De grote baas gaf ook weer een galavoorstelling schijnverdedigen weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:06 schreef GGMM het volgende:
Hij herpakte zich de tweede helft aardig moet ik zeggen
Maar onvoldoende.
Gelukkig was hij niet de enige
Hoe hij en Schouten (?) zich lieten piepelen bij die 2-3... Dat leek wel een fucking trainingspartijtje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij stond ook aan de basis van twee tegengoals als je zo redeneert. De tweede helft was hij ook heel matig ondanks die twee momentjes. Dan maar weer Dumbfries (of Frimpong) want dit kan niet.
Ja dat kon niet Schouten viel me ook tegen. Had ook gestapt mogen worden hieronder.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe hij en Schouten (?) zich lieten piepelen bij die 2-3... Dat leek wel een fucking trainingspartijtje.
Lul niet zo dom. Ik vond het ook niet goed, maar jouw hyperbool slaat ook helemaal nergens op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slobeend vond het natuurlijk wel weer meevallen. (lol)
Jezus die Lutsharel speelde nog slechter dan hij praat. Het is te hopen dat die vaatdoeken hun schoteltje niet aan hadden staan.
De BATTLE DER BALD FRAUDS is al vrij vroeg in het seizoen geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bald fraud wordt dit seizoen wel ontmaskerd.
gaat de slechtste trainer van liverpool ooit wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bald fraud wordt dit seizoen wel ontmaskerd.
Leuk grapje, lieverd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ruim je het zelf weer op?@:tong80
"Dat werd gezegd" "Door sommige mensen"quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Van Real Madrid naar Real Betis.
Overigens kotst ik op dit soort opportunisme.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Ik vond het ook niet goed, maar jouw hyperbool slaat ook helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Dat werd gezegd" "Door sommige mensen"
Nee, door jou lul
https://www.vi.nl/pro/wat(...)oey-veerman-niet-kan
VI is ook niet meer wat het geweest is
Zou wel fijn zijn als er een corner of vrije trap goed wordt genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Nederland mist een type koopmeiners
Dan hadden we nog gelijk gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |