Ik denk dat ik wat zoete aardappel, paprika en courgette in de oven doe. En dan iets erbij? Heeft iemand een goede aanvullingquote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe ondanks de warmte gewoon agv.
Plakken kaasquote:Op maandag 24 juni 2024 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat zoete aardappel, paprika en courgette in de oven doe. En dan iets erbij? Heeft iemand een goede aanvulling
Krijg jij dan dit soort dingen op je tijdlijn?quote:
Tijdlijn? Zit Coco op feesboek?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg jij dan dit soort dingen op je tijdlijn?
Had dan de burgerrups gepakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist 40/45 minuten gedaan over een stukje van normaliter 6 minuten. Ik neem mijn statement in mijn vorige post terug.
Elke keer als jij weer eens iets aan uiterlijke verzorging doet is een Like waardquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga nu naar de kapper, heel benieuwd hoeveel likes ik heb als ik terugkeer.
Graag voor- en napics.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga nu naar de kapper, heel benieuwd hoeveel likes ik heb als ik terugkeer.
Volgende keer op de fiets, makker. Met dit mooie weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist 40/45 minuten gedaan over een stukje van normaliter 6 minuten. Ik neem mijn statement in mijn vorige post terug.
Lasagna bedankt voor je interesse ik vind dat fijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Lekker de hele avond ruften van die Mexicaanse troep. Walgelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wat ga jij eten dan? Paar witte bolletjes met frikandellen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker de hele avond ruften van die Mexicaanse troep. Walgelijk.
Augurken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat ga jij eten dan? Paar witte bolletjes met frikandellen?
Bohh lekker eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
Maandag Keti Koti
Schouwburgplein @:KingRoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |