Smakelijk. Geniet er lekker van, smulpaap.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan
@:afcniels @:wereldgozer
Radio 2 zekerquote:Op maandag 24 juni 2024 14:53 schreef GGMM het volgende:
De radio staat (tegen mijn wensen in) op en blijkbaar kan je nu appen naar de radio wat jij graag wil horen qua muziek.
En dat doen mensen dus ook nog.
Weten ze niet dat je gewoon je eigen muziek kan opzetten?
Forum admin GGMM heeft op het werk niks te zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:53 schreef GGMM het volgende:
De radio staat (tegen mijn wensen in) op en blijkbaar kan je nu appen naar de radio wat jij graag wil horen qua muziek.
En dat doen mensen dus ook nog.
Weten ze niet dat je gewoon je eigen muziek kan opzetten?
Welke zender staat er bij jullie meestal op?quote:Op maandag 24 juni 2024 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Alleen bij laag geschoold werk kun je de radio eventueel aanzetten.
Ik had jou niet in laaggeschoold werk ingeschat. Valt me toch tegen.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:54 schreef Scrummie het volgende:
In ons monumentale pand staat ook gewoon de radio op. Alleen niet op onze afdeling, hier regelen we onze eigen muziek.
Kerk?quote:Op maandag 24 juni 2024 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Zondag naar Rottiedam @:caland @:gurneyisbestoke @:fetx @:de_kraam @:rambodirk @:wereldgozer
Een frisse komkommer/tomatensalade, met gebakken aardappeltjes en tartare de boeuf.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe ondanks de warmte gewoon agv.
Twee mini ciabatta met cevapici erop, beetje cocktail saus. Dan misschien van de avond halve zak mora funmix uit de airfryer.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Agv ook. (Karbonade, aardappelen en boontjes. Ter info)quote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat met kipnuggetsquote:Op maandag 24 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |