Het is wel vermoeiend hoe spelers constant het Nederlands elftal ingepraat worden als ze leuk tegen Excelsior spelen.quote:
Niets ten nadele van Excelsior ben je vergeten te schrijven vriendquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend hoe spelers constant het Nederlands elftal ingepraat worden als ze leuk tegen Excelsior spelen.
Niet alleen bij Feyenoord overigens, want Veerman is een nog triester voorbeeld.
Maar onze andere RB's zijn ook donker, lastig dit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:15 schreef Tjacka het volgende:
De haat op Geertruida is gewoon verkapte racisme.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik tegen racisme
Racistquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar onze andere RB's zijn ook donker, lastig dit.
Liever gewoon idd elf roomblanke Hollandse jongens die wel Nederlands kunnen praten.
@Coco @Jojoortje @RamboDirk @Wereldgozer robben op bezoek bij touzani dus ik kijk dat wel een keertjequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal mist een type Robben.
Dit kan nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer gelachen om Van Basten die nog nooit van Palmer (wie?) had gehoord.
Goatruida was onlangs ook bij hemquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:coco @:jojoortje robben op bezoek bij touzani dus ik kijk dat wel een keertje
Bedankt voor deze haarscherpe analyse.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef KingRoland het volgende:
Palmer had een hele goede kans gemist gisteren op het eind
Middelmaat wel
Eens maar dat werkt ook weer de andere kant op; zeggen dat iemand er helemaal niks van kan na een matige of slechte wedstrijd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend hoe spelers constant het Nederlands elftal ingepraat worden als ze leuk tegen Excelsior spelen.
Niet alleen bij Feyenoord overigens, want Veerman is een nog triester voorbeeld.
Die had ik gezien ja. Die 2 boys wilde nog een keer tegen hem lolquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goatruida was onlangs ook bij hem
Onlo jr. is hier enorm fan van.
Ja, dat krijg je ervanquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens maar dat werkt ook weer de andere kant op; zeggen dat iemand er helemaal niks van kan na een matige of slechte wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |