Morguhquote:
Hey Moonquote:
Morguh Birdiequote:
Gmorguh Dott!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hey Moon
[..]
Morguh Birdie
Hoi Dotquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hey Moon
[..]
Morguh Birdie
Muis ik lees je oplossing om die kamer klaar te krijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het een vliegtuig? Is het superman? Nee het is Kissingbird
Er zal altijd wel iets blijven liggen, maar ik heb vorig weekend al best al wat klusjes opgepakt. Dus komt wel goed. Ga mij vanzelf ergeren aan dingen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Muis ik lees je oplossing om die kamer klaar te krijgen.
Maar hoop dat je niet zoals ik bendat je het dan alsnog ergens neer stalt
2 jaar geleden leuke lampen gekocht voor boven de eettafel die staan nu nog ingepakt![]()
volgende week komt iemand ze ophangen. (Plafond is gestuct toen, stroompunt is verlegd.). komt alleen een draadje uit het plafond nu met een geweldig retro peertje.
En de lampen moeten aan elkaar geknutseld worden aan een ijzeren plaat die nog op het plafond moet.
Ben bang om het stucwerk te beschadigen en geen idee hoe ik die stroomkabel vind/ hoe het loopt.
voor 100 euries mag een ander het maken.
ja er blijft ook altijd wel iets liggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zal altijd wel iets blijven liggen, maar ik heb vorig weekend al best al wat klusjes opgepakt. Dus komt wel goed. Ga mij vanzelf ergeren aan dingen.
Er moet daar sowieso een kledingkast komen voor mijn hangkleding en wat overige kleding. En een kast voor de stofjes. En de rest was ik nog aan het bedenken. Ik heb sowieso ook nog een tafel nodig om aan te kunnen naaienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja er blijft ook altijd wel iets liggen.
Wat ga je bestellen voor je hobbykamer?
Nieuwe zoektocht naar meubeltjes. Kledingkasten vind ik vaak nog duur.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet daar sowieso een kledingkast komen voor mijn hangkleding en wat overige kleding. En een kast voor de stofjes. En de rest was ik nog aan het bedenken. Ik heb sowieso ook nog een tafel nodig om aan te kunnen naaien
Nee, want ik had geen plek om hem tijdelijk te stallen, maar het is niet echt een fijne tafel om aan te naaienquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nieuwe zoektocht naar meubeltjes. Kledingkasten vind ik vaak nog duur.
Tafel vind je wellicht nog bij de kringloop. Heb je die leukert van laatst nog kunnen kopen?
Ikheb hem vaak op, vooral als de lucht fel isquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die heb je vandaag niet nodig Dott
Het idee van een leuke tafel en dan in een andere kleur een leuk motiefje er op stempelen, kan natuurlijk nog steeds. Mijn eettafel heeft ook nog een nieuw blad en update nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
Hmm jammer want dat was wel een leuke tafel.
Het was gewoon een hele mooie oude tafel van hout, die ze ook mooi versierd hadden.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
Nog een projectje op de lijst.
Had het idee bij die andere tafel dat het erop gestempeld was en een stukje was ingelegd. Zag er in ieder geval mooi uit.
Succesquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
eerste ding op de to do lijst doen![]()
Geen dubbele XXL kapsalon met über veel knoflook en sambal meenemen als lunchquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Je neemt broodje aioli mee naar werk? Wauw jij durft
Dat krijg ik niet wegquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen dubbele XXL kapsalon met über veel knoflook en sambal meenemen als lunch
Heerlijk cappuccinoquote:
Ditquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen dubbele XXL kapsalon met über veel knoflook en sambal meenemen als lunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |