Jaa..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV
Zomaar stiekem over me heengegaan
Ach, je bent ff van de straatquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje wat een rotplaatje was dat dan. Werkelijk alle dingen die ik nodig had waren klein en zaten in de grote bak met duizenden stukjes.
2 uur mee bezig geweest
Kan vast wel tussen al die andere dingen die ook wil doenquote:
Alle kleine stukjes in een andere bak(je)doenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje wat een rotplaatje was dat dan. Werkelijk alle dingen die ik nodig had waren klein en zaten in de grote bak met duizenden stukjes.
2 uur mee bezig geweest
Leukquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga lampen uitzoeken van het weekend![]()
Daar heb ik een bakje voor alleen sorteer ik die maar heel sporadisch. Alleen als ik iets echt niet kan vinden xDquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alle kleine stukjes in een andere bak(je)doen
Zeker een ding van Ikea?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan vast wel tussen al die andere dingen die ook wil doen
Ja? Maar dat maakt niets uit. Andere merken elektrische bureaus kennen precies hetzelfde probleemquote:
Ik hoor dat je Ikea beter kunt overslaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Over lampen gesproken. Ik moet nog een soort van bureaulamp op een arm hebben die ik boven de bak kan houden.
Heb nu een zaklampje in mijn mond. (en dat 2 uur lang) Maar ook die is een keer op.
Zijn er genoeg. Ikea heeft eventueel ook wel een klembureau lamp en anders op iets van borduurlamp zoekenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Over lampen gesproken. Ik moet nog een soort van bureaulamp op een arm hebben die ik boven de bak kan houden.
Heb nu een zaklampje in mijn mond. (en dat 2 uur lang) Maar ook die is een keer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |