Oh dat is wel fijn.. maar heb geen klok nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Van de ene kant was mijn vorige klok die zachtjes tikte wel wat geruststellend en kalmerend.
Maar deze klok tikt niet(en nu sowieso niet
)
Hey Marcquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:48 schreef hemarookworst het volgende:
Buitenshuis, hebben wel in kantoor koffiebar waar je kan kopen die is wat beter
moet je ook maar net bij een juiste horecagelegenheid werkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Voordeeltje van in een horecagelegenheid werken!Goeie koffie
![]()
Nou die hebben niet altijd goede koffie. SOms krijg je ook echt bagger koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Voordeeltje van in een horecagelegenheid werken!Goeie koffie
![]()
Bij ons prima koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die hebben niet altijd goede koffie. SOms krijg je ook echt bagger koffie
Starbucks zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alhoewel ik van de week wel lekkere ijskoffie genomen heb bij zo'n hipstercoffeeshop
Dat heb ik dus nooit gedronken ijskoffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alhoewel ik van de week wel lekkere ijskoffie genomen heb bij zo'n hipstercoffeeshop
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemersquote:
Hema verkoopt ook ijskoffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemers
Kan doat doort koffie nooit drinken, ook niet die in de koelingen staan bij de supermarktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemers
Is even geleden dat ik daar koffie heb gedronkenquote:
Ik een tijd terug een is koffie, en laatst een hotdogquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is even geleden dat ik daar koffie heb gedronken
Hey Fogelquote:
Dat ga je vast nog tig keer deze maandquote:
Yes en hij ook over mij heenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je vast nog tig keer deze maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |