N eequote:Op donderdag 26 september 2024 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pure interesse; Staat het afscheid van Aboutaleb erbij als agendapunt?
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.quote:
Geen zorgen, ik neem nu toevallig een bakkie koffie witquote:Op donderdag 26 september 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.
Ik ben gewoon bang dat je straks in een zwart gat valt.
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga toevallig volgende week naar mijn moeder
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
Huhquote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
Doe haar de groeten van ons
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in.
Zespri Gold?
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:LosMuchachosNachos of hoe heet die gozer.
Als je het niet erg vindt wacht ik totdat @GGMM of @Scrummie de lunch heeft aangekondigdquote:Op donderdag 26 september 2024 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
4 saucijzenbroodjes?
@:oriente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |