door de broodjes met aioli
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Straks komt die geur uit je mond
Niet aan gedacht toen ik aan het smeren was maar ja lekker geuraanval dan
Uw ADH vitamine Worst
DaaromWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zag dit gisteren voorbij komen tijdens het zappen
Even gezocht een vroeg geboorte een kindje van 800 gram
https://npo.nl/start/seri(...)de-couveuse/afspelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ho wacht. Je neemt broodje aioli mee naar werk? Wauw jij durftTrotste mama van Ambar
Is geen durven aan, gewoon doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dubbele XXL kapsalon met über veel knoflook en sambal meenemen als lunchquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Je neemt broodje aioli mee naar werk? Wauw jij durft
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Konijntje
Dat krijg ik niet wegquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen dubbele XXL kapsalon met über veel knoflook en sambal meenemen als lunchTrotste mama van Ambar
OOk lekker al heb ik liever zwartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ditquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen dubbele XXL kapsalon met über veel knoflook en sambal meenemen als lunchUw ADH vitamine Worst
Is weer eens wat anders dan uitroken
Even een bos peterselie weg kauwen alsof je een konijntje bentquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet meer mijn smoel gaan luchten daarnaTrotste mama van Ambar
Je smoel nogwelquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet meer mijn smoel gaan luchten daarna
Snap ik. Maar dat is dan ook gewoon het voorgerecht.quote:
De rest van de shoarmatent moet je dan ook gewoon leeg bestellen met de credit card van je baas
Kauwgompjes etenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet meer mijn smoel gaan luchten daarna
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb niet zo'n functiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Maar dat is dan ook gewoon het voorgerecht.
De rest van de shoarmatent moet je dan ook gewoon leeg bestellen met de credit card van je baasTrotste mama van Ambar
Je kan ook niet alles hebben
Dan heb je je functie niet goed uit onderhandeldquote:
Ik heb onderhandeld dat ik deze functie mocht hebben en niet terug hoefde naar het lab. Dat was al heel watquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je je functie niet goed uit onderhandeldTrotste mama van Ambar
Mogguh
Mn wandklok in de slaapkamer staat stil.
Dat is onhandig blijkt nu...
Nu dacht ik meer tijd te hebben om nog in bed te liggen voor ik naar mn werk moet fietsen.
Maar helaas
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Normaal loopt je wandklok rondjes?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:47 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Nu dacht ik meer tijd te hebben om nog in bed te liggen voor ik naar mn werk moet fietsen.
Maar helaasUw ADH vitamine Worst
Je hebt geen mobiel waar je op kijkt hoelaat het is?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:47 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Maar helaas
Dus hup hup hupquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:47 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Maar helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeie!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Normaal loopt je wandklok rondjes?![]()
Ik ook heerlijk geslapenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, maar ben al even op hoor![]()
En jij?
Half 6 denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, maar ben al even op hoor![]()
En jij?Trotste mama van Ambar
Hey Justin
![]()
![]()
![]()
Jawel,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt geen mobiel waar je op kijkt hoelaat het is?die waar ik nu op type natuurlijk
![]()
Maar daar keek je te laat opquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel,die waar ik nu op type natuurlijk
Dan maar een wekker zetten die je waarschuwt om naar de tijd te kijkenquote:
Goede tip welquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar een wekker zetten die je waarschuwt om naar de tijd te kijkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar een wekker zetten die je waarschuwt om naar de tijd te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar moet een goed op smaak gebrachte winterpeen in of ben je nog moe?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:14 schreef DerRabbit het volgende:
Daar moet een goed op smaak gebrachte winterpeen in of ben je nog moe?![]()
Broodje wortelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, maar voor die 2 tientjes kan je je geen buil aan vallenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja die zag ik ook wel eens langskomen. Weet alleen niet of die blokken compatibel zijn met LEGO blokken.
Maar weet het niet hoor, kan zijn dat het gewoon LEGO is maar pas daar een beetje mee op als je dat ook belangrijk vindt.
edit:
Heb even bij de specificaties gekeken:
Block Size
Micro building block
Dit zijn dus die nano bricks. Dan heb je straks twee verschillende soorten bricks. Maar gewoon doen als je dat niet erg vind.![]()
Broodje Bradwurst met zuurkool en een likje mosterd dan?quote:
Jaaaahquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodje Bradwurst met zuurkool en een likje mosterd dan?
Zuurkool op een broodje, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodje Bradwurst met zuurkool en een likje mosterd dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half-halfquote:
Meestal kijk ik met een schuin oog naar de wandklok. De cijfertjes op mn telefoon zijn niet zo groot
Ik kijk ook nooit gelijk op mijn mobiel hoor, heb een horloge en een verlichte klok die op mijn nkastje staat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Half-half
Meestal kijk ik met een schuin oog naar de wandklok. De cijfertjes op mn telefoon zijn niet zo grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dan groter makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Half-half
Meestal kijk ik met een schuin oog naar de wandklok. De cijfertjes op mn telefoon zijn niet zo groot
Ik kijk altijd op telefoon. Maar dat komt ook omdat alle andere klokken en nog niet hangen en nog geen nieuwe batterij hebben gekregenTrotste mama van Ambar
Heb geen klok in de slaapkamer hoor dat getik steedsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Daarvoor moet ik mn hoofd echt draaien, maar het is ook een wekkerradio dus als het nieuws langskomt, weeet ik ook hoe laat het is omdat het dan gezegd wordtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit gelijk op mijn mobiel hoor, heb een horloge en een verlichte klok die op mijn nkastje staat.
Ja ik moet mijn hoofd ook draaien, maar ben dat zo gewend.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik mn hoofd echt draaien, maar het is ook een wekkerradio dus als het nieuws langskomt, weeet ik ook hoe laat het is omdat het dan gezegd wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van de ene kant was mijn vorige klok die zachtjes tikte wel wat geruststellend en kalmerend.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Heb geen klok in de slaapkamer hoor dat getik steeds
Maar deze klok tikt niet(en nu sowieso niet
)
Oh dat is wel fijn.. maar heb geen klok nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Van de ene kant was mijn vorige klok die zachtjes tikte wel wat geruststellend en kalmerend.
Maar deze klok tikt niet(en nu sowieso niet
)
Hey Marcquote:
Verkopen ze bij jullie buiten koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buitenshuis, hebben wel in kantoor koffiebar waar je kan kopen die is wat beterUw ADH vitamine Worst
ALtijd handig als je daar lekkere koffie kan halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:48 schreef hemarookworst het volgende:
Buitenshuis, hebben wel in kantoor koffiebar waar je kan kopen die is wat beter
Voordeeltje van in een horecagelegenheid werken!Goeie koffie
![]()
Echt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet je ook maar net bij een juiste horecagelegenheid werkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Nou die hebben niet altijd goede koffie. SOms krijg je ook echt bagger koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij ons prima koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die hebben niet altijd goede koffie. SOms krijg je ook echt bagger koffie
Starbucks zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alhoewel ik van de week wel lekkere ijskoffie genomen heb bij zo'n hipstercoffeeshop
Dat heb ik dus nooit gedronken ijskoffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alhoewel ik van de week wel lekkere ijskoffie genomen heb bij zo'n hipstercoffeeshopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemersquote:Uw ADH vitamine Worst
Hema verkoopt ook ijskoffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemers
Kan doat doort koffie nooit drinken, ook niet die in de koelingen staan bij de supermarktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemers
zit nooit iets van decaf bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is even geleden dat ik daar koffie heb gedronkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik een tijd terug een is koffie, en laatst een hotdogquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is even geleden dat ik daar koffie heb gedronken
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh hai.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogelquote:
Dat ga je vast nog tig keer deze maandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes en hij ook over mij heenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je vast nog tig keer deze maand
Dag allen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jaaa! Van Starbucks wel!!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan doat doort koffie nooit drinken, ook niet die in de koelingen staan bij de supermarkt
zit nooit iets van decaf bij
Ze verkopen die versie echter niet overal.
Net als met de suikervrije variant, die moest ik ook zoeken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De brievenpostbezorger was boos. Ze had een pakje voor mij (ik had geen idee). Ze moest naar boven lopen.Trotste mama van Ambar
O heb ze nog nooit gezien, maar nu kijk ik alleen in de supermarkt, AH wel te verstaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaa! Van Starbucks wel!!
Ze verkopen die versie echter niet overal.
Net als met de suikervrije variant, die moest ik ook zoeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier een AH XL, heel uitgebreid assortiment.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ze nog nooit gezien, maar nu kijk ik alleen in de supermarkt, AH wel te verstaan
Maar ik keek nu 'onderweg' en was bij de Spar To Go bij het station geweest. Die had wel suikervrij cappuccino.
En ik zag daarnaast de decaf, die ze ook bij Kiosk op het perron hadden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
zal eens in Zutphen kijken als ik daar een keertje ben, hier hebben we ook wel een grote maar in de stad is nog groterquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier een AH XL, heel uitgebreid assortiment.
Maar ik keek nu 'onderweg' en was bij de Spar To Go bij het station geweest. Die had wel suikervrij cappuccino.
En ik zag daarnaast de decaf, die ze ook bij Kiosk op het perron hadden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar hebben ze de pelikaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zal eens in Zutphen kijken als ik daar een keertje ben, hier hebben we ook wel een grote maar in de stad is nog groter![]()
Uw ADH vitamine Worst
Watquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gedronken ijskoffie![]()
Bedanktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes wat een saaie presenatie![]()
Zo erg dat je er een typo van gaat maken ook nog ...?!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes wat een saaie presenatie
Dan is het erg ja..
Dat is waar, heb daar een keer koffie gehaald lang lang geledenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar hebben ze de pelikaan
quote:
Ik was daar zomer vorig jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, heb daar een keer koffie gehaald lang lang geledenUw ADH vitamine Worst
Oeps,dan was je wel heul dicht bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was daar zomer vorig jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het trekt mij niet koude koffie drinken eerlijk gezegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het trekt mij niet koude koffie drinken eerlijk gezegd.![]()
Jammer wel, nieuwe stekker ontvangen maar het bureau gaat nog steeds niet gelijkmatig omhoogTrotste mama van Ambar
Mis het tot nu toe niet 😉quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaa..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV
Zomaar stiekem over me heengegaan![]()
Jeetje wat een rotplaatje was dat dan. Werkelijk alle dingen die ik nodig had waren klein en zaten in de grote bak met duizenden stukjes.
2 uur mee bezig geweest![]()
![]()
Ach, je bent ff van de straatquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje wat een rotplaatje was dat dan. Werkelijk alle dingen die ik nodig had waren klein en zaten in de grote bak met duizenden stukjes.
2 uur mee bezig geweest![]()
Dat wordt van het weekend een bureautje uit elkaar halen
Trotste mama van Ambar
Heb je mooi wat te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan vast wel tussen al die andere dingen die ook wil doenquote:Trotste mama van Ambar
Alle kleine stukjes in een andere bak(je)doenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
2 uur mee bezig geweest
Ik ga lampen uitzoeken van het weekend
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2024 12:11:04 ]![]()
Leukquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga lampen uitzoeken van het weekend![]()
Trotste mama van Ambar
Daar heb ik een bakje voor alleen sorteer ik die maar heel sporadisch. Alleen als ik iets echt niet kan vinden xDquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alle kleine stukjes in een andere bak(je)doen
Het is in ieder geval gelukt. Net gokken dit. Ooit win je![]()
![]()
Zeker een ding van Ikea?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan vast wel tussen al die andere dingen die ook wil doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja? Maar dat maakt niets uit. Andere merken elektrische bureaus kennen precies hetzelfde probleemquote:Trotste mama van Ambar
Mijn bureau doet het prima. Is dan ook geen elektrische.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2024 12:16:21 ]![]()
En tja tijdens de verhuizing kan er vanalles gebeuren. Dus tja en dan kan er best iets verschoven zijnTrotste mama van Ambar
Over lampen gesproken. Ik moet nog een soort van bureaulamp op een arm hebben die ik boven de bak kan houden.
Heb nu een zaklampje in mijn mond. (en dat 2 uur lang) Maar ook die is een keer op.![]()
Ik hoor dat je Ikea beter kunt overslaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Over lampen gesproken. Ik moet nog een soort van bureaulamp op een arm hebben die ik boven de bak kan houden.
Heb nu een zaklampje in mijn mond. (en dat 2 uur lang) Maar ook die is een keer op.![]()
Zijn er genoeg. Ikea heeft eventueel ook wel een klembureau lamp en anders op iets van borduurlamp zoekenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu een zaklampje in mijn mond. (en dat 2 uur lang) Maar ook die is een keer op.Trotste mama van Ambar
Top ik ga daar op zoeken!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn er genoeg. Ikea heeft eventueel ook wel een klembureau lamp en anders op iets van borduurlamp zoeken![]()
![]()
Heb je ook voorbeelden van lampen die ongewoon klemmen?I'm surrounded by morons!
Gewoon ongewoon klemmen?I'm surrounded by morons!
Ja. zoeen zoek ik! Durf hem alleen niet bij Ali te bestellen (waarschijnlijk breekt die zo doormidden) dus maar eens iemand lief aankijken om naar de Ikea te gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klemt gewoon![]()
Ok ik moest lachenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Easytoys verkoopt pas kutspullen![]()
Tepelklemmen met lichtjesquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:20 schreef Fogel het volgende:
Heb je ook voorbeelden van lampen die ongewoon klemmen?Uw ADH vitamine Worst
Oeh!quote:
I'm surrounded by morons!
Dat is niet handig Je hebt ook van die lampen die je op je hoogd kan zettenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu een zaklampje in mijn mond. (en dat 2 uur lang) Maar ook die is een keer op.
Ja daar zat ik ook aan te denken alleen wil ik liever niet iets op batterijen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet handig Je hebt ook van die lampen die je op je hoogd kan zetten![]()
Ik zou geen electra dingen via ali bestellenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja. zoeen zoek ik! Durf hem alleen niet bij Ali te bestellen (waarschijnlijk breekt die zo doormidden) dus maar eens iemand lief aankijken om naar de Ikea te gaan.Trotste mama van Ambar
Eens, ik koop er nooit meer watquote:
Koop er al zelden. Maar voor mijn kleindochter een kinderbureutje met stoeltje gekocht en hoppa zal al voor hij in elkaar zat een grote barst in.
Je krijgt dan wel een nieuwe maar het geeft al aan wat voor kwaliteit het isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou geen electra dingen via ali bestellen![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Easytoys verkoopt pas kutspullen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het zelfde met mijn bureau. Mijn losse inductieplaatje is wel weer fijntjesquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens, ik koop er nooit meer wat
Koop er al zelden. Maar voor mijn kleindochter een kinderbureutje met stoeltje gekocht en hoppa zal al voor hij in elkaar zat een grote barst in.
Je krijgt dan wel een nieuwe maar het geeft al aan wat voor kwaliteit het is![]()
Ah top! Ga ik eens even de site doornemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ikea bezorgt ook met een pakket dienst![]()
Je moet wel de goede spullen uitzoeken bij IKEATrotste mama van Ambar
Wie kan hem daarmee helpen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet wel de goede spullen uitzoeken bij IKEA![]()
De kast kwam niet van ikeaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zien we aan je positieve ervaringen met je bureau en kastTrotste mama van Ambar
Ook al, dat zegt al genoeg tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb het zelfde met mijn bureau. Mijn losse inductieplaatje is wel weer fijntjes
Mijn vader zei altijd bij Ikea verkopen ze spul van waaibomen hout en is zo kapot als het al niet kapot is als je het krijgt
En bureau is van de verhuizing, mss toch iets onvoorzichtiger mee omgegaan dan gedacht. Kan gebeurenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zien we aan je positieve ervaringen met je bureau en kast
Alles is tegenwoordig van waaibomenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al, dat zegt al genoeg toch
Mijn vader zei altijd bij Ikea verkopen ze spul van waaibomen hout en is zo kapot als het al niet kapot is als je het krijgtTrotste mama van Ambar
Maar even serieus he? Het grenenhout van Ikea is van dezelfde kwaliteit als het grenenhout van een andere winkel. Dus dat boeit helemaal niet.
Je moet bij Ikea gewoon niet de meubels uitzoeken die gevuld zijn van binnen met honinggraat papier.Trotste mama van Ambar
Dus de serie Lack, Kallax zou ik nooit kopen.
Daarbij verkopen ze vaak dezelfde stijl meubels in verschillende prijsklasses. En je kunt tegenwoordig prima opzoeken van welk materiaal alles gemaakt is.
Daarnaast kunnen mensen ook meubels niet normaal in elkaar zetten en gaat het daar al mis.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: