Jawel,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt geen mobiel waar je op kijkt hoelaat het is?
Maar daar keek je te laat opquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel,die waar ik nu op type natuurlijk
Dan maar een wekker zetten die je waarschuwt om naar de tijd te kijkenquote:
Goede tip welquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar een wekker zetten die je waarschuwt om naar de tijd te kijken
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar een wekker zetten die je waarschuwt om naar de tijd te kijken
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:14 schreef DerRabbit het volgende:
Daar moet een goed op smaak gebrachte winterpeen in of ben je nog moe?
Tuurlijk nietquote:
Yep, maar voor die 2 tientjes kan je je geen buil aan vallenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja die zag ik ook wel eens langskomen. Weet alleen niet of die blokken compatibel zijn met LEGO blokken.
Daarom neem ik eigenlijk alleen bestaande sets van LEGO. Want heb geen zin om straks met allemaal verschillende soorten blokken te zitten. (Je hebt ook nog iets van nano bricks en zo)
Maar weet het niet hoor, kan zijn dat het gewoon LEGO is maar pas daar een beetje mee op als je dat ook belangrijk vindt.
edit:
Heb even bij de specificaties gekeken:
Block Size
Micro building block
Dit zijn dus die nano bricks. Dan heb je straks twee verschillende soorten bricks. Maar gewoon doen als je dat niet erg vind.
Broodje Bradwurst met zuurkool en een likje mosterd dan?quote:
Jaaaahquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodje Bradwurst met zuurkool en een likje mosterd dan?
Hai lekkerstukquote:
Zuurkool op een broodje, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodje Bradwurst met zuurkool en een likje mosterd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |