Eet smakelijk MAKKER.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook zo beginnen aan 2 broodjes kaas en komkommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk MAKKER.Ik zie het ook. User @Pisces29 negeert je vakkundig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag ondertussen user @Oriente (die wél altijd reageert) naar zijn mooiste foto van Krka.![]()
@Oriente is al weer terug blijkbaar."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk MAKKER.Ik speel niet met m’n privé tijdens de lunch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik wacht geduldig totdat je klaar bent met de lunch MAKKERquote:Op maandag 24 juni 2024 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik speel niet met m’n privé tijdens de lunch.
Ik hoorde hier gister voor het eerst van. Maar die kan wel weer op een andere manier centjes verdienen.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Het arme Hawk tuah meisje zou haar baan kwijt zijn en haar ouders runden een kerk die nu gesloten is. De geruchtenmachine draait op volle toeren.
Je gaat fier aan kop met de voorspellingen makker. De enige die 75% van de punten binnen wist te slepen. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoorde hier gister voor het eerst van. Maar die kan wel weer op een andere manier centjes verdienen.
Net als dat how 'bout that mensje.
Ik ben content met mijn bijdrage maar teleurgesteld in de rest van de groep. Het moet beter. We hebben mannen nodig die het gras willen opvreten.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat fier aan kop met de voorspellingen makker. De enige die 75% van de punten binnen wist te slepen. Ik ben trots op je.
Maar ze verkoopt ook merchandise en is binnen een week miljonair.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Het arme Hawk tuah meisje zou haar baan kwijt zijn en haar ouders runden een kerk die nu gesloten is. De geruchtenmachine draait op volle toeren.
Amerika is een enorm land @GGMMquote:Op maandag 24 juni 2024 13:04 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch snapt Murica niet zo goed
Gelukkig hebben we expert @:scrummie in onze gelederen
Ik heb kersenquote:Op maandag 24 juni 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan
@:afcniels @:wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |