N eequote:Op donderdag 26 september 2024 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pure interesse; Staat het afscheid van Aboutaleb erbij als agendapunt?
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.quote:
Geen zorgen, ik neem nu toevallig een bakkie koffie witquote:Op donderdag 26 september 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.
Ik ben gewoon bang dat je straks in een zwart gat valt.
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga toevallig volgende week naar mijn moeder
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
Huhquote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
Doe haar de groeten van ons
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in.
Zespri Gold?
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:LosMuchachosNachos of hoe heet die gozer.
Als je het niet erg vindt wacht ik totdat @GGMM of @Scrummie de lunch heeft aangekondigdquote:Op donderdag 26 september 2024 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
4 saucijzenbroodjes?
@:oriente
Dan blijf ik nog even 7 minuten wachten.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt wacht ik totdat @:GGMM of @:Scrummie de lunch heeft aangekondigd
Dan ga ik snel even naar het toilet en treffen we elkaar zo weer hier!quote:Op donderdag 26 september 2024 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even 7 minuten wachten.
Nu al?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een goede tosti klaar gemaakt.
Ik heb er even geen woorden voor. Hopelijk laat @GGMM zo direct geen spaan van je heel.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een goede tosti klaar gemaakt.
Wat een feest, makker. Hopelijk smaakt het goed.quote:
Het was weer erg lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een feest, makker. Hopelijk smaakt het goed.
2 volkoren pistoletjes kaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was weer erg lekker
Wat stond/staat er bij jou op het menu vanmiddag?
Ok Maik de Boer.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met dank aan Zalando weer mijn klerenkast aangevuld met wat kleding.
Picsquote:Op donderdag 26 september 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met dank aan Zalando weer mijn klerenkast aangevuld met wat kleding.
Ik ben geen cuck.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
R&P / Vast in foute relatie
Wat ben jij voor cuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |