Jaaa! Van Starbucks wel!!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan doat doort koffie nooit drinken, ook niet die in de koelingen staan bij de supermarkt
zit nooit iets van decaf bij
O heb ze nog nooit gezien, maar nu kijk ik alleen in de supermarkt, AH wel te verstaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaa! Van Starbucks wel!!
Ze verkopen die versie echter niet overal.
Net als met de suikervrije variant, die moest ik ook zoeken.
Hier een AH XL, heel uitgebreid assortiment.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ze nog nooit gezien, maar nu kijk ik alleen in de supermarkt, AH wel te verstaan
zal eens in Zutphen kijken als ik daar een keertje ben, hier hebben we ook wel een grote maar in de stad is nog groterquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier een AH XL, heel uitgebreid assortiment.
Maar ik keek nu 'onderweg' en was bij de Spar To Go bij het station geweest. Die had wel suikervrij cappuccino.
En ik zag daarnaast de decaf, die ze ook bij Kiosk op het perron hadden.
daar hebben ze de pelikaanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zal eens in Zutphen kijken als ik daar een keertje ben, hier hebben we ook wel een grote maar in de stad is nog groter
Watquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gedronken ijskoffie
Bedanktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes wat een saaie presenatie
Zo erg dat je er een typo van gaat maken ook nog ...?!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes wat een saaie presenatie
Dat is waar, heb daar een keer koffie gehaald lang lang geledenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar hebben ze de pelikaan![]()
quote:
Ik was daar zomer vorig jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, heb daar een keer koffie gehaald lang lang geleden
Oeps,dan was je wel heul dicht bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was daar zomer vorig jaar
Het trekt mij niet koude koffie drinken eerlijk gezegd.quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het trekt mij niet koude koffie drinken eerlijk gezegd.
Mis het tot nu toe niet 😉quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
Jaa..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV
Zomaar stiekem over me heengegaan
Ach, je bent ff van de straatquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje wat een rotplaatje was dat dan. Werkelijk alle dingen die ik nodig had waren klein en zaten in de grote bak met duizenden stukjes.
2 uur mee bezig geweest
Kan vast wel tussen al die andere dingen die ook wil doenquote:
Alle kleine stukjes in een andere bak(je)doenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje wat een rotplaatje was dat dan. Werkelijk alle dingen die ik nodig had waren klein en zaten in de grote bak met duizenden stukjes.
2 uur mee bezig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |