Oh dan groter makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Half-half
Meestal kijk ik met een schuin oog naar de wandklok. De cijfertjes op mn telefoon zijn niet zo groot
Daarvoor moet ik mn hoofd echt draaien, maar het is ook een wekkerradio dus als het nieuws langskomt, weeet ik ook hoe laat het is omdat het dan gezegd wordtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit gelijk op mijn mobiel hoor, heb een horloge en een verlichte klok die op mijn nkastje staat.
Ja ik moet mijn hoofd ook draaien, maar ben dat zo gewend.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik mn hoofd echt draaien, maar het is ook een wekkerradio dus als het nieuws langskomt, weeet ik ook hoe laat het is omdat het dan gezegd wordt
Van de ene kant was mijn vorige klok die zachtjes tikte wel wat geruststellend en kalmerend.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
Heb geen klok in de slaapkamer hoor dat getik steeds
Oh dat is wel fijn.. maar heb geen klok nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Van de ene kant was mijn vorige klok die zachtjes tikte wel wat geruststellend en kalmerend.
Maar deze klok tikt niet(en nu sowieso niet
)
Hey Marcquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:48 schreef hemarookworst het volgende:
Buitenshuis, hebben wel in kantoor koffiebar waar je kan kopen die is wat beter
moet je ook maar net bij een juiste horecagelegenheid werkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Voordeeltje van in een horecagelegenheid werken!Goeie koffie
![]()
Nou die hebben niet altijd goede koffie. SOms krijg je ook echt bagger koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Voordeeltje van in een horecagelegenheid werken!Goeie koffie
![]()
Bij ons prima koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die hebben niet altijd goede koffie. SOms krijg je ook echt bagger koffie
Starbucks zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alhoewel ik van de week wel lekkere ijskoffie genomen heb bij zo'n hipstercoffeeshop
Dat heb ik dus nooit gedronken ijskoffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alhoewel ik van de week wel lekkere ijskoffie genomen heb bij zo'n hipstercoffeeshop
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemersquote:
Hema verkoopt ook ijskoffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemers
Kan doat doort koffie nooit drinken, ook niet die in de koelingen staan bij de supermarktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er is meer dan starbucks tegenwoordig, ook veel kleine ondernemers
Is even geleden dat ik daar koffie heb gedronkenquote:
Ik een tijd terug een is koffie, en laatst een hotdogquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is even geleden dat ik daar koffie heb gedronken
Hey Fogelquote:
Dat ga je vast nog tig keer deze maandquote:
Yes en hij ook over mij heenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je vast nog tig keer deze maand
Jaaa! Van Starbucks wel!!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan doat doort koffie nooit drinken, ook niet die in de koelingen staan bij de supermarkt
zit nooit iets van decaf bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |