Bami met satéquote:Op donderdag 26 september 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ongelooflijke dikzak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wel met kip ja.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met kip en broccoli zeker
Gatverdamme zeg.quote:
Hoe zo dat?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een touw gekocht door dat topic.
Dankjewel dat je het vraagt. Jalapeno cheesebites van Mora en een half pak funmix van Mora. Ook wil ik nog een halve beker ben en Jerry's ergens inlassen.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Gelijk zo agressief
Kip op pizza kan best natuurlijk. Al ben ik een pizza purist en kip hoort niet bij de klassieke pizza’s. Diavola is mijn favoriet al is dat maar weinig met ‘nduja hier en zelfs in Italië.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
@:alpeko jouw visie over kip op pizza (en de latex trenchcoat van Helene).
Helene stond weer op het veld in haar typische volksbuurt outfitjes. Een crème latex trench. Met hoepels.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kip op pizza kan best natuurlijk. Al ben ik een pizza purist en kip hoort niet bij de klassieke pizza’s. Diavola is mijn favoriet al is dat maar weinig met ‘nduja hier en zelfs in Italië.
Helene wie? Hendriks? En welke latex trenchcoat?
@Wereldgozerquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kip op pizza kan best natuurlijk. Al ben ik een pizza purist en kip hoort niet bij de klassieke pizza’s. Diavola is mijn favoriet al is dat maar weinig met ‘nduja hier en zelfs in Italië.
Helene wie? Hendriks? En welke latex trenchcoat?
Stukje Breda. Oud collega heeft haar van dichtbij bekeken.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helene stond weer op het veld in haar typische volksbuurt outfitjes. Een crème latex trench. Met hoepels.
Die Diavola moest ik opzoeken.![]()
Je bent een waardeloos stuk vreten.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind pizza van de pizzeria sowieso proletenvoedsel. Meestal neem je een hap deeg met 10% van iets van een topping. Hoe kan je zoveel calorieën wegwerken voor iets wat net droog brood is.
Als ik een pizza neem dan is het zo'n ding van Dr. Oetker (het merk, dat is geen echte dokter) en dan met voorkeur de tonijnsmaak of die ene met 4 verschillende soorten kaas. Daar zit een bodem van 0,3 centimeter onder dat is tenminste echt lekker.
Nu is mijn mening over pizza voor eens en altijd wel duidelijk denk ik.
Godverdomme zeg. Mafketel.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind pizza van de pizzeria sowieso proletenvoedsel. Meestal neem je een hap deeg met 10% van iets van een topping. Hoe kan je zoveel calorieën wegwerken voor iets wat net droog brood is.
Als ik een pizza neem dan is het zo'n ding van Dr. Oetker (het merk, dat is geen echte dokter) en dan met voorkeur de tonijnsmaak of die ene met 4 verschillende soorten kaas. Daar zit een bodem van 0,3 centimeter onder dat is tenminste echt lekker.
Dr Oetker is goed ja, eet ik altijd met kerst. Sowieso zijn dat altijd wel goede pizzas. Goedkoper ook dan bij de Italiaan of Turk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Awhquote:Op donderdag 26 september 2024 20:45 schreef Abid-Meher het volgende:
Dr Oetker is goed ja, eet ik altijd met kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |