SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh KW
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja hey, dat zei je gisteren ook. Werken krengquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha, plaatje 150 ben ik nu geloof ik.
Even een kopje koffie en dan zo weer verder.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja ik slaap ook nog somsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey, dat zei je gisteren ook. Werken kreng![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zware tegenstand. Hoe dan als niemand voor de punten gaat deze maandquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ondanks zware tegenstand sta ik toch 2e
Door mijn zelfbolksquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zware tegenstand. Hoe dan als niemand voor de punten gaat deze maand![]()
![]()
Nog steeds zo fanatiek met je lego bezig. Zag dat je weer wat besteld hebtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds zo fanatiek met je lego bezig. Zag dat je weer wat besteld hebt
Gisteren is de Back to the Future auto binnen gekomen en heb Rivindell van Lord of the Rings besteld![]()
![]()
quote:
quote:
Die Back to the Future had je toch niet zo lang geleden besteld?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup!
Gisteren is de Back to the Future auto binnen gekomen en heb Rivindell van Lord of the Rings besteld![]()
Toe maar,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup!
Gisteren is de Back to the Future auto binnen gekomen en heb Rivindell van Lord of the Rings besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt die is mega snel binnen gekomen. Een klein weekje denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die Back to the Future had je toch niet zo lang geleden besteld?![]()
Ik wil ook wat gaan bestellen maar ik moet van mezelf eerst die Saturn lego-set makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt die is mega snel binnen gekomen. Een klein weekje denk ik.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toe maar,Ja thanks voor de zorgen maar het komt goed. Heb dit besteld van mijn vakantiegeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sinds ik buiten rook rook ik de helft minder. Dus ik red me wel.![]()
![]()
Misschien moet je buigen Lego bouwenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja thanks voor de zorgen maar het komt goed. Heb dit besteld van mijn vakantiegeld
En sinds ik buiten rook rook ik de helft minder. Dus ik red me wel.![]()
![]()
Wat ga je bestellen? De Star Destroyer?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook wat gaan bestellen maar ik moet van mezelf eerst die Saturn lego-set maken![]()
![]()
Haha dan ga ik weer zoveel roken. Liever niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien moet je buigen Lego bouwen![]()
![]()
Nee, ik ga eerst klein beginnen, ik zat ook aan die Back to the Future te denken. Ik zag ook zo'n Japanse stijl-boomhut ding, ff kijken of ik die kan vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ga je bestellen? De Star Destroyer?![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst klein beginnen, ik zat ook aan die Back to the Future te denken. Ik zag ook zo'n Japanse stijl-boomhut ding, ff kijken of ik die kan vindenHeb je ook goed inderdaad!
![]()
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
¤62,10 | Oude Tuin 3d Driedimensionale Assemblage Bouwsteen Ornamenten, Taohuatan Architectonisch Modelspeelgoed
https://a.aliexpress.com/_EG0s6ep
Deze![]()
Ah ja die zag ik ook wel eens langskomen. Weet alleen niet of die blokken compatibel zijn met LEGO blokken.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
¤62,10 | Oude Tuin 3d Driedimensionale Assemblage Bouwsteen Ornamenten, Taohuatan Architectonisch Modelspeelgoed
https://a.aliexpress.com/_EG0s6ep
Deze
Daarom neem ik eigenlijk alleen bestaande sets van LEGO. Want heb geen zin om straks met allemaal verschillende soorten blokken te zitten. (Je hebt ook nog iets van nano bricks en zo)
Maar weet het niet hoor, kan zijn dat het gewoon LEGO is maar pas daar een beetje mee op als je dat ook belangrijk vindt.
edit:
Heb even bij de specificaties gekeken:
Block Size
Micro building block
Dit zijn dus die nano bricks. Dan heb je straks twee verschillende soorten bricks. Maar gewoon doen als je dat niet erg vind.
[ Bericht 9% gewijzigd door KoningWouter op 10-10-2024 08:11:36 ]![]()
Dat kun je vaak wel redelijk al zien aan de afbeeldingen. Maar als je verder toch alleen maar de sets maakt zou er niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja die zag ik ook wel eens langskomen. Weet alleen niet of die blokken compatibel zijn met LEGO blokken.
Daarom neem ik eigenlijk alleen bestaande sets van LEGO. Want heb geen zin om straks met allemaal verschillende soorten blokken te zitten. (Je hebt ook nog iets van nano bricks en zo)
Maar weet het niet hoor, kan zijn dat het gewoon LEGO is maar pas daar een beetje mee op als je dat ook belangrijk vindt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Klopt. Dat is wel een beetje oppassen bij Ali.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kun je vaak wel redelijk al zien aan de afbeeldingen. Maar als je verder toch alleen maar de sets maakt zou er niet zo'n probleem moeten zijn.![]()
Tja dat is wel het risico van het nep spul.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt. Dat is wel een beetje oppassen bij Ali.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Yup. En ze hebben nog een trucje waar ik al ingetuind ben:quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja dat is wel het risico van het nep spul.
Ze adverteren met een hele mooie lego set zodat je denkt: "Dat is goedkoop". En dan klik je er op en dan hebben ze bij het artikel ineens weer meerdere subartikellen waarbij die mooie dus een stuk duurder is en de goedkope versie een stuk kariger.
Dat vind ik nog het moeilijkst. Ik vergeet telkens te checken naar meerdere versies.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja thanks voor de zorgen maar het komt goed. Heb dit besteld van mijn vakantiegeld
En sinds ik buiten rook rook ik de helft minder. Dus ik red me wel.Mooi zo
Lol ja dat had ik gezien, met doos, zonder doos en nog een paar versies.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. En ze hebben nog een trucje waar ik al ingetuind ben:
Ze adverteren met een hele mooie lego set zodat je denkt: "Dat is goedkoop". En dan klik je er op en dan hebben ze bij het artikel ineens weer meerdere subartikellen waarbij die mooie dus een stuk duurder is en de goedkope versie een stuk kariger.
Dat vind ik nog het moeilijkst. Ik vergeet telkens te checken naar meerdere versies.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Morguh Mutske
Moet dat nu weer
Ik had de ultieme hack voor mezelf bedacht.
Ik laat wat meubels voor de hobbykamer komen over 2 weken. Dan heb ik een mooie deadline dat het schilderwerk en de vloer erin moet liggen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morguh ieni
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: