Wanneer komt je nieuwe auto, makker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een half uurtje meeting met je manager?
Zie dm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer komt je nieuwe auto, makker.
verorbertquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik had nog een twix in mijn tas die ik nu net heb verobert
Ach, Depay was tevreden met zijn eigen optreden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. Ik ben nog steeds woe-dend.
Dat vond ik ook wel één van de beteren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, Depay was tevreden met zijn eigen optreden.
Is het zo erg ja?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. Ik ben nog steeds woe-dend.
Is ook niet heel veel voor nodig hoor met Geert erbij…quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel één van de beteren.
Nee dat valt allemaal wel wat mee hoor maar ik had wel gehoopt en gedacht dat het iets stabieler was. Mijn hoop dat ze gaan stunten is wel weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?
Het was wel écht superkut ja. En die teksten na de wedstrijd bieden ook niet veel hoop.
Geert was mokerslecht. Malen om te janken en Veerman... Veerman moet je uit zijn lijden verlossen en vast naar huis sturenquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is ook niet heel veel voor nodig hoor met Geert erbij…
Slobeend vond het natuurlijk wel weer meevallen. (lol)quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is ook niet heel veel voor nodig hoor met Geert erbij…
Veerman is klaar ja. Voor de hele periode Koeman overigens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert was mokerslecht. Malen om te janken en Veerman... Veerman moet je uit zijn lijden verlossen en vast naar huis sturen
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slobeend vond het natuurlijk wel weer meevallen. (lol)
Jezus die Lutsharel speelde nog slechter dan hij praat. Het is te hopen dat die vaatdoeken hun schoteltje niet aan hadden staan.
Dan voeren we de 'discussie' weer in twee topics.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:Slobeend
Dan hadden ze waarschijnlijk ook gezien dat hij aan de basis stond van de gelijkmaker en eigenlijk ook nog een assist moest bijschrijven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slobeend vond het natuurlijk wel weer meevallen. (lol)
Jezus die Lutsharel speelde nog slechter dan hij praat. Het is te hopen dat die vaatdoeken hun schoteltje niet aan hadden staan.
Ik geloofde nog op een mondjes snoer goal van Geert, alleen kregen wij er juist eenquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert was mokerslecht. Malen om te janken en Veerman... Veerman moet je uit zijn lijden verlossen en vast naar huis sturen
Hij stond ook aan de basis van twee tegengoals als je zo redeneert. De tweede helft was hij ook heel matig ondanks die twee momentjes. Dan maar weer Dumbfries (of Frimpong) want dit kan niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hadden ze waarschijnlijk ook gezien dat hij aan de basis stond van de gelijkmaker en eigenlijk ook nog een assist moest bijschrijven.
Maar hij was de eerste helft heel matig, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |