Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@Drizzt) heb overgeslagen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hebt overgeslagen?
Heel goed maatEen koud glas water is een prima alternatief zonder calorieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@:Drizzt) heb overgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een zwijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gefeliciteerd met je nieuwe autoHopelijk heeft Jr (die nog de leeftijd heeft dat ik hem dit niet kwalijk neem) erg genoten van de Mac.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@:Drizzt) heb overgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor auto heb je gekocht lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Nu al zin in de haxball sessie van vanavond. Hopelijk komt @:Scrummie
Ik ben dan in de gym denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Je kan ook gewoon op tijd komenquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.
Nee, daar beginnen we niet aan.
Gisteravond 6v6 aids. Veel te druk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.
Nee, daar beginnen we niet aan.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gisteravond 6v6 aids. Veel te druk.
Hier zijn ze geelquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:05 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1104 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Geen oranje vakjes wat grappig![]()
Woordle6 900 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟨⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩