Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef GGMM het volgende:
En de 8ste finales en kwartfinales nog steeds gedeeltelijk om 18:00
Ik vind dat maar een kuttijd.
Misschien lijkt het dan ergens opquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.
Ik ben woedend, maar ook wel weer leuk om een keer een voetbalwedstrijd onder de morfine te kijken.
Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als we dan wel van Engeland winnen als je zelf het spel niet hoeft te maken.quote:
Jij bekijkt wedstrijden toch louter onder invloed?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een kans dat Nederland de kwartfinale speelt op de dag dat ik geopereerd word.
Ik ben woedend, maar ook wel weer leuk om een keer een voetbalwedstrijd onder de morfine te kijken.
Laten we wel wezen; Engeland kan er ook geen zak van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als we dan wel van Engeland winnen als je zelf het spel niet hoeft te maken.
En dat dan iedereen weer volledig overtuigd is van het feit dat we kampioen worden natuurlijk.
Ja daarom is dit juist weer een leuke toevoeging op het lijstje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bekijkt wedstrijden toch louter onder invloed?
Ik neem aan dat jij hebt overgeslagen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Er werden hier net raketjes uitgedeeld.
@:GGMM
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@Drizzt) heb overgeslagen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hebt overgeslagen?
Heel goed maatEen koud glas water is een prima alternatief zonder calorieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@:Drizzt) heb overgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een zwijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gefeliciteerd met je nieuwe autoHopelijk heeft Jr (die nog de leeftijd heeft dat ik hem dit niet kwalijk neem) erg genoten van de Mac.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik gisteren heel tactisch dé vraag van de dag (@:Drizzt) heb overgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor auto heb je gekocht lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Nu al zin in de haxball sessie van vanavond. Hopelijk komt @:Scrummie
Ik ben dan in de gym denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Je kan ook gewoon op tijd komenquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.
Nee, daar beginnen we niet aan.
Gisteravond 6v6 aids. Veel te druk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan weer voor een dichte deur staan zeker.
Nee, daar beginnen we niet aan.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gisteravond 6v6 aids. Veel te druk.
Hier zijn ze geelquote:Op donderdag 27 juni 2024 09:05 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1104 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Geen oranje vakjes wat grappig![]()
Woordle6 900 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟨⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen!
Dit was wel een dieptepunt jaquote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)apend-rijk~ae4120e5/quote:Op maandag 24 juni 2024 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ze verkoopt ook merchandise en is binnen een week miljonair.
Ik eet momenteel een raketjequote:Op donderdag 27 juni 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben zo druk dat ik jullie helemaal vergeten ben
We gaan lunchen! Eet smakelijk
Als zelfs de nierstichting zegt dat je gewoon wat gezonder moet gaan eten, gaat er dan geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:11 schreef onlogisch het volgende:
https://nierstichting.nl/zoutmeter
[ afbeelding ]
Doe je de test om te kijken of je teveel zout eet, krijg je dit als resultaat. Idioten
5,9 gramquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:11 schreef onlogisch het volgende:
https://nierstichting.nl/zoutmeter
[ afbeelding ]
Doe je de test om te kijken of je teveel zout eet, krijg je dit als resultaat. Idioten
@Bezsenquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5,9 gram
LIVIN ON THE EDGE
Eet blijkbaar te veel brood oh oke ja jammer
Heel normaal in Rotterdam dat soort namen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)vingers-af~aaa32376/
Jovanity@:RamboDirk @:de_boswachter
Nasiquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een maaltijdsalade.
Krieltjes met kip en peentjesquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een maaltijdsalade.
Beter dan een of andere tatta naam, Bert ofzo gewoon van die lelijke tatta namenquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)vingers-af~aaa32376/
Jovanity@:RamboDirk @:de_boswachter
Ok Djaylanoquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beter dan een of andere tatta naam, Bert ofzo gewoon van die lelijke tatta namen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker een avondje BROES kijken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
Heel de stad dichtgeslibd omdat een of andere bejaarde vent komt optreden
@:tong80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:11 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7486]Ik mis een optie. Derhalve niet gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Art of Fighters![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland zet forummoderator @:Slobeend voor aap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |