Eet smakelijk MAKKER.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook zo beginnen aan 2 broodjes kaas en komkommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk MAKKER.Ik zie het ook. User @Pisces29 negeert je vakkundig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag ondertussen user @Oriente (die wél altijd reageert) naar zijn mooiste foto van Krka.![]()
@Oriente is al weer terug blijkbaar."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk MAKKER.Ik speel niet met m’n privé tijdens de lunch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik wacht geduldig totdat je klaar bent met de lunch MAKKERquote:Op maandag 24 juni 2024 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik speel niet met m’n privé tijdens de lunch.
Ik hoorde hier gister voor het eerst van. Maar die kan wel weer op een andere manier centjes verdienen.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Het arme Hawk tuah meisje zou haar baan kwijt zijn en haar ouders runden een kerk die nu gesloten is. De geruchtenmachine draait op volle toeren.
Je gaat fier aan kop met de voorspellingen makker. De enige die 75% van de punten binnen wist te slepen. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoorde hier gister voor het eerst van. Maar die kan wel weer op een andere manier centjes verdienen.
Net als dat how 'bout that mensje.
Ik ben content met mijn bijdrage maar teleurgesteld in de rest van de groep. Het moet beter. We hebben mannen nodig die het gras willen opvreten.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat fier aan kop met de voorspellingen makker. De enige die 75% van de punten binnen wist te slepen. Ik ben trots op je.
Maar ze verkoopt ook merchandise en is binnen een week miljonair.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Het arme Hawk tuah meisje zou haar baan kwijt zijn en haar ouders runden een kerk die nu gesloten is. De geruchtenmachine draait op volle toeren.
Amerika is een enorm land @GGMMquote:Op maandag 24 juni 2024 13:04 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch snapt Murica niet zo goed
Gelukkig hebben we expert @:scrummie in onze gelederen
Ik heb kersenquote:Op maandag 24 juni 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan
@:afcniels @:wereldgozer
Smakelijk. Geniet er lekker van, smulpaap.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan
@:afcniels @:wereldgozer
Radio 2 zekerquote:Op maandag 24 juni 2024 14:53 schreef GGMM het volgende:
De radio staat (tegen mijn wensen in) op en blijkbaar kan je nu appen naar de radio wat jij graag wil horen qua muziek.
En dat doen mensen dus ook nog.
Weten ze niet dat je gewoon je eigen muziek kan opzetten?
Forum admin GGMM heeft op het werk niks te zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:53 schreef GGMM het volgende:
De radio staat (tegen mijn wensen in) op en blijkbaar kan je nu appen naar de radio wat jij graag wil horen qua muziek.
En dat doen mensen dus ook nog.
Weten ze niet dat je gewoon je eigen muziek kan opzetten?
Welke zender staat er bij jullie meestal op?quote:Op maandag 24 juni 2024 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Alleen bij laag geschoold werk kun je de radio eventueel aanzetten.
Ik had jou niet in laaggeschoold werk ingeschat. Valt me toch tegen.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:54 schreef Scrummie het volgende:
In ons monumentale pand staat ook gewoon de radio op. Alleen niet op onze afdeling, hier regelen we onze eigen muziek.
Kerk?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Zondag naar Rottiedam @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:de_kraam @:rambodirk @:wereldgozer
Een frisse komkommer/tomatensalade, met gebakken aardappeltjes en tartare de boeuf.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe ondanks de warmte gewoon agv.
Twee mini ciabatta met cevapici erop, beetje cocktail saus. Dan misschien van de avond halve zak mora funmix uit de airfryer.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Agv ook. (Karbonade, aardappelen en boontjes. Ter info)quote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat met kipnuggetsquote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat ik wat zoete aardappel, paprika en courgette in de oven doe. En dan iets erbij? Heeft iemand een goede aanvullingquote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plakken kaasquote:Op maandag 24 juni 2024 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat zoete aardappel, paprika en courgette in de oven doe. En dan iets erbij? Heeft iemand een goede aanvulling
Krijg jij dan dit soort dingen op je tijdlijn?quote:
Tijdlijn? Zit Coco op feesboek?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg jij dan dit soort dingen op je tijdlijn?
Had dan de burgerrups gepakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist 40/45 minuten gedaan over een stukje van normaliter 6 minuten. Ik neem mijn statement in mijn vorige post terug.
Elke keer als jij weer eens iets aan uiterlijke verzorging doet is een Like waardquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga nu naar de kapper, heel benieuwd hoeveel likes ik heb als ik terugkeer.
Graag voor- en napics.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga nu naar de kapper, heel benieuwd hoeveel likes ik heb als ik terugkeer.
Volgende keer op de fiets, makker. Met dit mooie weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist 40/45 minuten gedaan over een stukje van normaliter 6 minuten. Ik neem mijn statement in mijn vorige post terug.
Lasagna bedankt voor je interesse ik vind dat fijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Lekker de hele avond ruften van die Mexicaanse troep. Walgelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wat ga jij eten dan? Paar witte bolletjes met frikandellen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker de hele avond ruften van die Mexicaanse troep. Walgelijk.
Augurken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat ga jij eten dan? Paar witte bolletjes met frikandellen?
Bohh lekker eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
Maandag Keti Koti
Schouwburgplein @:KingRoland
Wanneer komt je nieuwe auto, makker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een half uurtje meeting met je manager?
Zie dm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer komt je nieuwe auto, makker.
verorbertquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik had nog een twix in mijn tas die ik nu net heb verobert
Ach, Depay was tevreden met zijn eigen optreden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. Ik ben nog steeds woe-dend.
Dat vond ik ook wel één van de beteren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, Depay was tevreden met zijn eigen optreden.
Is het zo erg ja?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. Ik ben nog steeds woe-dend.
Is ook niet heel veel voor nodig hoor met Geert erbij…quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel één van de beteren.
Nee dat valt allemaal wel wat mee hoor maar ik had wel gehoopt en gedacht dat het iets stabieler was. Mijn hoop dat ze gaan stunten is wel weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?
Het was wel écht superkut ja. En die teksten na de wedstrijd bieden ook niet veel hoop.
Geert was mokerslecht. Malen om te janken en Veerman... Veerman moet je uit zijn lijden verlossen en vast naar huis sturenquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is ook niet heel veel voor nodig hoor met Geert erbij…
Slobeend vond het natuurlijk wel weer meevallen. (lol)quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is ook niet heel veel voor nodig hoor met Geert erbij…
Veerman is klaar ja. Voor de hele periode Koeman overigens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert was mokerslecht. Malen om te janken en Veerman... Veerman moet je uit zijn lijden verlossen en vast naar huis sturen
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slobeend vond het natuurlijk wel weer meevallen. (lol)
Jezus die Lutsharel speelde nog slechter dan hij praat. Het is te hopen dat die vaatdoeken hun schoteltje niet aan hadden staan.
Dan voeren we de 'discussie' weer in twee topics.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:Slobeend
Dan hadden ze waarschijnlijk ook gezien dat hij aan de basis stond van de gelijkmaker en eigenlijk ook nog een assist moest bijschrijven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jezus die Lutsharel speelde nog slechter dan hij praat. Het is te hopen dat die vaatdoeken hun schoteltje niet aan hadden staan.
Ik geloofde nog op een mondjes snoer goal van Geert, alleen kregen wij er juist eenquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert was mokerslecht. Malen om te janken en Veerman... Veerman moet je uit zijn lijden verlossen en vast naar huis sturen
Hij stond ook aan de basis van twee tegengoals als je zo redeneert. De tweede helft was hij ook heel matig ondanks die twee momentjes. Dan maar weer Dumbfries (of Frimpong) want dit kan niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hadden ze waarschijnlijk ook gezien dat hij aan de basis stond van de gelijkmaker en eigenlijk ook nog een assist moest bijschrijven.
Maar hij was de eerste helft heel matig, ja.
De grote baas gaf ook weer een galavoorstelling schijnverdedigen weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:06 schreef GGMM het volgende:
Hij herpakte zich de tweede helft aardig moet ik zeggen
Maar onvoldoende.
Gelukkig was hij niet de enige
Hoe hij en Schouten (?) zich lieten piepelen bij die 2-3... Dat leek wel een fucking trainingspartijtje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij stond ook aan de basis van twee tegengoals als je zo redeneert. De tweede helft was hij ook heel matig ondanks die twee momentjes. Dan maar weer Dumbfries (of Frimpong) want dit kan niet.
Ja dat kon niet Schouten viel me ook tegen. Had ook gestapt mogen worden hieronder.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe hij en Schouten (?) zich lieten piepelen bij die 2-3... Dat leek wel een fucking trainingspartijtje.
Lul niet zo dom. Ik vond het ook niet goed, maar jouw hyperbool slaat ook helemaal nergens op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De BATTLE DER BALD FRAUDS is al vrij vroeg in het seizoen geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bald fraud wordt dit seizoen wel ontmaskerd.
gaat de slechtste trainer van liverpool ooit wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bald fraud wordt dit seizoen wel ontmaskerd.
Leuk grapje, lieverd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ruim je het zelf weer op?@:tong80
"Dat werd gezegd" "Door sommige mensen"quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Van Real Madrid naar Real Betis.
Overigens kotst ik op dit soort opportunisme.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Ik vond het ook niet goed, maar jouw hyperbool slaat ook helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Dat werd gezegd" "Door sommige mensen"
Nee, door jou lul
https://www.vi.nl/pro/wat(...)oey-veerman-niet-kan
VI is ook niet meer wat het geweest is
Zou wel fijn zijn als er een corner of vrije trap goed wordt genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Nederland mist een type koopmeiners
Dan hadden we nog gelijk gespeeld
Het is wel vermoeiend hoe spelers constant het Nederlands elftal ingepraat worden als ze leuk tegen Excelsior spelen.quote:
Niets ten nadele van Excelsior ben je vergeten te schrijven vriendquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend hoe spelers constant het Nederlands elftal ingepraat worden als ze leuk tegen Excelsior spelen.
Niet alleen bij Feyenoord overigens, want Veerman is een nog triester voorbeeld.
Maar onze andere RB's zijn ook donker, lastig dit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:15 schreef Tjacka het volgende:
De haat op Geertruida is gewoon verkapte racisme.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik tegen racisme
Racistquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar onze andere RB's zijn ook donker, lastig dit.
Liever gewoon idd elf roomblanke Hollandse jongens die wel Nederlands kunnen praten.
@Coco @Jojoortje @RamboDirk @Wereldgozer robben op bezoek bij touzani dus ik kijk dat wel een keertjequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal mist een type Robben.
Dit kan nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer gelachen om Van Basten die nog nooit van Palmer (wie?) had gehoord.
Goatruida was onlangs ook bij hemquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:coco @:jojoortje robben op bezoek bij touzani dus ik kijk dat wel een keertje
Bedankt voor deze haarscherpe analyse.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef KingRoland het volgende:
Palmer had een hele goede kans gemist gisteren op het eind
Middelmaat wel
Eens maar dat werkt ook weer de andere kant op; zeggen dat iemand er helemaal niks van kan na een matige of slechte wedstrijd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend hoe spelers constant het Nederlands elftal ingepraat worden als ze leuk tegen Excelsior spelen.
Niet alleen bij Feyenoord overigens, want Veerman is een nog triester voorbeeld.
Die had ik gezien ja. Die 2 boys wilde nog een keer tegen hem lolquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goatruida was onlangs ook bij hem
Onlo jr. is hier enorm fan van.
Ja, dat krijg je ervanquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens maar dat werkt ook weer de andere kant op; zeggen dat iemand er helemaal niks van kan na een matige of slechte wedstrijd.
Ja eens. Veerman is natuurlijk nog steeds een prima voetballer als hij tijd en ruimte heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens maar dat werkt ook weer de andere kant op; zeggen dat iemand er helemaal niks van kan na een matige of slechte wedstrijd.
Koffiequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk het
Tijd voor koffieDat doet een mens goed
Die titel was een citaat van Arnold Muhren. Die komt toevallig uit Volendam.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ervan
Soms door dezelfde persoon ook nog (Geert-Jan Jakobs)
Deze reactie had ik zo kunnen uittekenen. Fucking vermoeiend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat er iemand kritiek heeft op een speler van Feyenoord.
Met koffie is niet zoveel misquote:
Zwart of witquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Héérlijk! Ik drink nu ook een bakkie
Gelukkig zijn jouw reacties helemaal niet voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze reactie had ik zo kunnen uittekenen. Fucking vermoeiend.
Jouw schuld. Maar hij mag het laatste woord hebben dit heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Leuk! Forumgebruiker @:maxi-mus vs. forum moderator @:Slobeend
[ afbeelding ]
Ik haat zwartquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk. Wat een rare vraag
Zwarte koffie is voor rokers.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die hun koffie niet zwart drinken
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaretquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte koffie is voor rokers.
Ik drink ook graag cappuccino.
Ik associeer dat niet met elkaar gelukkig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaret
Zie daar het bewijsquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaret
Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef GGMM het volgende:
En de 8ste finales en kwartfinales nog steeds gedeeltelijk om 18:00
Ik vind dat maar een kuttijd.
Misschien lijkt het dan ergens opquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.
Ik ben woedend, maar ook wel weer leuk om een keer een voetbalwedstrijd onder de morfine te kijken.
Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als we dan wel van Engeland winnen als je zelf het spel niet hoeft te maken.quote:
Jij bekijkt wedstrijden toch louter onder invloed?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.
Ik ben woedend, maar ook wel weer leuk om een keer een voetbalwedstrijd onder de morfine te kijken.
Laten we wel wezen; Engeland kan er ook geen zak van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als we dan wel van Engeland winnen als je zelf het spel niet hoeft te maken.
En dat dan iedereen weer volledig overtuigd is van het feit dat we kampioen worden natuurlijk.
Ja daarom is dit juist weer een leuke toevoeging op het lijstje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bekijkt wedstrijden toch louter onder invloed?
Ik neem aan dat jij hebt overgeslagen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Er werden hier net raketjes uitgedeeld.
@:GGMM
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@Drizzt) heb overgeslagen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hebt overgeslagen?
Heel goed maatEen koud glas water is een prima alternatief zonder calorieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@:Drizzt) heb overgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een zwijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gefeliciteerd met je nieuwe autoHopelijk heeft Jr (die nog de leeftijd heeft dat ik hem dit niet kwalijk neem) erg genoten van de Mac.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@:Drizzt) heb overgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor auto heb je gekocht lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Nu al zin in de haxball sessie van vanavond. Hopelijk komt @:Scrummie
Ik ben dan in de gym denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Je kan ook gewoon op tijd komenquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.
Nee, daar beginnen we niet aan.
Gisteravond 6v6 aids. Veel te druk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.
Nee, daar beginnen we niet aan.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gisteravond 6v6 aids. Veel te druk.
Hier zijn ze geelquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:05 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1104 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Geen oranje vakjes wat grappig![]()
Woordle6 900 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟨⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen!
Dit was wel een dieptepunt jaquote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)apend-rijk~ae4120e5/quote:Op maandag 24 juni 2024 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ze verkoopt ook merchandise en is binnen een week miljonair.
Ik eet momenteel een raketjequote:Op donderdag 27 juni 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben zo druk dat ik jullie helemaal vergeten ben
We gaan lunchen! Eet smakelijk
Als zelfs de nierstichting zegt dat je gewoon wat gezonder moet gaan eten, gaat er dan geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:11 schreef onlogisch het volgende:
https://nierstichting.nl/zoutmeter
[ afbeelding ]
Doe je de test om te kijken of je teveel zout eet, krijg je dit als resultaat. Idioten
5,9 gramquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:11 schreef onlogisch het volgende:
https://nierstichting.nl/zoutmeter
[ afbeelding ]
Doe je de test om te kijken of je teveel zout eet, krijg je dit als resultaat. Idioten
@Bezsenquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5,9 gram
LIVIN ON THE EDGE
Eet blijkbaar te veel brood oh oke ja jammer
Heel normaal in Rotterdam dat soort namen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)vingers-af~aaa32376/
Jovanity@:RamboDirk @:de_boswachter
Nasiquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een maaltijdsalade.
Krieltjes met kip en peentjesquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een maaltijdsalade.
Beter dan een of andere tatta naam, Bert ofzo gewoon van die lelijke tatta namenquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)vingers-af~aaa32376/
Jovanity@:RamboDirk @:de_boswachter
Ok Djaylanoquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beter dan een of andere tatta naam, Bert ofzo gewoon van die lelijke tatta namen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker een avondje BROES kijken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
Heel de stad dichtgeslibd omdat een of andere bejaarde vent komt optreden
@:tong80
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:11 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7486]Ik mis een optie. Derhalve niet gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Art of Fighters![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland zet forummoderator @:Slobeend voor aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |