Koffie wit houdt mij sterkquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu al een burn-out ja? Bij de big four hebben ze daar niet zoveel mee.
Dat, de constante topics, de spelfoutjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het licht aan de rechts-extremisten..
Bans worden niet besproken.
Bedankt GGMMquote:tong80:
Zelfs in VBL heeft GGMM me weten weg te jagen, topics van me sluit om niks.
Dankje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:57 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben chagrijnig dat had ik niet mogen zeggen
Geniet er lekker van
M'n radiatorknop is kapot.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje.
Waarom ben je chagrijnig? Het is bijna weekend.
Oh dat zijn wel irritante dingen, ja.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n radiatorknop is kapot.
Nu heb ik een nieuwe binnengekregen en kom ik er eigenlijk achter dat dat niet de goede is, dat er 16 types bestaan en dat ze nauwelijks uit elkaar te houden zijn dus succes ermee
Oh dit zijn net de kleine dingetjes in het leven die mij pislink kunnen maken.
Wordt wellicht vervolgd in K&W
Ik begin te begrijpen waarom er nog 605 mails open staan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik een nieuwe binnengekregen en kom ik er eigenlijk achter dat dat niet de goede is, dat er 16 types bestaan en dat ze nauwelijks uit elkaar te houden zijn dus succes ermee
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom er nog 605 mails open staan.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houden
Bedankt voor dit stukje verlichting van mijn zorgen
Graag met picsquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik wist niet dat je woest werd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoe moeten mensen anders helpen bepalen welke knop ik heb
Sorry ik ben een beetje chagrijnigquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik wist niet dat je woest werd.
Wtf.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
En ik dacht dat je bewust iets doms zei. (Ik was even vergeten met wie ik te maken heb)
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf.
Nu hoop ik dat je geen bevredigend antwoord krijgt in je nog te maken K&W topic
Sterktequote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.
Dan krijg ik wel met menselijk contact te maken, maar die vent kan wel direct met die foto's meekijken en de daadwerkelijke knop zien (die neem ik dan mee)
Maak even een foto van het ventiel aangezien je daarvoor een adapter nodig hebt. Anders sta je straks voor lul in de bouwmarkt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.
Dan krijg ik wel met menselijk contact te maken, maar die vent kan wel direct met die foto's meekijken en de daadwerkelijke knop zien (die neem ik dan mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |