Tja dat is wel het risico van het nep spul.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt. Dat is wel een beetje oppassen bij Ali.
Yup. En ze hebben nog een trucje waar ik al ingetuind ben:quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja dat is wel het risico van het nep spul.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja thanks voor de zorgen maar het komt goed. Heb dit besteld van mijn vakantiegeld
En sinds ik buiten rook rook ik de helft minder. Dus ik red me wel.
Lol ja dat had ik gezien, met doos, zonder doos en nog een paar versies.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. En ze hebben nog een trucje waar ik al ingetuind ben:
Ze adverteren met een hele mooie lego set zodat je denkt: "Dat is goedkoop". En dan klik je er op en dan hebben ze bij het artikel ineens weer meerdere subartikellen waarbij die mooie dus een stuk duurder is en de goedkope versie een stuk kariger.
Dat vind ik nog het moeilijkst. Ik vergeet telkens te checken naar meerdere versies.
Morguhquote:
Hey Moonquote:
Morguh Birdiequote:
Gmorguh Dott!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hey Moon
[..]
Morguh Birdie
Hoi Dotquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hey Moon
[..]
Morguh Birdie
Muis ik lees je oplossing om die kamer klaar te krijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het een vliegtuig? Is het superman? Nee het is Kissingbird
Er zal altijd wel iets blijven liggen, maar ik heb vorig weekend al best al wat klusjes opgepakt. Dus komt wel goed. Ga mij vanzelf ergeren aan dingen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Muis ik lees je oplossing om die kamer klaar te krijgen.
Maar hoop dat je niet zoals ik bendat je het dan alsnog ergens neer stalt
2 jaar geleden leuke lampen gekocht voor boven de eettafel die staan nu nog ingepakt![]()
volgende week komt iemand ze ophangen. (Plafond is gestuct toen, stroompunt is verlegd.). komt alleen een draadje uit het plafond nu met een geweldig retro peertje.
En de lampen moeten aan elkaar geknutseld worden aan een ijzeren plaat die nog op het plafond moet.
Ben bang om het stucwerk te beschadigen en geen idee hoe ik die stroomkabel vind/ hoe het loopt.
voor 100 euries mag een ander het maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |