Ja, maar ze heeft geen seks met hem. Verder maakt dat me ook niet zo uit, maar ze zegt geen seks met hem te hebben. Ze leven gewoon compleet langs elkaar.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:15 schreef jigggy het volgende:
Heeft ze een vriend?
Ga gewoon pleiten man
Kan je beetje in z’n zaad roeren
Hoe je eraan komt kom je eraf
Je ziet zelf in dat dit een wandelende red flag is, ook kan je het eigenlijk niet maken tegenover die Guyquote:Op woensdag 25 september 2024 21:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft geen seks met hem. Verder maakt dat me ook niet zo uit, maar ze zegt geen seks met hem te hebben. Ze leven gewoon compleet langs elkaar.
Het is niet goed, maar ik wil haar ook wel de tijd geven om de dingen af te handelen en naar mij te komen. Ik ben momenteel flink aan het sparen voor een eigen osso misschien lukt dat, misschien niet en wordt het toch huren. Maar ik hoop dat zij dan bij mij kan komen intrekken. Ik wil het een kans geven.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je ziet zelf in dat dit een wandelende red flag is, ook kan je het eigenlijk niet maken tegenover die Guy
Ga gewoon weg ,ze gaat dit ook bij jou flikken
Je bent echt verblind door je roze bril, acht de kans groot dat je tegen de lamp looptquote:Op woensdag 25 september 2024 21:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het is niet goed, maar ik wil haar ook wel de tijd geven om de dingen af te handelen en naar mij te komen. Ik ben momenteel flink aan het sparen voor een eigen osso misschien lukt dat, misschien niet en wordt het toch huren. Maar ik hoop dat zij dan bij mij kan komen intrekken. Ik wil het een kans geven.
Dat kan zo zijn, maar dat is dan maar zo.
Dat weet ik niet, het is niet goed, maar het is ook wel weer goed. Zonder haar zit ik hier weer alleen waarbij ik niet weet wat ik aan moet met mijn leven. Zij steunt mij, het werk is zwaar klote, maar zij helpt mij daar doorheen. Ze is heel lief voor mij, maar heeft soms wel moodswings waarbij ze niet lief is voor me.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
Lijkt me niet gezond deze relatie, zou er toch uitstappen als ik jou was, zeker beter op lange termijn
Ze heeft n vriendquote:Op woensdag 25 september 2024 21:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is niet goed, maar het is ook wel weer goed. Zonder haar zit ik hier weer alleen waarbij ik niet weet wat ik aan moet met mijn leven. Zij steunt mij, het werk is zwaar klote, maar zij helpt mij daar doorheen. Ze is heel lief voor mij, maar heeft soms wel moodswings waarbij ze niet lief is voor me.
Ik hoop dat als we samen gaan wonen haar mood een beetje stabiliseert en ze niet meer zo last heeft van die stemmingswisselingen. Op zich snap ik wel dat ze nu veel stress heeft, ze heeft me een keer geslagen maar ze zegt dat dat door haar hormonen komt en op zich denk ik dat dat echt wel weggaat als we samen stabiel zijn.
Ik ben 34, dus ook al een beetje op leeftijd. Er is niet meer zo heel veel over om in te vissen.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:22 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je bent echt verblind door je roze bril, acht de kans groot dat je tegen de lamp loopt
Maar het is en blijft je eigen keus
Hoe oud ben je?
Ik denk dat ze teveel spanning heeft door haar relatie met die kerel.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze heeft n vriend
Ze slaat je
Ze is mentaal niet barki
Klinkt dit nou echt verstandig kerel?
Er komt zat om te vissen, je bent nog niet eens op de helft van je leven en je wilt tekenen voor iemand die je aan het lijntje houd en je heeft gemeptquote:Op woensdag 25 september 2024 21:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben 34, dus ook al een beetje op leeftijd. Er is niet meer zo heel veel over om in te vissen.
Weet niet goed wat ik anders zou moeten... Zij is de enige die mij accepteert voor wie ik ben.
We maken ruzie soms, maar dan maken we het altijd weer goed en voelen we ons toch weer sterker tot elkaar aangetrokken dan daarvoor.
Dit komt mij bekend voor, ik zat ook ooit in een relatie met een dame met flinke moodswings die me ook wel eens een mep gaf en 5 minuten later zei sorry schatje ik heb borderlinequote:Op woensdag 25 september 2024 21:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is niet goed, maar het is ook wel weer goed. Zonder haar zit ik hier weer alleen waarbij ik niet weet wat ik aan moet met mijn leven. Zij steunt mij, het werk is zwaar klote, maar zij helpt mij daar doorheen. Ze is heel lief voor mij, maar heeft soms wel moodswings waarbij ze niet lief is voor me.
Ik hoop dat als we samen gaan wonen haar mood een beetje stabiliseert en ze niet meer zo last heeft van die stemmingswisselingen. Op zich snap ik wel dat ze nu veel stress heeft, ze heeft me een keer geslagen maar ze zegt dat dat door haar hormonen komt en op zich denk ik dat dat echt wel weggaat als we samen stabiel zijn.
Waarom is ze dan al niet weg bij die Guy ,want ze houd jou nu aan een lijntjequote:Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik denk dat ze teveel spanning heeft door haar relatie met die kerel.
Ze leven langs elkaar door en ze heeft afkeer van hem dat creëert spanning.
Bij mij voelt ze zich wel goed, ja ze heeft me een keer geslagen, maar ik denk dat dat samenhangt met het mentale aspect. Dat kan denk ik echt wel verbeteren als ze met mij is, en die spanningen niet meer heeft.
Bedankt maat, ik waardeer je woorden wel, maar het voel alsof je met 34 niet veel kans meer maakt. Of je krijgt vrouwen met kinderen en blabla.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:26 schreef jigggy het volgende:
[..]
Er komt zat om te vissen, je bent nog niet eens op de helft van je leven en je wilt tekenen voor iemand die je aan het lijntje houd en je heeft gemept
Ik snap dat toxische relaties verslavend zijn, maar dit klinkt vanaf de zijlijn echt niet goed
Voel je vrij me te dmmen als je erover wilt praten hè maat
Komt goed
Op de app en zo, is ze er gewoon voor me.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef Lienekien het volgende:
Dus je ziet haar soms maanden niet, maar ze is er wel altijd voor je?
Eh.
Is ingewikkeld, ze is Iers, maar ze is wel al een tijdje bezig met Nederlands te leren.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
Waarom is ze dan al niet weg bij die Guy ,want ze houd jou nu aan een lijntje
Ach gossie.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:29 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Op de app en zo, is ze er gewoon voor me.
Alleen fysiek zien we elkaar minder.
We videobellen en zo.
Weet niet, ik hou wel echt van haar. Ik weet het niet, ik denk dat we wel gelukkig kunnen worden. Ik ben een vent als ze mij slaat maakt dat niet zo uit, ik kan het wel hebben. Het is niet dat ze me helemaal doorlaat.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voor, ik zat ook ooit in een relatie met een dame met flinke moodswings die me ook wel eens een mep gaf en 5 minuten later zei sorry schatje ik heb borderline
Zij wou ook graag samenwonen maar ik ben dat niet aangegaan omdat ik wou dat ze eerst stabiel zou worden, ongelukkig in een relatie zijn is soms erger dan ongelukkig alleen zijn
Als je wil trollen of met bakstenen door glazen ramen wil gooien, ga je maar weg.quote:
Veel sterkte en rust goed uit, je gedachte even laten rusten is een goed planquote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik waardeer je woorden wel, maar het voel alsof je met 34 niet veel kans meer maakt. Of je krijgt vrouwen met kinderen en blabla.
Ik weet niet of ze mij aan het lijntje houdt, ik denk eerder dat ze koudwatervrees heeft. Opeens iets proberen met een hele andere, en we hebben beide onze slechte moment gehad. Maar we helpen elkaar wel.
Misschien dm ik je wel morgen, ik ben nu vooral aan het nadenken erover, maar merk dat het ook wel veel van me kost. Misschien beter om zo te gaan slapen en het even te laten rusten, als ik er teveel over nadenken word ik onrustig.
Dankjewel maat, ik vind het gewoon ontzettend moeilijk. Ik wil haar niet kwijt, maar ik weet niet of bij haar blijven het beste is voor ons beide, ik geloof er soms ook even niet meer in en denk dan dat ze me inderdaad aan het lijntje houdt. Het is gewoon lastig.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Veel sterkte en rust goed uit, je gedachte even laten rusten is een goed plan
Het is lastig, ik herken dit enorm, het is een balans opmaken wat zwaarder voor je weegtquote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Weet niet, ik hou wel echt van haar. Ik weet het niet, ik denk dat we wel gelukkig kunnen worden. Ik ben een vent als ze mij slaat maakt dat niet zo uit, ik kan het wel hebben. Het is niet dat ze me helemaal doorlaat.
Och toch.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als je wil trollen of met bakstenen door glazen ramen wil gooien, ga je maar weg.
Heb geen zin in jouw soort onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |