Half-halfquote:
Ik kijk ook nooit gelijk op mijn mobiel hoor, heb een horloge en een verlichte klok die op mijn nkastje staat.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Half-half
Meestal kijk ik met een schuin oog naar de wandklok. De cijfertjes op mn telefoon zijn niet zo groot
Oh dan groter makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Half-half
Meestal kijk ik met een schuin oog naar de wandklok. De cijfertjes op mn telefoon zijn niet zo groot
Daarvoor moet ik mn hoofd echt draaien, maar het is ook een wekkerradio dus als het nieuws langskomt, weeet ik ook hoe laat het is omdat het dan gezegd wordtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit gelijk op mijn mobiel hoor, heb een horloge en een verlichte klok die op mijn nkastje staat.
Ja ik moet mijn hoofd ook draaien, maar ben dat zo gewend.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik mn hoofd echt draaien, maar het is ook een wekkerradio dus als het nieuws langskomt, weeet ik ook hoe laat het is omdat het dan gezegd wordt
Van de ene kant was mijn vorige klok die zachtjes tikte wel wat geruststellend en kalmerend.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Heb geen klok in de slaapkamer hoor dat getik steeds
Oh dat is wel fijn.. maar heb geen klok nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Van de ene kant was mijn vorige klok die zachtjes tikte wel wat geruststellend en kalmerend.
Maar deze klok tikt niet(en nu sowieso niet
)
Hey Marcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |