Dit is Zoon John toch?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat je dat zelf wel héél stoer vond.
Leuk dat je het even vraagt. Ik eet bij mijn moeder, ze had wat problemen met de computer en TV die ik even op moest lossen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat mag van mij best, alsof wij hier enige aanwas hebben.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een broertje dood aan users die ergens binnenkomen en denken dat ze er meteen bij horen
Het zijn in mijn ogen alleen vrijwel altijd kloons ja, dat merk je snel genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag van mij best, alsof wij hier enige aanwas hebben.
Als het een clone-account is van een oud account die de naam van zijn oude account als belediging gebruikt in KLB heb ik er wel een pittige mening over.
avg leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maat.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is B bij jou altijd broccoli of ook wel eens boontjes? #durfttevragenquote:Op woensdag 25 september 2024 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR maat.
Fijn dat je er naar vraagt.
Wat attent dat je het telkens vraagt.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat verschilt per keerquote:Op woensdag 25 september 2024 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is B bij jou altijd broccoli of ook wel eens boontjes? #durfttevragen
Spannend!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verschilt per keerDe ene keer broccoli, de andere keer boontjes
Met plakjes kaas?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat attent dat je het telkens vraagt.
Ik eet spaghetti en salade.
Parmezaansequote:
Jij stelt echt alles in het werk om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen héquote:Op woensdag 25 september 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanmorgen twee heerlijke schnitzels gehaald op de markt.
Daar moet ik helaas wel patat bij doen voor de ultieme ervaring.
Wel 1 seconde te laat.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij stelt echt alles in het werk om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen hé
Ik vind schnitzels juist lekkerder met aardappelen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanmorgen twee heerlijke schnitzels gehaald op de markt.
Daar moet ik helaas wel patat bij doen voor de ultieme ervaring.
Groentesoep.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nooit eens bimi of bloemkool?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verschilt per keerDe ene keer broccoli, de andere keer boontjes
Culinairequote:Op woensdag 25 september 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ook alleen al de vraag: "Nooit eens bimi of bloemkool?", van wooooooow kijk mij eens culinaire onderlegd zijn en jullie domme boeren, die niet verder komen dan broccoli. Zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Culinairequote:Op woensdag 25 september 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ook alleen al de vraag: "Nooit eens bimi of bloemkool?", van wooooooow kijk mij eens culinair onderlegd zijn en jullie domme boeren, die niet verder komen dan broccoli. Zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@alpeko probeert het live topic te omzeilen en hier z’n slag te slaan.quote:
Terwijl het daar een warm bad is. Ik verwacht mijn vrienden en vriendinnen straks ook tijdens United - Twente.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:alpeko probeert het live topic te omzeilen en hier z’n slag te slaan.
Is dat ‘r toch gekomen?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:alpeko probeert het live topic te omzeilen en hier z’n slag te slaan.
Wow. Gewoon wow.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
Daarom krijgt iedereen een stukje taart.
N eequote:Op donderdag 26 september 2024 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pure interesse; Staat het afscheid van Aboutaleb erbij als agendapunt?
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.quote:
Geen zorgen, ik neem nu toevallig een bakkie koffie witquote:Op donderdag 26 september 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.
Ik ben gewoon bang dat je straks in een zwart gat valt.
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga toevallig volgende week naar mijn moeder
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
Huhquote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
Doe haar de groeten van ons
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in.
Zespri Gold?
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:LosMuchachosNachos of hoe heet die gozer.
Als je het niet erg vindt wacht ik totdat @GGMM of @Scrummie de lunch heeft aangekondigdquote:Op donderdag 26 september 2024 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
4 saucijzenbroodjes?
@:oriente
Dan blijf ik nog even 7 minuten wachten.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt wacht ik totdat @:GGMM of @:Scrummie de lunch heeft aangekondigd
Dan ga ik snel even naar het toilet en treffen we elkaar zo weer hier!quote:Op donderdag 26 september 2024 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even 7 minuten wachten.
Nu al?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een goede tosti klaar gemaakt.
Ik heb er even geen woorden voor. Hopelijk laat @GGMM zo direct geen spaan van je heel.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een goede tosti klaar gemaakt.
Wat een feest, makker. Hopelijk smaakt het goed.quote:
Het was weer erg lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een feest, makker. Hopelijk smaakt het goed.
2 volkoren pistoletjes kaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was weer erg lekker
Wat stond/staat er bij jou op het menu vanmiddag?
Ok Maik de Boer.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met dank aan Zalando weer mijn klerenkast aangevuld met wat kleding.
Picsquote:Op donderdag 26 september 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met dank aan Zalando weer mijn klerenkast aangevuld met wat kleding.
Ik ben geen cuck.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
R&P / Vast in foute relatie
Wat ben jij voor cuck?
Bami met satéquote:Op donderdag 26 september 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ongelooflijke dikzak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wel met kip ja.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met kip en broccoli zeker
Gatverdamme zeg.quote:
Hoe zo dat?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een touw gekocht door dat topic.
Dankjewel dat je het vraagt. Jalapeno cheesebites van Mora en een half pak funmix van Mora. Ook wil ik nog een halve beker ben en Jerry's ergens inlassen.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Gelijk zo agressief
Kip op pizza kan best natuurlijk. Al ben ik een pizza purist en kip hoort niet bij de klassieke pizza’s. Diavola is mijn favoriet al is dat maar weinig met ‘nduja hier en zelfs in Italië.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
@:alpeko jouw visie over kip op pizza (en de latex trenchcoat van Helene).
Helene stond weer op het veld in haar typische volksbuurt outfitjes. Een crème latex trench. Met hoepels.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kip op pizza kan best natuurlijk. Al ben ik een pizza purist en kip hoort niet bij de klassieke pizza’s. Diavola is mijn favoriet al is dat maar weinig met ‘nduja hier en zelfs in Italië.
Helene wie? Hendriks? En welke latex trenchcoat?
@Wereldgozerquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kip op pizza kan best natuurlijk. Al ben ik een pizza purist en kip hoort niet bij de klassieke pizza’s. Diavola is mijn favoriet al is dat maar weinig met ‘nduja hier en zelfs in Italië.
Helene wie? Hendriks? En welke latex trenchcoat?
Stukje Breda. Oud collega heeft haar van dichtbij bekeken.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helene stond weer op het veld in haar typische volksbuurt outfitjes. Een crème latex trench. Met hoepels.
Die Diavola moest ik opzoeken.![]()
Je bent een waardeloos stuk vreten.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind pizza van de pizzeria sowieso proletenvoedsel. Meestal neem je een hap deeg met 10% van iets van een topping. Hoe kan je zoveel calorieën wegwerken voor iets wat net droog brood is.
Als ik een pizza neem dan is het zo'n ding van Dr. Oetker (het merk, dat is geen echte dokter) en dan met voorkeur de tonijnsmaak of die ene met 4 verschillende soorten kaas. Daar zit een bodem van 0,3 centimeter onder dat is tenminste echt lekker.
Nu is mijn mening over pizza voor eens en altijd wel duidelijk denk ik.
Godverdomme zeg. Mafketel.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind pizza van de pizzeria sowieso proletenvoedsel. Meestal neem je een hap deeg met 10% van iets van een topping. Hoe kan je zoveel calorieën wegwerken voor iets wat net droog brood is.
Als ik een pizza neem dan is het zo'n ding van Dr. Oetker (het merk, dat is geen echte dokter) en dan met voorkeur de tonijnsmaak of die ene met 4 verschillende soorten kaas. Daar zit een bodem van 0,3 centimeter onder dat is tenminste echt lekker.
Dr Oetker is goed ja, eet ik altijd met kerst. Sowieso zijn dat altijd wel goede pizzas. Goedkoper ook dan bij de Italiaan of Turk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Awhquote:Op donderdag 26 september 2024 20:45 schreef Abid-Meher het volgende:
Dr Oetker is goed ja, eet ik altijd met kerst.
Mag hij bij jou aanschuiven met kerst?quote:
Dat is meer dan een jaar geleden hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een waardeloos stuk vreten.
Stuitend om DR. Oetker pizza te noemen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ben vaak eenzaam met kerst dus dan kook ik dat. Geen zin om bij familie langs te gaan. Soms haal ik ook chineesquote:
Dat had zeker gemogen maar ik ben helaas heel druk danquote:Op donderdag 26 september 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag hij bij jou aanschuiven met kerst?
Waardeer het enorm. Sowieso denk ik dat dat echt wel goed gaat komen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had zeker gemogen maar ik ben helaas heel druk dan
Misschien een ander keertje
Ik ookquote:Op donderdag 26 september 2024 20:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waardeer het enorm. Sowieso denk ik dat dat echt wel goed gaat komen.
Dat is lief van je.quote:
Ik vind dit een review en derhalve veel te lang. Wat een boekwerk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Thuis goed, op het werk niet zo.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:50 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie hoe gaat het eigenlijk met stoppen met roken? Ik vergeet dit steeds te vragen.
Ik doe echt mijn best, ging solliciteren nadat ik ben gestopt op oude plek. Ik mag voor een tweede gesprek gaan.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ookJe komt op mij over als iemand die heel hard werkt om zijn leven om de rit te krijgen
Jeetje nog steedsquote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thuis goed, op het werk niet zo.
Ik rook thuis helemaal niet meer. Op het werk soms.
Het kost me enorm veel moeite om netjes te blijven omdat je zo'n goede maat bent, maat. Maar roken is écht voor enorme proleten.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thuis goed, op het werk niet zo.
Ik rook thuis helemaal niet meer. Op het werk soms.
Ja het duurt wel lang voordat ik iets hoor godverdommequote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best, ging solliciteren nadat ik ben gestopt op oude plek. Ik mag voor een tweede gesprek gaan.![]()
Binnenkort ben ik weer aan het werk, om te werken aan mijn toekomst. Het leven is niet makkelijk, maar ik probeer er wel het beste van te maken.
Jij bent ook wel een strijder toch?
Ik ook. Helaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje nog steeds
Dit vind ik jammer om te horen
Ik zag vandaag weer iemand in de auto roken. Hoe dan. Gatverdamme.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kost me enorm veel moeite om netjes te blijven omdat je zo'n goede maat bent, maat. Maar roken is écht voor enorme proleten.
Is alles goed gegaan met je studie? Ik ga volgend jaar misschien aan mijn master beginnen. Als ik die af heb, dan moeten de dingen weer een beetje verbeteren.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het duurt wel lang voordat ik iets hoor godverdomme
Maar ik geef niet op
Goed, ik had laatst nog appeltaart uitgedeeld omdat ik weer een examen succesvol heb afgesloten.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is alles goed gegaan met je studie? Ik ga volgend jaar misschien aan mijn master beginnen. Als ik die af heb, dan moeten de dingen weer een beetje verbeteren.
We mogen trots zijn op onszelf. Het gaat in ieder geval niet vanzelf.
Wel lekker maat, moet je nog lang? En wat doe je precies een master ook?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed, ik had laatst nog appeltaart uitgedeeld omdat ik weer een examen succesvol heb afgesloten.
Helaas was je niet en heeft @:kingroland je appeltaart opgegeten.
Nee, nee, ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 26 september 2024 20:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wel lekker maat, moet je nog lang? En wat doe je precies een master ook?
Kan je goed appeltaart bakken? Ik bak bijna nooit meer. Maar goed als ik baan heb ga ik een flinke bestelling bij de chinees doen. Hoop wel dat ik deze keer in een goede organisatie terecht kom.
Diepvriespizza’s zouden verboden moeten worden. Pizzeria met houtoven of zelf maken in de kamado.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
BIG GREEN EGG GODENquote:Op donderdag 26 september 2024 21:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Diepvriespizza’s zouden verboden moeten worden. Pizzeria met houtoven of zelf maken in de kamado.
Ze is hier nog steeds ouwe reus. Naast mij op de bankquote:Op donderdag 26 september 2024 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vrouw? Wanneer komt ze deze kant op?
Kan je zoiets nog kopen? LEEN BAKKER GODENquote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Wotte het volgende:
Volgens mij zit iedereen die nooit gerookt heeft achter een desktop in zo'n computerkast met deurtjes in de woonkamer.
Veel plezier Dankjewel.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nee, ik hoop het ook voor je
Ik ga voetbal kijken fijne avond nog
De babyboomers staan met een been in het graf ik zou zeggen dat de kringlopen er zo onderhand vol mee gaan lopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je zoiets nog kopen? LEEN BAKKER GODEN
Toch iets langer slapen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 05:10 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 992 X/6
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1196 5/6
⬜⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Het gaat enkel om de deelname!quote:
De Olympische gedachte.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het gaat enkel om de deelname!
Zooooo. Daar zit een hoop pijn achter, niet? Wil je er over praten?quote:Waar het bij jou nog eens aan schort!
quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iemand naast mij in een propvolle IC Direct die na een broodje vis ook nog een hardgekookt eitje wegdouwt. Dan ben je echt ranzig.
Dan hou je een beetje teveel van jezelf als je denkt dat je dat kunt maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iemand naast mij in een propvolle IC Direct die na een broodje vis ook nog een hardgekookt eitje wegdouwt. Dan ben je echt ranzig.
Hopelijk vond ie het lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij heb ik dezelfde persoon vorige week gezien in de IC directquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je straf die je verdient als je reist met de burgerrups.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Broer, ik moet toch kast worden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klinkt alsof je naast een Surinamer zat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een donkere vrouw bent.
Kan je dat voortaan iets eerder aangeven? Ik had er wel rekening mee gehouden dat je mee zou lunchen.quote:
Sorry vanwege mijn aandacht voor het klimaat en duurzaamheid (ik zat oude mails in mijn mailbox te verwijderen) was ik even wat laatquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dat voortaan iets eerder aangeven? Ik had er wel rekening mee gehouden dat je mee zou lunchen.
Oh excuus als ik had geweten dat het zo'n goede reden had had ik niks gezegdquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sorry vanwege mijn aandacht voor het klimaat en duurzaamheid (ik zat mails in mijn mailbox te verwijderen) was ik even wat laat
Ik vind dat zo'n mooi woord he, burgerrupsquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je straf die je verdient als je reist met de burgerrups.
@:Jancees en ik hebben geen seconde medelijden met je.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooiquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooi woord he, burgerrups
Nee. Van de aardbodem verdwenen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
Zie dat @:sked ook FA is. Hebben jullie daar alweer contact mee gekregen?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Van de aardbodem verdwenen.
Die waait gewoon weer een keer langs.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Van de aardbodem verdwenen.
Forum@fok.nlquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar kan ik solliciteren voor de functie van FA?
Tenzij hij hangend gevonden is aan een boom. Laten we het hopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die waait gewoon weer een keer langs.
Je hoeft niet altijd een eikel te zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tenzij hij hangend gevonden is aan een boom. Laten we het hopen
Onlogisch zou een uitstekende keuze zijn om de 605 berichten van forum@fok.nl te laten behandelen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd een eikel te zijn.
Klik delete. Neh.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch zou een uitstekende keuze zijn om de 605 berichten van forum@fok.nl te laten behandelen.
Jij zou wel een goede mod zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar kan ik solliciteren voor de functie van FA?
Laten we gewoon de zaken benoemen zoals ze zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd een eikel te zijn.
Ik zou Dombo, @Coco en @3rr0r wel een mooi, punctueel team vinden. En heb je ook nog eens de ouderwetse top 3 bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn.
Ik roep teveel frictie op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn.
3rr0r heb ik nog nooit een volzin zien typen, dat lijkt me niet zo handig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou Dombo, @:coco en @:3rr0r wel een mooi, punctueel team vinden. En heb je ook nog eens de ouderwetse top 3 bij elkaar.
Zonder wrijving geen glans.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik roep teveel frictie op.
Big 4 is niks voor jou. Gewoon lekker je koffie wit als ambtenaar drinken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik begin om de pieter omtzigt van werk te worden
Het licht aan de rechts-extremisten..quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
tong80
Ach, tong.
Ik verdenk @:maxi-mus van een behoorlijke bijdrage in deze ontwikkeling
Constant overprikkeld?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Nu al een burn-out ja? Bij de big four hebben ze daar niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Koffie wit houdt mij sterkquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu al een burn-out ja? Bij de big four hebben ze daar niet zoveel mee.
Dat, de constante topics, de spelfoutjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het licht aan de rechts-extremisten..
Bans worden niet besproken.
Bedankt GGMMquote:tong80:
Zelfs in VBL heeft GGMM me weten weg te jagen, topics van me sluit om niks.
Dankje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:57 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben chagrijnig dat had ik niet mogen zeggen
Geniet er lekker van
M'n radiatorknop is kapot.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje.
Waarom ben je chagrijnig? Het is bijna weekend.
Oh dat zijn wel irritante dingen, ja.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n radiatorknop is kapot.
Nu heb ik een nieuwe binnengekregen en kom ik er eigenlijk achter dat dat niet de goede is, dat er 16 types bestaan en dat ze nauwelijks uit elkaar te houden zijn dus succes ermee
Oh dit zijn net de kleine dingetjes in het leven die mij pislink kunnen maken.
Wordt wellicht vervolgd in K&W
Ik begin te begrijpen waarom er nog 605 mails open staan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik een nieuwe binnengekregen en kom ik er eigenlijk achter dat dat niet de goede is, dat er 16 types bestaan en dat ze nauwelijks uit elkaar te houden zijn dus succes ermee
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom er nog 605 mails open staan.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houden
Bedankt voor dit stukje verlichting van mijn zorgen
Graag met picsquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik wist niet dat je woest werd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoe moeten mensen anders helpen bepalen welke knop ik heb
Sorry ik ben een beetje chagrijnigquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik wist niet dat je woest werd.
Wtf.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
En ik dacht dat je bewust iets doms zei. (Ik was even vergeten met wie ik te maken heb)
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf.
Nu hoop ik dat je geen bevredigend antwoord krijgt in je nog te maken K&W topic
Sterktequote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.
Dan krijg ik wel met menselijk contact te maken, maar die vent kan wel direct met die foto's meekijken en de daadwerkelijke knop zien (die neem ik dan mee)
Maak even een foto van het ventiel aangezien je daarvoor een adapter nodig hebt. Anders sta je straks voor lul in de bouwmarkt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan krijg ik wel met menselijk contact te maken, maar die vent kan wel direct met die foto's meekijken en de daadwerkelijke knop zien (die neem ik dan mee)
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maak even een foto van het ventiel aangezien je daarvoor een adapter nodig hebt. Anders sta je straks voor lul in de bouwmarkt.
Als iets kapot is en je hebt twee linkerhanden. Dan moet je 1 op 1 hetzelfde kopen van wat kapot is gegaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Benjigod. Benieuwd of hij nog steeds zo'n mager scharminkel is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.
Ik was van plan m'n kat op de foto's te zetten
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.
Ik was van plan m'n kat op de foto's te zetten
Ja dat snap ik wel, maar dan moet ik dus wel weten wat ik moet kopen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als iets kapot is en je hebt twee linkerhanden. Dan moet je 1 op 1 hetzelfde kopen van wat kapot is gegaan.
natuuquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuu
natuuquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuu
Kan beter stoppen nu.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Wotte dacht aan het forumbeest te kunnen ontsnappen
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar dan moet ik dus wel weten wat ik moet kopen.
EXACT dezelfde knop is nergens, dus ik moet dezelfde aansluiting hebben.
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?
Godver ik moest lachen om een post van Wottequote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.
Nee ik wilde dat m'n was eerder droog wasquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.
Dat wordt nog wat als hij zo naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver ik moest lachen om een post van Wotte
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:04 schreef Wotte het volgende:
Altijd een warm bad hier in tegenstelling tot de woning van @:GGMM
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het al. Dit wordt een koude winter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wijs jij hem even aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort heeft mooie Starbucks mokken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.
Dat wordt nog wat als hij zo naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houden
Bedankt voor dit stukje verlichting van mijn zorgen
Wat een feest.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan op de vrijdag.quote:
Liever een extra treetje schultenbrau dan een hoge afrekening.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Afgelopen najaar op 24 november voor het eerst de verwarming aangehad.
Ik ga voor 16 december dit jaar.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liever een extra treetje schultenbrau dan een hoge afrekening.
Pauper, ik ga geen kou lijden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Afgelopen najaar op 24 november voor het eerst de verwarming aangehad.
Ik ga voor 16 december dit jaar.
Je bent ook niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Pauper, ik ga geen kou lijden.
quote:
quote:
Gaat het een beetje met jequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:28 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 993 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩⬜⬜
Tijd voor een andere hobby?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:28 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 993 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩⬜⬜
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |