Ja eens. Veerman is natuurlijk nog steeds een prima voetballer als hij tijd en ruimte heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens maar dat werkt ook weer de andere kant op; zeggen dat iemand er helemaal niks van kan na een matige of slechte wedstrijd.
Koffiequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk het
Tijd voor koffieDat doet een mens goed
Die titel was een citaat van Arnold Muhren. Die komt toevallig uit Volendam.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ervan
Soms door dezelfde persoon ook nog (Geert-Jan Jakobs)
Deze reactie had ik zo kunnen uittekenen. Fucking vermoeiend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat er iemand kritiek heeft op een speler van Feyenoord.
Met koffie is niet zoveel misquote:
Zwart of witquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Héérlijk! Ik drink nu ook een bakkie
Gelukkig zijn jouw reacties helemaal niet voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze reactie had ik zo kunnen uittekenen. Fucking vermoeiend.
Jouw schuld. Maar hij mag het laatste woord hebben dit heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Leuk! Forumgebruiker @:maxi-mus vs. forum moderator @:Slobeend
[ afbeelding ]
Ik haat zwartquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk. Wat een rare vraag
Zwarte koffie is voor rokers.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die hun koffie niet zwart drinken
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaretquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte koffie is voor rokers.
Ik drink ook graag cappuccino.
Ik associeer dat niet met elkaar gelukkig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaret
Zie daar het bewijsquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had gister na de wedstrijd wel echt zin in een sigaret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |