Deze reactie had ik zo kunnen uittekenen. Fucking vermoeiend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat er iemand kritiek heeft op een speler van Feyenoord.
Met koffie is niet zoveel misquote:
Zwart of witquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Héérlijk! Ik drink nu ook een bakkie
Gelukkig zijn jouw reacties helemaal niet voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze reactie had ik zo kunnen uittekenen. Fucking vermoeiend.
Jouw schuld. Maar hij mag het laatste woord hebben dit heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Leuk! Forumgebruiker @:maxi-mus vs. forum moderator @:Slobeend
[ afbeelding ]
Ik haat zwartquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk. Wat een rare vraag
Zwarte koffie is voor rokers.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die hun koffie niet zwart drinken
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaretquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte koffie is voor rokers.
Ik drink ook graag cappuccino.
Ik associeer dat niet met elkaar gelukkig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaret
Zie daar het bewijsquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaret
Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef GGMM het volgende:
En de 8ste finales en kwartfinales nog steeds gedeeltelijk om 18:00
Ik vind dat maar een kuttijd.
Misschien lijkt het dan ergens opquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.
Ik ben woedend, maar ook wel weer leuk om een keer een voetbalwedstrijd onder de morfine te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |