Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maak even een foto van het ventiel aangezien je daarvoor een adapter nodig hebt. Anders sta je straks voor lul in de bouwmarkt.
Als iets kapot is en je hebt twee linkerhanden. Dan moet je 1 op 1 hetzelfde kopen van wat kapot is gegaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.
Dan krijg ik wel met menselijk contact te maken, maar die vent kan wel direct met die foto's meekijken en de daadwerkelijke knop zien (die neem ik dan mee)
Benjigod. Benieuwd of hij nog steeds zo'n mager scharminkel is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.
Ik was van plan m'n kat op de foto's te zetten
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.
Ik was van plan m'n kat op de foto's te zetten
Ja dat snap ik wel, maar dan moet ik dus wel weten wat ik moet kopen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als iets kapot is en je hebt twee linkerhanden. Dan moet je 1 op 1 hetzelfde kopen van wat kapot is gegaan.
natuuquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuu
natuuquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuu
Kan beter stoppen nu.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Wotte dacht aan het forumbeest te kunnen ontsnappen
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar dan moet ik dus wel weten wat ik moet kopen.
EXACT dezelfde knop is nergens, dus ik moet dezelfde aansluiting hebben.
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?
Godver ik moest lachen om een post van Wottequote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.
Nee ik wilde dat m'n was eerder droog wasquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.
Dat wordt nog wat als hij zo naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver ik moest lachen om een post van Wotte
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:04 schreef Wotte het volgende:
Altijd een warm bad hier in tegenstelling tot de woning van @:GGMM
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het al. Dit wordt een koude winter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wijs jij hem even aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort heeft mooie Starbucks mokken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.
Dat wordt nog wat als hij zo naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houden
Bedankt voor dit stukje verlichting van mijn zorgen
Wat een feest.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |